https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een trap wellichtquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef apacalipto het volgende:
meeee daar gaat nmc ik was te greedy
Ze moeten vandaag op cryptsy komen om van het momentum te profiteren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef Leafeon672 het volgende:
EAC gaat zo ook naar de maan![]()
Toch?
Dat was snelquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef kthxbye het volgende:
It's been renamed to RapCoin
https://bitcointalk.org/index.php?topic=395747.0
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef kthxbye het volgende:
It's been renamed to RapCoin
https://bitcointalk.org/index.php?topic=395747.0
Lekker, net nu ik mijn heel kapitaal erheen gestuurd hebquote:
Waar heb je verkocht?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:14 schreef Thieske het volgende:
M'n winst op LTC maar gepakt. 30 stuks gekocht voor 16, nu eruit voor 25. Prima.
hij doet het al weer het is er volgens mij gewoon echt super drukquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekker, net nu ik mijn heel kapitaal erheen gestuurd heb
Hodlenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
4 confirms van mn 8,3 LTC's
Iemand tips wat er mee te doen op BTC-e op dit moment?
dit dusquote:
Nouja ik wil eigenlijk geld in mn knuistjequote:
Hoe staat het met al je "verdwenen" coins?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
nice, eindelijk weer een beetje MOON actie.
Dan LTC -> BTC -> Bitonicquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik wil eigenlijk geld in mn knuistje![]()
Neequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef Thieske het volgende:
Van mij mag het nu weer naar de kelder.
hmm? wss heb je het over een andere chuck norris die ik hier ook ooit eens zag posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe staat het met al je "verdwenen" coins?
Nouja, geld komt nooit in je knuistje terecht via BTC-Equote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar het is ook zonde als alles nog verder stijgt straks.quote:
quote:
Ik wilde serieus nog gaan kijken ookquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde serieus nog gaan kijken ook.
LTC stijgt straks nog meer dus hodlen tot >30quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
LTC stijgt straks nog meer dus hodlen tot >30 43
jep, bitcoins @ 400 $ ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Was het niet zo dat de meeste Chinezen nog uit btc zouden gaan stappen? Met als gevolg een gigacrash?
Ja, Kevin Spacey wat een baas hequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef doo. het volgende:
[..]
House of Cards echt, wat een geweldige serie. Nu bij aflevering 9 van seizoen een. Het wordt echt met de aflevering beter zeg.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:25 schreef ulq het volgende:
Ok vandaag had weer heel erg veel geld verdiend kunnen worden als je een beetje slim gespeeld had
Jammer dat dat in mijn geval niet helemaal optimaal is uitgepakt. Maar mag niet klagen.
Deze glazenbol.jpg is mooiquote:
Ja, maar ze hebben besloten om op de maan te gaan wonen ipv dat gekke China.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Was het niet zo dat de meeste Chinezen nog uit btc zouden gaan stappen? Met als gevolg een gigacrash?
Daar gaan je dromenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
COL/BTC and TIPS/BTC markets will be shutdown in the next day or so. Any open orders will be automatically canceled at that time.![]()
![]()
Vandaag of morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alle laatste hoop is op cryptsy gevestigd
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alle laatste hoop is op cryptsy gevestigd
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:38 schreef kthxbye het volgende:
Ik vestig mijn hoop op deze hoor:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=396068.0
Alsof hij zijn reputatie op het spel gaat zetten voor TIPS.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Magnet staat op goede voet met cryptsy... Magnet? Pwease?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof hij zijn reputatie op het spel gaat zetten voor TIPS.![]()
Koop TIPSquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nu alles kunnen verkopen met winst. Durf alleen niet meer ergens in te stappen op het moment
Pff, over 5 jaar ben ik miljonair dankzij TIPS.quote:
Maar Robin stapt overal op het hoogtepunt in en laat het dan crashenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Robin zei nog dat het stom was om mijn TIPS verkopen.
Je kan ze altijd nog weggeven. Zelfs al zou je ze willen verkopen is er niemand zo stom om op dit moment nog TIPS te kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Sopranosquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:43 schreef brombeer_ het volgende:
Pump lijkt gestopt dus tijd voor aflevering sopranos
Hmm. Via LTC kan de koers ook nog omhoog he. We zullen zien!quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Oh, met Peercoin niet hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Robin stapt overal op het hoogtepunt in en laat het dan crashen
TIPS, EAC etc.
Ook een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aan.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Sands het volgende:
[..]
sssstt, dadelijk horen ze het op btc-e
Mag ik je een tip geven?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
Magnet staat op goede voet met cryptsy... Magnet? Pwease?
Yes pleasequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga je mee MILFS hunten met anthonyzeus en mij?
Ik ging all in op PPC op 6.7 verkocht op 7.3, lekker winstje nu, maakt mijn kleine verlies op LTC weer goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet meer PPC heb gekocht.
Mooi man. Ik had gekocht op 6. Nog niet verkocht omdat ik van PPC hou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ging all in op PPC op 6.7 verkocht op 7.3, lekker winstje nu, maakt mijn kleine verlies op LTC weer goed.
Hij was accountant?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
KutEACFlikker toch eens op met die klote sell walls
.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:17 schreef Leafeon672 het volgende:
KutEACFlikker toch eens op met die klote sell walls
.
Want niemand wil er een gepre-minde coin.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Echte vieze mensen die nu sellen. Niet normaal.
Gelukkig heb je nog mensen als wij. We zijn eigenlijk te goed voor de mensheid.
Premined voor het grote goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:30 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Want niemand wil er een gepre-minde coin.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Premined voor het grote goed.
Tja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet meer PPC heb gekocht.
Bzzt, you're wrong.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
Earth biedt trouwens zeker ook toegevoegde waarde. Transacties voltooien in 10 seconden.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Tja.
Sinds oktober heb ik 8500 PPC's. Maar ben niet van plan om op te verdienen ofzo. Die vraag is pas van toepassing als BTC ooit doorbreekt (wat nog de meest relevante vraag is IMHO).
Kun je misschien beter alvast uitcashen. Als je de kans zo klein acht. Gaat wel tegen mijn principes in dus ik hold ze wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Tja.
Sinds oktober heb ik 8500 PPC's. Maar ben niet van plan om op te verdienen ofzo. Die vraag is pas van toepassing als BTC ooit doorbreekt (wat nog de meest relevante vraag is IMHO).
Oeh. Hmm.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Bzzt, you're wrong.
Orphan blocks anyone?
Ik hodl ook als een baas, maar ik denk dat ik bij 77BTC ook een deel had weg gedaan voor cold hard cash. Beetje zoals MaGNeT heeft gedaan zeg maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je misschien beter alvast uitcashen. Als je de kans zo klein acht. Gaat wel tegen mijn principes in dus ik hold ze wel.
Als ik alles verlies is dat nog niet erg, want mijn inleg heb ik al dik terugverdiend.
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hodl ook als een baas, maar ik denk dat ik bij 77BTC ook een deel had weg gedaan voor cold hard cash. Beetje zoals MaGNeT heeft gedaan zeg maar.
Nou, nee. Er wordt ook gewoon gewerkt voor het geld. En er komt voor een deel ook oud vermogen bij kijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef robin007bond het volgende:
8500 is nog steeds ziek veel. Je bent echt rijk.
Moon, PPC, moon, LTC, moon, BTC, moon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Geen zin om terug te lezen wat heb ik gemist
Daar gaat je vertrouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad!
En ik als student heb dat ook gedaan. Het is toch zonde als je het kwijt bent.
Jammer dat mijn speelgeld allemaal in rotte alt-coins zit zoals TIPS, EAC. Toch iets van ¤150 down the drain.
lees je normaal wel alles terug dan? ben je soms wel ff bezig xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Geen zin om terug te lezen wat heb ik gemist
Koop wat PPC en BTC, als je denkt dat het doorbreekt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad!
En ik als student heb dat ook gedaan. Het is toch zonde als je het kwijt bent.
Jammer dat mijn speelgeld allemaal in rotte alt-coins zit zoals TIPS, EAC. Toch iets van ¤150 down the drain.
Ja. Tsja. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Koop wat PPC en BTC, als je denkt dat het doorbreekt.
Vervolgens 5 jaar nooit meer naar omkijken. En al je tijd in een beta-studie investeren, ipv dit forum..
6 maanden is al lang zat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Koop wat PPC en BTC, als je denkt dat het doorbreekt.
Vervolgens 5 jaar nooit meer naar omkijken. En al je tijd in een beta-studie investeren, ipv dit forum..
Waarom is robuust rijk en jeej ik heb 1.3 ltcquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moon, PPC, moon, LTC, moon, BTC, moon.
Edit: En Robuustheid is rijk, dus hij regelt bier op de meet
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij kun je beter telkens op 400 satoshi EAC inkopen en dan weer op 500 satoshi verkopen, dan maak je tenminste nog winst.
wat baaaaasquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:58 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand al n coin laten maken?
http://coingen.bluematt.me/#
tis een mooi beginnetje. wil mn ppc ook weer wat goedkoper terugkopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hooguit een correctie, en zelfs dat is nog geen 20 Dollar niet imo.
Watquote:
minimaal?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:15 schreef doo. het volgende:
We zijn weer boven de 25, dat verdient een donderdavondmuziekje.
https://soundcloud.com/do-kriek/elegast-75x60-seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?Wat voor een soort film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?Antichrist van Lars von Trier is wel een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KIJKEN DUS!!!!
DOEN HOOR!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?RECSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik vind muziek lastig in hokjes te plaatsen. Maar het is geen minimal. Komt van alles langs in die mix.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Antichrist van Lars von Trier is wel een leuke.
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan vandaag geen film kiezen en ik zit niet in stijgende coins, iemand TIPS?Wall street, nu op RTL 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hodlen tot het bittere eindequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Iedereen z'n tips al verkocht, aangezien die nu echt stervende is?
Ik had ze al verkocht toen ze nog 1 satoshi waren toen ik zag dat TIPS stervende was. Wel met 66,6% verliesquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Iedereen z'n tips al verkocht, aangezien die nu echt stervende is?
Ook echt de film die nu op tv isquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik was allemaal liefdesbrieven naar maxbet aan het dmmen
dat is dus nu.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hodlen tot het bittere einde
de dood of de gladiolen
Ga je nou gezellig Antichrist kijken?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hodlen tot het bittere einde
de dood of de gladiolen
Films kijken met onderbrekingenquote:
http://movies.netflix.com(...)=search-autocompletequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Films kijken met onderbrekingen
Netflixquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://movies.netflix.com(...)=search-autocomplete
Afhankelijk zijn van de NL netflixquote:
Thnksquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://movies.netflix.com(...)=search-autocomplete
Geen Hola gebruikenquote:
Dit jaquote:
=Voor mij het moment om mijn EAC te dumpen, hoe beroerd de koers er ook uit zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:06 schreef tralalala het volgende:
Geen weekenddip=BTC 1000 volgende week woensdag.
Wel weekenddip=BTC 500 aanstaande zondagquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:06 schreef tralalala het volgende:
Geen weekenddip=BTC 1000 volgende week woensdag.
Als had en konquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:
Als NMC of PPC nu ooit nog eens 3 of lager worden dan sla ik een partij in dat het niet meer normaal is
Zou niet slecht zijn, kan ik gelijk dat beetje moon dumpenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens Coined Up komen Kitteh en Moon binnenkort erop te staan.
Precies, want nu ben ik bang dat het in 1x keihard zakt, wat meestal is als ik iets koopquote:
Dan weet ik al welke coin ik in ieder geval niet ga kopenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou niet slecht zijn, kan ik gelijk dat beetje moon dumpen
Ik heb er uiteindelijk zo weinig van gemined dat het me eigenlijk de ruimte van de wallet niet waard is. Dus ga ik ze gewoon gelijk dumpen als ze ergens op komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan weet ik al welke coin ik in ieder geval niet ga kopen.
Dit was denk het slechtse moment ooit om in fiat te zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Jezus wat is er met zo'n beetje alle (btc-e) coins gebeurd sinds vanavond![]()
Gelukkig zat ik fiat. Altijd fijn.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Dit was denk het slechtse moment ooit om in fiat te zitten
Volgens mij is letterlijk alles gestegen. Sommigen coins wel 50% in twee uurtjes.
Waar kan je dat zien ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Op de twitter van Coined Up.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor de volledigheid:quote:
twitter:CoinedUp twitterde op donderdag 02-01-2014 om 21:35:08@dw_ashmax FTC/BTC is staying. We'll try to get moon and kitteh out in the next 8 hours or so....however, no promises. reageer retweet
Mortaxx toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:
Wie zei trouwens vanmiddag dat LTC dood was omdat *insert vage opmerking over 2014*?
Zou goed kunnen ja...quote:
Hij mag wel vaker roepen dat een coin dood gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja...
Kies hij ook geen goed moment voor uit om te zeggen als het een paar uur later stevig de lift ingaat
Precies, dan slaan we em gelijk groot inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij mag wel vaker roepen dat een coin dood gaat
Koop alle coins!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies, dan slaan we em gelijk groot in
Wie ben jijquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
Toch in BTC gegaan op 784... we zullen het morgen wel zien.
Truste!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Daley Blind in je UI hebbenGa je schamen.
quote:
Breaking Badquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken nu ik klaar ben met House of Cards?
Het is een ninjaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:20 schreef Spatieloos het volgende:
Maar welke pokemon is dat nou?
Heb je ook zo'n winst door ppc of had je dat niet?
Zelfde met EAC, al heb ik al winst op andere dingen dus zoveel boeit het me niet. Ingekocht op 500 en 600. Maat 500 ben ik iig niet tevreden, ik hoop en verwacht op minstens 700quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is een ninja.
Nee ik heb geen winst want ik zit nog vast in EAC. Ik heb gekocht op 600 satoshi en wil er ook eigenlijk vanaf, maar door die sell walls kan hij niet omhoog.
Bij Breaking Bad ben ik nu bij seizoen 5, maar ik vond de serie nogal overgewaardeerd en heb eigenlijk niet zo zin meer om de serie af te kijken
Game of Thrones =![]()
Gamen doe ik trouwens volop maar ik ben nu op zoek naar series zodat ik tenminste twee dingen tegelijk kan doen.
Het vierde seizoen mag dan goed in elkaar zitten, de eerste drie seizoenen zijn ruk. Het enige wat spannend was was de dood van dat meisje in seizoen 2 en de gebeurtenis waarbij Hank die Mexicanen achter zich aan krijgt. De ruzies tussen Skyler en Walter maakten de serie geloofwaardiger, maar dat gezeik tussen Walter en Jesse begon me na een tijdje de keel uit te hangen; de serie viel daardoor in de herhaling. Jesse vond ik in het verloop van de serie steeds irritanter worden, er waren weinig dingen waardoor ik hem als personage kon waarderen. Het is zeker geen slechte serie, maar de beste serie ooit? Dat nooit. Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zelfde met EAC, al heb ik al winst op andere dingen dus zoveel boeit het me niet. Ingekocht op 500 en 600. Maat 500 ben ik iig niet tevreden, ik hoop en verwacht op minstens 700
Wat, ik snap gewoon niet dat je halverwege seizoen 5 het niet af wil kijken, geweldige serie, beste serie ooit, maar ja smaken verschillen, of misschien heb je niet goed opgelet, ik weet het niet.
En wat vind je van anime dan, of manga?
orange is the new blackquote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken nu ik klaar ben met House of Cards?
first sell off.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb deze al zo lang niet meer gezien hier [ afbeelding ]
Mensen die deze postten, waar zitten we nu?
Delusionquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar haal je die 500 vandaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:30 schreef mike-amersfoort het volgende:
return to mean! $1100 was de 'new paradigm', $450 was de bull trap
lange termijn zouden we pas rond de $500 moeten zitten.
De schaal is logaritmisch, dus de lijn is exponentieelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Ame_thyst het volgende:
de populariteit van BTC is alles behalve linear, dus wat het nut dan is van een lineaire lijn is ?
Gaat dit over het hele verloop van een fenomeen of een kleine luchtbel daar binnen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het geeft het trendmatige verschijnsel weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Ame_thyst het volgende:
de populariteit van BTC is alles behalve linear, dus wat het nut dan is van een lineaire lijn is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |