Grote jacuzzi?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacuzzi en een bubbelbad zijn 2 verschillende dingen.
Dat jij daar geen onderscheid in kan maken, heeft niks te maken met Kapiteintje en mij
Ahquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacuzzi en een bubbelbad zijn 2 verschillende dingen.
Dat jij daar geen onderscheid in kan maken, heeft niks te maken met Kapiteintje en mij
Spa Pleasurequote:
Bubbelbad: Alleen bubbelsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah
Kun je dit wezenlijke verschil voor ons definiėren dan?
Om verwarring in de toekomst te voorkomen zeg maar.
daar heb je niet veel aan in Nederlandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Lekkerste is nog steeds gewoon een hottub in de sneeuw met houtskacheltje erin
Jacuzzi is niet meer dan een merknaam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bubbelbad: Alleen bubbels
Jacuzzi: massages door middel van jets, tevens kan je ook de bubbels aanzetten
Feitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je niet veel aan in Nederland
Met je cap op ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister al een dag lang rapnummers over Legia Warschau. Ik vraag mij toch af waarom het er tientallen zijn.
Einde bericht.
Eigenlijk is het een Spa en een Bubbelbadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Jacuzzi is niet meer dan een merknaam.
Nee. Te pijnlijk. Mijn favoriete badge is ietwat stuk.quote:
Maakt ook niet uit, zolang een ieder maar weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een Spa en een Bubbelbad
Ik wilde je meenemen naar Ajax, maar sinds je ado liefde haat ik jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Te pijnlijk. Mijn favoriete badge is ietwat stuk.
Maar als Fc den Haag supporter gewoon. In elke clip komen de kleuren en ooievaar wel een keer terug.
Ja, je hield mij ook zo aan het lijntjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde je meenemen naar Ajax, maar sinds je ado liefde haat ik je
Is ook niet waar. Ja na zijn wegwerpgebaar na zijn wissel wellicht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel apart dat Mata nooit mag spelen, Mourinho begint een hekel te krijgen aan ex Madrid spelers volgensmij
dat is slechts zijn innerlijke hipster, die moet je gewoon negerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde je meenemen naar Ajax, maar sinds je ado liefde haat ik je
Ik besefde pas na onze hearthstone sessies mijn ware gevoelens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, je hield mij ook zo aan het lijntje
[..]
Cantillon gescoord gisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is slechts zijn innerlijke hipster, die moet je gewoon negeren
Nee. 20+ bier en meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, leuke foto's LR, had je pillen op ofzo? gvd
Nee bij een of andere slijter in Berlicum, hadden verdomd veelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
godverdomme, verwarde het even met Castillion.
Mooi man, weer bij de beste mitra van europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |