Serieus?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zoiets bij ons in de beeb
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicemaar als je dat thuis neer zet, dan jaag je elke date meteen de deur uit
nerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Inderdaad. Daar moet je dan gewoon een gameroom voor hebben of zo
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en barquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
mag ik?quote:
Zo'n gamer ben ik niet, en ook geen ruimtequote:
Dat zou wel chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, een man-cave, met bios, game consoles en bar![]()
Of in mijn geval, een hefbrug, veel gereedschap, onderdelen en oude auto's
Vetquote:
Dat is dus niet echt leeg héquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
En dan nog geen stip op het doek krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou een extra kamer gewoon leeg laten en alleen een asbak, 3 aanstekers, wat lege doeken, mijn ezels, verf en een paar doeken er in pleuren
Yes please.quote:
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de burenquote:
Dude!quote:
Ga je naakt schilderen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen vloer en geen gord... Oke. Wel gordijnen.. Anders krijg ik last met de buren
ik voel me nu ook keicreabea.. Alleen echt geen kont zin om naar de schuur te lopen en mn verftas en een doek te pakken.. Anders had ik vast wel die stip kunnen schilderenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog geen stip op het doek krijgen.
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de wegquote:
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoi Chrisquote:
1 ding, met het juiste gereedschap is het goed te doen, zonder is het een hell. Heb 1 complete restauratie gedaan, waarbij letterlijk geen vezel zijn plek is blijven zitten. Dat kostte 5jr (met mn vader). Waarvan 2 echt met veel uren erin, de andere 3 zat het op een laag pitje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn![]()
Ik wil nog wel een keer een auto bouwen en een motor bouwen, maar ja
Dat shirt wat je de volgende ochtend alweer kwijt was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms doe ik dat ja. Kleren zitten me vaak gewoon in de weg
Of met alleen een iets langer shirt aan (denk aan mn GnR shirt bijvoorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |