Hier ook 3 setjes.. Maar ben van 12-15 naar 10 gegaan en gewicht flink wat zwaarder.. Beginnen op bepaald gewicht en elk volgende setje het gewicht omhoog, tot je de laatste rep idd nog net kan doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Ener-G het volgende:
Wat ik deed was dusdanig gewicht dat ik net aan 12 reps kon, en dan een setje van 3. Laatste set met veel meer gewicht om het laatste eruit te persen.
Nja ik vind het zelf fijner, although ik eigenlijk op spiergroei vrijwel altijd 8 doe, alleen bij benen 6.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef Timmos het volgende:
If your primary goal is building muscle (or anything related to improving the way your body looks), then you should mostly train in the moderate rep ranges (between 5-12 reps per set) and therefore at a moderate intensity.
Te zwaar en maar 6-8 kunnen lijkt dus niet ideaal te zijn voor wat jij wil..
Benen ook altijd 10 keer, 4/5 oefeningen per spiergroep.. Morgen legdayquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja ik vind het zelf fijner, although ik eigenlijk op spiergroei vrijwel altijd 8 doe, alleen bij benen 6.
Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga lekker fietsen.
Dit:
[ afbeelding ]
tegen dit:
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Ik weet het wel hoor
Zat laatst met een collega te praten, hij wilt een weekje ofzo naar Schotland oid gaan om te fietsen. Lijkt me echt heel, heel gaaf. Of een karretje kopen voor achter mijn MTB en dan trektochten van een paar dagen/weken makenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens!
3 jaar lang naar de sportschool geweest.
1.5 jaar geleden gestopt en buiten gaan hardlopen.
Vorige maand een mountainbike gekocht en lekker mee door de bossen aan het crossen!
Onderweg reeën, spechten, buizerds, reigers etc zien.
Dat is pas genieten tijdens het sporten
Aldus Uncle, live vanuit het Thialf, Alkmaar, Haarlem of de R'damse schaatsbaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Uncle het volgende:
Sporten met een dak erop is zooo zonde van je leven!!
Avondje concert schieten voel ik de volgende dag ook nog wel, een keer of 5 a 600 op een avond die kilo's van je heup naar je hoofd tillenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef Uncle het volgende:
Ik dacht dat we in FOT! zaten ipv in SPT#opdrukkegaat
Ik ook, die benen op de 1e fotoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga lekker fietsen.
Dit:
[ afbeelding ]
tegen dit:
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Ik weet het wel hoor
Is de roeiboot stuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sporten
Fotografen drinken alleen muntthee met honing.
Kilo's? Overkill.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Avondje concert schieten voel ik de volgende dag ook nog wel, een keer of 5 a 600 op een avond die kilo's van je heup naar je hoofd tillen
Vette fotoquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef Uncle het volgende:
Soweiso mtb, wielrennen, skeeleren, schaatsen. Sporten met een dak erop is zooo zonde van je leven!!
Oostenrijk en Zweden al geboekt voor komende maand![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |