Waarom haat jij Doublepain doe eens even normaal man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat
JR-Style-93
Mansjester
Doublepain
Dat is alleen tussen kerst en pasen wanneer ze volgens het geloof geen vlees mogen eten en niet mogen douchenquote:
Alleen de Verlosser kan ons nog redden inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
Deze SC is maar kut geworden. Ik zeg sluiten, voorgoed. Totdat HMF terug is.
Iedereen draagt een stukje HMF met zich mee, dus je stelling is onjuist.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
Deze SC is maar kut geworden. Ik zeg sluiten, voorgoed. Totdat HMF terug is.
Happel post hier ook al niet meer we kunnen de boel idd beter sluiten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
Deze SC is maar kut geworden. Ik zeg sluiten, voorgoed.
Ooit tijdens een schitterend statement voelde ik de geest van HMF gewoon in mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen draagt een stukje HMF met zich mee, dus je stelling is onjuist.
Dat was niet zijn geest...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit tijdens een schitterend statement voelde ik de geest van HMF gewoon in mij.
Elke keer als mijn vinger dicht bij caps lock komt, dan voel ik zijn kracht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit tijdens een schitterend statement voelde ik de geest van HMF gewoon in mij.
Treurig als mensen niet zuipen.quote:
quote:
met korfbal misschienquote:
Werving en selectie heeft een puik stukje werk afgeleverd hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me prima redden zonder deze SC.
Dankzij Elan.
Ik OOKquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke keer als mijn vinger dicht bij caps lock komt, dan voel ik zijn kracht.
We hebben ze nog proberen weg te jagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Caland het volgende:
Het ging hier mis toen er PSV'ers begonnen mee te posten. Dat hadden ik en HMF al gelijk gezien natuurlijk. Alleen Lans is onze gedoogboer.
Mooie tijden waren dat. *klikt op kuttopic
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me prima redden zonder deze SC.
Dankzij Elan.
Geef eens antwoord Stijn. Ik vind het vervelend dat je iets zegt en het verder niet uitlegt.quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:26 schreef Caland het volgende:
Het ging hier mis toen er PSV'ers begonnen mee te posten. Dat hadden ik en HMF al gelijk gezien natuurlijk. Alleen Lans is onze gedoogboer.
Mooie tijden waren dat. *klikt op kuttopic
Omdat jij een kloon bent maar het glashard ontkent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Geef eens antwoord Stijn. Ik vind het vervelend dat je iets zegt en het verder niet uitlegt.
Bij voorbaat dank.
Oké.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een kloon bent maar het glashard ontkent.
Waar is jouw kloon eigenlijk gebleven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij een kloon bent maar het glashard ontkent.
Met 2 Bulgaren? En na afloop hadden ze het bed gejat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef tong80 het volgende:
DonRaja. Laatst nog met een triootje op een stapelbed.
Is PSV met een zorgcentrum voor downtjes begonnen?quote:
Z'n heupbuideltje met geld. Hij vond het zo leuk dat hij een nieuw buideltje kocht en nog een keer ging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 2 Bulgaren? En na afloop hadden ze het bed gejat?
Jij ook al een uitnodiging gekregen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Is PSV met een zorgcentrum voor downtjes begonnen?
Ik ben inderdaad gediplomeerd kinderverpleegkundige dus vanzelfsprekend dat ze mij een aanbieding hebben gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook al een uitnodiging gekregen?
Dan gaat ze weer miepen dat het zo bubbeltquote:
Doe maar elitair.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je gek ofzo.
En het is een jacuzzi
Jacuzzi en een bubbelbad zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe maar elitair.
Je kunt zien dat jij veel met Kapiteintje om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |