Je hele examen niet hoger dan de 3de versnelling... ik denk dat je dan ook zaktquote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker van z'n 3 gladjes terug laten schakelen naar de 2. Motor remt netjes van zelf af, en hoef je nog maar lichtjes te remmen.
Als ie de bocht omgaat slimmerdquote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hele examen niet hoger dan de 3de versnelling... ik denk dat je dan ook zakt
Veel succes!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, ik ben mezelf geestelijk aan het voorbereiden op mijn rijexamen morgen.
Owh...quote:
Toch is dat onderdeel van het nieuwe rijden. En word dat je tegenwoordig ook aangeleerdquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
Aparte manier om af te remmen. Scheelt je wel tijd bij het schakelen, maar ik vraag me af wat dat doet op je brandstofverbruik en je motor/koppeling/weetikveelwatnogmeer.
.quote:Houd voldoende afstand. Ziet u dat u snelheid moet minderen of moet
stoppen voor een verkeerslicht, laat dan tijdig gas
los, ontkoppel niet en laat de auto in de
versnelling uitrollen
Wat slecht zeg. Tenminste, zoals het hier beschreven wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
http://www.hetnieuwerijde(...)ltips/personenautos/
[..]
.
Trek een schorpioenenvest en leren handschoenen aan en als er aan je gevraagd wordt wat je in het dagelijks leven zoal doet, antwoord dan met "I drive".quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Trek een schorpioenenvest en leren handschoenen aan en als er aan je gevraagd wordt wat je in het dagelijks leven zoal doet, antwoord dan met "I drive".
Maar dat is dan toch anders dan wat FF zei?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
http://www.hetnieuwerijde(...)ltips/personenautos/
.
Als er iemand achter je rijdt ga je als een wilde gek rijden?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch anders dan wat FF zei?
Hier wordt gezegd dat je je gas los moet laten en niet te snel de koppeling in moet trappen.
FF zegt toch juist dat hij afremt door te schakelen?
Ik vind dat nieuwe rijden prima zolang er niemand achter me rijdt.
Doe eens gekquote:Op maandag 6 januari 2014 10:00 schreef picodealion het volgende:
Zullen we maar eens een meet plannen?
Het mag nog tot 3 koningenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef Lemans24 het volgende:
Het is de zesde dag van bet jaar al! Lekker op tijd.
Doe wat je niet laten kan, maar de etiquette schrijven voor dat het na vandaag niet meer magquote:Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef hornage het volgende:
Ik mag verdomme iedereen elke dag van het jaar een gelukkige dag/week/maand/jaar/leven/periode toewensen
Etiquette is voor mensen die zelf niet na kunnen denken.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan, maar de etiquette schrijven voor dat het na vandaag niet meer mag
Daarom doe ik daar ook graag aan... Alleen ben ik te slordig om me er aan te houden..quote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Etiquette is voor mensen die zelf niet na kunnen denken.
Goed bezigquote:Op maandag 6 januari 2014 10:18 schreef picodealion het volgende:
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
Zal zo even een nieuwe topic bouwen.
Sneeuw! 2 meter hoog!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Lemans24 het volgende:
14,5 graden, woohoo!
Laat het volgende week a.u.b. gewoon koud worden, niet extreem koud...
Sneeuw? IJs! Ik wil schaatsen/reed riden podver!quote:
it giet net oan!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Sneeuw? IJs! Ik wil schaatsen/reed riden podver!
Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Lemans24 het volgende:
14,5 graden, woohoo!
Laat het volgende week a.u.b. gewoon koud worden, niet extreem koud...
Dit is toch geen winter robby... dit is bijna een slechte zomerquote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom?
Dit is toch prima zo, mag van mij elke winter zo zijn.
Tijdens een gangbang roepen ze toch ook niet met z'n allen: "dit lijkt nergens naar, dit is toch geen groepsverkrachting!"quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is toch geen winter robby... dit is bijna een slechte zomer
Des te beter toch? Fuck winter, doe mij maar lekker warm.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is toch geen winter robby... dit is bijna een slechte zomer
In dat geval. Joepiequote:Op maandag 6 januari 2014 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, laten we allemaal de opwarming van de aarde toejuichen.
hquote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In dat geval. Joepie![]()
![]()
![]()
Dat hele opwarmen van de aardeIk zeg niet dat het een fabeltje is, maar ik vind het zo'n makkelijk antwoord op alles wat verkeerd is aan de planeet...
Ik kan aanraden om ze op de aangegeven volgorde te kijkenquote:
Langzaam aan jaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ahh, wat fijn!
Gefeliciteerd man
Nu de volgende stap, een kamer zoeken?
Dank u meneerquote:
Nou de scholen waren net uit toen ik moest rijden dus ik had er wel een aantal kunnen raken, maar ik bleef toch maar braaf voor het zebrapad wachten.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd!
Had mijn advies wat geholpen?
Jij geeft het tenminste toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef drakin het volgende:
Gefeliciteerd Sands, leuk autootje heb je uitgezocht
En het is weer de eerste werkdag, dus hier ben ik ook maar weer even.
Had het alleen op het werk te druk voor Fok.
Global Warming is zwaar achterhaald, dat heet tegenwoordig Climate Change.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef picodealion het volgende:
Global warming op zich is niet iets om over te juichen nee, daar ben ik het mee eens. Maar dat de winter lekker zacht is vind ik toch geen onprettig gevolg.
quote:
Hier ook al van die winterfanaten?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Sneeuw? IJs! Ik wil schaatsen/reed riden podver!
Ja, graag! Maar de voorspellingen zijn koud, en ik hoop heel erg dat het meevalt. Hoe zachter hoe beter.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom?
Dit is toch prima zo, mag van mij elke winter zo zijn.
Gefeliciteerd!quote:
In Noorwegen is het idd heel mooi maar daar duurt het wel heel erg lang en eindigd net zoals hier in drab.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[..]
Hier ook al van die winterfanaten?
Ik begrijp dat echt niet. In de bergen is het mooi, in Noorwegen is het mooi, een laag sneeuw in de stad is ook één keer leuk. Maar ijzige kou en wekenlang witte drap, BAH!
Ik heb dat 2 weken geleden al aangekondigd dat ik pas de 6e weer een beetje aanwezigheid zou tonen en toch heb ik ergens 1 of 2 keer tussendoor nog wat gepost.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij geeft het tenminste toe.
Mijn werk is FOK, dus ik doe niks anders meer.
goe gedaon mien jong!quote:
Topperrrrquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef drakin het volgende:
Gefeliciteerd Sands, leuk autootje heb je uitgezocht
En het is weer de eerste werkdag, dus hier ben ik ook maar weer even.
Had het alleen op het werk te druk voor Fok.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
Gefeliciteerd Sands!
(met iets wat ik mezelf nooit meer zie doen, ben er gewoon te schijterig voor, dat verkeer)
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En wordt dat je nieuwe auto?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef picodealion het volgende:
Gefeli Sands! Ik heb volgende week mijn theorie-examen.
quote:
Bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |