Al die mensen die hier gepost hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef Tropicalx het volgende:
dat jullie ook nog echt geloven dat ze weg moest
Zie MolTalk-topic.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is er ook weer een afterparty net zoals vorig seizoen?
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussiequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef byah het volgende:
[..]
Al die mensen die hier gepost hebben
Snap niet dat dit topic in RLS staat...
Excuus, zie nu dat er een ander live topic is. Vond het zo rustig hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:44 schreef Djeez het volgende:
Toffe ep weer. Maar ff een vraag van vrouwlief en mij, hoe werkt in godsnaam die laptop van Art? Zit er aan weerskanten een scherm?
Dat moet hem zijn, herkende het Asus-logo al, maar geen idee dat die dingen bestonden. Bedanktquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:51 schreef DaMart het volgende:
Hoe kun je spelen in die app? Moet je dan per se in een poule zitten?.
Morgen twaalf uur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poulesquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is neit helemaal duidelijk. Maar de eerste vragen schijnen morgen pas te komen
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
Heb ik jou niet op Facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, oké. Ik heb namelijk geen idee wie van mijn Facebookvrienden allemaal die app gebruiken en heb dus ook geen poules.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:49 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik denk dat het om deze laptop gaat. http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Deze heeft 2 schermen voor en achter.
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De leiding wil geen MOL-subforum a la Utopia enz. Niet weer deze discussie.
Ik zal je ook eens uitnodigen, geen idee hoe het werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik jou ook dus nodig mij dan ook uitAls je wil.
Wow, nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Kijk Pino, die laptop dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |