Maar het argument "De Amerikanen hebben het, dus dan is het goed spul en moeten wij het ook hebben" deed mij een beetje intern huilenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn inschatting? Jankmilitairen die normaliter ook alleen maar kunnen functioneren met peppie eigen aanschaf troep die vervolgens zijn gaan zeuren bij de vakbond, met vlamwerend als extra krachtig middel...
Dat is wel heel erg kort door de bocht inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het argument "De Amerikanen hebben het, dus dan is het goed spul en moeten wij het ook hebben" deed mij een beetje intern huilen
Het zou me trouwens ook niks verbazen dat ten Cate zelf verantwoordelijk is voor deze berichten. Er moeten binnenkort natuurlijk nieuwe pakken komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht inderdaad.
Maar er zijn toch al draagproeven gaande?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zou me trouwens ook niks verbazen dat ten Cate zelf verantwoordelijk is voor deze berichten. Er moeten binnenkort natuurlijk nieuwe pakken komen.
Model, volgens mij nog geen keuze voor het te gebruiken materiaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar er zijn toch al draagproeven gaande?
Ah, roger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Model, volgens mij nog geen keuze voor het te gebruiken materiaal.
Het Britse tenue zag er wel ok uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zou me trouwens ook niks verbazen dat ten Cate zelf verantwoordelijk is voor deze berichten. Er moeten binnenkort natuurlijk nieuwe pakken komen.
Dat sowieso, maar daar is dan ook niks nieuws aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat wordt uiteindelijk gewoon aanbesteed.
Er oke uitzien is niet hetzelfde als daadwerkelijk oke zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Het Britse tenue zag er wel ok uit.
[ afbeelding ]
Maar ik ben een leek(spijkerbroek)
Er zwerft op internet nog wel ergens een PVE rond vwb de nieuwe pakken. Wie uiteindelijk het materiaal etc. mag gaan leveren is nog niet aanbesteed, ook ten Cate mag dan meedoen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar is dan ook niks nieuws aan
Dus alles ligt nog openquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zwerft op internet nog wel ergens een PVE rond vwb de nieuwe pakken. Wie uiteindelijk het materiaal etc. mag gaan leveren is nog niet aanbesteed, ook ten Cate mag dan meedoen.
Gelukkig voldoet het huidige GVT/BT (net wat je hebt) primaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, is op de lange baan geschoven, het zou al lang geregeld moeten zijn.
Precies.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig voldoet het huidige GVT/BT (net wat je hebt) primaDe pasvorm kan je wat van vinden, maar het doet wat het moet doen.
Alhoewel ik een paar goede schoenen wel leuk zou vinden, maar ja, je kan nou eenmaal niet alles hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Precies.
Overigens iets meer info over de stand van zaken mbt het nieuwe pak: http://www.militaire-uitr(...)oneel-kledingsysteem
Die hebben nou eenmaal een VIP abbo bij Noorloos...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oh god, ja dat ding ook al voorbij zien komen bij natres collega's op facebook.
Niks mis met mijquote:
Hoeren bedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |