Om eerlijk te zijn is het eigenlijk nooit echt lekker!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van sommigen slik ik het liever ook niet door... Mijn eerste vriendje vrat elke dag rookworst en een frietje super.. Wordt het echt heel smerig van
oneens.. Die van R. smaakte best goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het eigenlijk nooit echt lekker!
Ik kan het niet, wil ik niet kunnen ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef PeuRac het volgende:
Om je kwakje te kunnen deponeren in iemand mond, is het wel fijn als ze een beetje kan pijpen. Want elke vrouw beweert dat ze het kan, maar zijn er maar erg weinig die het ook echt kunnen
Best goed is nog steeds geen jummie wat lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oneens.. Die van R. smaakte best goed
ik kan het wel denk ik, krijg eigenlijk altijd wel complimentenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef PeuRac het volgende:
Om je kwakje te kunnen deponeren in iemand mond, is het wel fijn als ze een beetje kan pijpen. Want elke vrouw beweert dat ze het kan, maar zijn er maar erg weinig die het ook echt kunnen
was het welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best goed is nog steeds geen jummie wat lekker
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker isquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan het wel denk ik, krijg eigenlijk altijd wel complimenten
Okay danquote:
Klopt idd welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Deze klinkt wel als waarheid eigenlijk
[ afbeelding ]
en dan laat je haar toch doorgaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker is
zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker is
Daar zijn er inderdaad ook maar weinig van ja!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
en dan laat je haar toch doorgaan?
Zo vind ik het ook heel zeldzaam dat mannen goed kunnen beffen..
quote:
Maar jouw huidige is sowieso al een klootzak enz natuurlijk Yquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeggen
Alhoewel ik van huidige scharrel er niks over gehoord heb geloof ik
wat is er smurf?quote:
Als ze het zo heel graag doet, tsja, houd het meestal kort en het zorgt ervoor dat ik (nog) langer door kan gaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
en dan laat je haar toch doorgaan?
Zo vind ik het ook heel zeldzaam dat mannen goed kunnen beffen..
dat sowieso en het boeit me niet of ie het lekker vind of niet deze keer. De seks gaat nu om mij, klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jouw huidige is sowieso al een klootzak enz natuurlijk Y
ja idd!! en maar denken dat ze helemaal 'the man' zijn.. tsja.. hoe maak je het zo iemand dan duidelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn er inderdaad ook maar weinig van ja!!
Sommigen zijn echt zo slecht dat het niet leuk meer is
ik laat gewoon niemand mij beffen. Probleem opgelostquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja idd!! en maar denken dat ze helemaal 'the man' zijn.. tsja.. hoe maak je het zo iemand dan duidelijk?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso en het boeit me niet of ie het lekker vind of niet deze keer. De seks gaat nu om mij, klaar
Gewoon zeggen dat het niet goed is. Of nog beter aanwijzingen geven hoe het beter kanquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja idd!! en maar denken dat ze helemaal 'the man' zijn.. tsja.. hoe maak je het zo iemand dan duidelijk?
*schop*quote:
Gewoon zeggen en aanwijzingen geven...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat doe ik dus bij de man.. vaak kun je echt wel merken wanneer hij iets lekker vind of niet.. bodylanguage enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze het zo heel graag doet, tsja, houd het meestal kort en het zorgt ervoor dat ik (nog) langer door kan gaan
Ik probeer altijd goed aanwijzingen op te volgen tijdens het beffen, mits ik een reactie krijg natuurlijk. Is heel kut als je die niet krijgt![]()
Let wel op, wat ik net zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat doe ik dus bij de man.. vaak kun je echt wel merken wanneer hij iets lekker vind of niet.. bodylanguage enzo
heb je een nieuwe voor me?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj![]()
*aansteker bij bon houdt*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj![]()
*aansteker bij bon houdt*
Nee, natuurlijk nietquote:
Ze lokt 't zelf uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[..]
Ze lokt 't zelf uit
Ik doe wel lief, krijg ik nu wel een bon?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[..]
Ze lokt 't zelf uit
uit dan geen loze bedreigingenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[..]
Ze lokt 't zelf uit
maar het kan zo lekker zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik laat gewoon niemand mij beffen. Probleem opgelost
die aanwijzingen probeer ik sowieso wel te geven ja.. achja.. gelukkig heb ik een vent die het wel goed kanquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zeggen dat het niet goed is. Of nog beter aanwijzingen geven hoe het beter kan
echt??.. das dan knap.. kan het me alleen niet voorstellen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let wel op, wat ik net zegmijn reacties bij pijn zijn nagenoeg gelijk als aan genot
Jij wil dat hij een volgende keer zo'n bon in de fik steekt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uit dan geen loze bedreigingen![]()
Die zit in de binnenzak van je jas. 24/7.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe wel lief, krijg ik nu wel een bon?
bril?? balenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Niet geslaagd
Ik heb een te smal hoofd
Ik heb op het moment ook niets te klagen hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
maar het kan zo lekker zijn
[..]
die aanwijzingen probeer ik sowieso wel te geven ja.. achja.. gelukkig heb ik een vent die het wel goed kan
[..]
echt??.. das dan knap.. kan het me alleen niet voorstellen..
ik kom goed en snel van penetratie.. Van clitorale stimulatie bijna niet. Ik word dus liever geneukt dan gelikt.. Pure tijdsverspillingquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
maar het kan zo lekker zijn
[..]
die aanwijzingen probeer ik sowieso wel te geven ja.. achja.. gelukkig heb ik een vent die het wel goed kan
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zit in de binnenzak van je jas. 24/7.
Ik wou dat het niet waar wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
smurf krijgt toch bij de winkel geen aansteker meequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wil dat hij een volgende keer zo'n bon in de fik steekt?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde gaan reageren op GvsE, maar ik durf niet want alles wat ik hier zeg wordt tegen me gebruikt
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smurf krijgt toch bij de winkel geen aansteker mee
Je hebt er zat in huis, en een gasfornuis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leg ik hoog en het gaskraantje draai ik dicht.. Kinderveilig enzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt er zat in huis, en een gasfornuis.
dit gaat heul arrogant klinken, maar ik denk niet dat ik veel anders hoef te doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet waar washet is maar goed dat de rest van de sex geniaal is
![]()
Vraag maar eens aan hem wat je beter zou kunnen doen
Uhuh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leg ik hoog en het gaskraantje draai ik dicht.. Kinderveilig enzo
haha.. ja dat kan ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kom goed en snel van penetratie.. Van clitorale stimulatie bijna niet. Ik word dus liever geneukt dan gelikt.. Pure tijdsverspilling
gelukkig maar..quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook niets te klagen hoor![]()
Ja, hooguit dat ik eigenlijk naar huis zou moeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Nice, mag je mijn scharrel ook wel eens leren dan....quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dit gaat heul arrogant klinken, maar ik denk niet dat ik veel anders hoef te doenhij komt altijd virj snel als ik hem pijp en geniet volop.. en hij zegt vaak dat hij nognooit zo lekker gepijpt is..
![]()
![]()
geen gekke spatische neigingen enzo
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha.. ja dat kan ookmazzelaar! ik kan van penetratie alleen echt niet komen..
[..]
gelukkig maar..ik gelukkg wel.. En snel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gelukkg wel.. En snel ook
kan ook klote zijn hoor.. De huidige scharrel houdt het verdomd lang vol en dan gaat de baarmoeder pijn doen van het klaarkomen ... First world problemsquote:
Ben jij mijn scharrel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ook klote zijn hoor.. De huidige scharrel houdt het verdomd lang vol en dan gaat de baarmoeder pijn doen van het klaarkomen ... First world problems
nooitquote:
Dat probleem heb ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ook klote zijn hoor.. De huidige scharrel houdt het verdomd lang vol en dan gaat de baarmoeder pijn doen van het klaarkomen ... First world problems
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik ben morgen eind van de dag wel thuis hoor smurf, ik app je dan wel.
Maar dit keer gaan we niet samen naar mn moeder hoor, ik zit onder de blauwe plekken, ook zichtbaar dus ik ga voorlopig even niet langs mama
je moet me vaker uitlachenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik tegenwoordig ook![]()
Is echt geen pretje
Beter van nietquote:
ik doe niet aan lessenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, mag je mijn scharrel ook wel eens leren dan....
hmm dat is wel verdomd vervelend ja.. heb je dat probleem ook als jij bovenop zit dan?? of hem van te voren goed verwennen zodat hij ook snel komtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:
He wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds van slag omdat ik te horen kreeg dat ik te nat was en dus lukte het komen bij hem niet echt.
ik heb mn gayfje wel uitgelegd hoe ie het moest doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik doe niet aan lessen
[..]
hmm dat is wel verdomd vervelend ja.. heb je dat probleem ook als jij bovenop zit dan?? of hem van te voren goed verwennen zodat hij ook snel komt
quote:
Ik heb een tip gekregen van GvsE.quote:
hij wil niet zeggen dat je te wijd bent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog steeds van slag omdat ik te horen kreeg dat ik te nat was en dus lukte het komen bij hem niet echt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een tip gekregen van GvsE.
Ik probeer nu tijdens de seks aan zeug en nog iemand te denken in de hoop uit te drogen
Sterf!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij wil niet zeggen dat je te wijd bent.![]()
Echo-o-o-o!!!!![]()
Sorry mupke
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer nu tijdens de seks aan zeug en nog iemand te denken in de hoop uit te drogen
Pas maar op met zulke tips, straks is de werking omgekeerd en word je spontaan nat als je aan zeug denkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
helaasch.. ermee leren leven dan maar.. luxe problemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn gayfje wel uitgelegd hoe ie het moest doen![]()
Ja.. Maakt niet uit welke positie, ik kom altijd snel klaar
Dat werkt niet..
ik zou niet weten wat ik doe eigenlijk.. ik vind het oprecht lekker en leuk om te doen.. misschien is dat het verschil met sommige andere damesquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]zorgen dat ik weet wat je goed doet, zodat ik het haar kan vertellen?
sorry.. Schot voor open doelquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echo-o-o-o!!!!![]()
Sorry mupke
Die kans is echt zo eng kleinquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke tips, straks is de werking omgekeerd en word je spontaan nat als je aan zeug denkt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een hekel aan reclames![]()
Wij bezig, tv besloot zelf maar om de film af te sluiten en gewoon tv te gaan kijken. Eerste wat ik hoorde was: test nu op welke 4 dagen je de grootste kans hebt om zwanger te worden!!
Weg geilheid
Je zou bij Ajax moeten gaan spelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry.. Schot voor open doel
Als de seks maar goed genoeg is en jij dus genoeg aan zeug denkt, ontstaat de associatie vanzelf.quote:
Whahahaha!!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een hekel aan reclames![]()
Wij bezig, tv besloot zelf maar om de film af te sluiten en gewoon tv te gaan kijken. Eerste wat ik hoorde was: test nu op welke 4 dagen je de grootste kans hebt om zwanger te worden!!
Weg geilheid
nee want bewegingquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou bij Ajax moeten gaan spelen
Seks is geweldig hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de seks maar goed genoeg is en jij dus genoeg aan zeug denkt, ontstaat de associatie vanzelf.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik ben morgen eind van de dag wel thuis hoor smurf, ik app je dan wel.
Maar dit keer gaan we niet samen naar mn moeder hoor, ik zit onder de blauwe plekken, ook zichtbaar dus ik ga voorlopig even niet langs mama
Top!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Is ook alleen ff afgeven.. Ik weet nog nieteens hoe laat ik nou bij m'n afspraak moet zijn
DAT ga ik vannacht doenquote:
soms moet datquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echo-o-o-o!!!!![]()
Sorry mupke
geen geluid erbij maken is nog leukerquote:
Ik ben het niet!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen visiteGeen zin in
![]()
Even kijken of ik die spaghetti eetbaar krijg
Denk niet dat ik dat kanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen geluid erbij maken is nog leuker
verdomd moeilijk, maar moet lukkenquote:
Ik zal het eens proberenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verdomd moeilijk, maar moet lukken
Ik ga in april weerquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Uiltje90 het volgende:
meh ik wil weer een tattoo.. maar geen geld..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga in april weer![]()
Dat is al bijna
Nog een paar nachtjes slapen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga in april weer![]()
Dat is al bijna
herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Uiltje90 het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga in april weer![]()
Dat is al bijna
Ik ben blij dat ik het omgekeerde probleem heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Uiltje90 het volgende:
stupid money.. zoveel ideeën.. zo weinig geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel geld? je mag wel wat donerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het omgekeerde probleem heb.
You only live once, but if you do it well, once will be enough
Pin-up tegen een Amsterdammertjequote:
Ik hou van jouquote:
Ik doe niet aan liefdadigheid.quote:
dan kan je precies 2 dagen daarvan genieten. Daarna geniet je nergens meer vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik 10 april ook met scharrel af kan spreken, dan kan ik 11 april een foto van mn nieuwe inkt en van mn blauwe plekken naar GvsE sturen.
Waardeert ze vast wel
no shit! wat gaafquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pin-up tegen een Amsterdammertje![]()
Komt op mijn onderbuik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
stupid money.. zoveel ideeën.. zo weinig geld
dito ... Ik heb echt nog verdomd veel ideeen,. Waarvan 1 hele dureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wel geld? je mag wel wat doneren
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Voorjaar april ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wanneer is het eigenlijk kikkervisjesseizoen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:30 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
no shit! wat gaafik wil ook heel graag een pin up, maar weet niet waar ik die in hemelsnaam zou moeten zetten
heb je voorbeeldje/ontwerpje toevallig?
Ik ben naar mijn tatoeëerder gegaan, heb hem verteld wat ik wil en hij is nu druk met tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tegelijk met het spinnenbaby's seizoenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wanneer is het eigenlijk kikkervisjesseizoen?
gaaf hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn tatoeëerder gegaan, heb hem verteld wat ik wil en hij is nu druk met tekenen
heel irritand.. wat voor dure dan?? sleeve ofzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dito ... Ik heb echt nog verdomd veel ideeen,. Waarvan 1 hele dure
*irritantquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gaaf hoorben benieuwd!
[..]
heel irritand.. wat voor dure dan?? sleeve ofzo?
nicequote:
Past wel bij jou. Zo'n klein boompje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ook nog zoveel aan inkt![]()
Oeh, tatoeëerder van Hups had wel een heul mooie Bonsai gemaakt
Ik ook wel. Ga deze maand even langs om te kijken wat hij al heeft getekendquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:34 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gaaf hoorben benieuwd!
[..]
heel irritand.. wat voor dure dan?? sleeve ofzo?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Past wel bij jou. Zo'n klein boompje.
Sowieso! Marioquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet ook nog zoveel aan inkt![]()
Oeh, tatoeëerder van Hups had wel een heul mooie Bonsai gemaakt
Ik wil m in principe zwart wit, alleen de roosjes wil ik rood en 1 echt wit.. Het kruis en de skulls gewoon zwart/wit/grijsquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nicezou het zelf niet doen maar vind het bij andere altijd heel mooi
in kleur?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
klinkt goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil m in principe zwart wit, alleen de roosjes wil ik rood en 1 echt wit.. Het kruis en de skulls gewoon zwart/wit/grijs
Kinderbril!! Heb ik ook, zie je niks van, behalve dat t past!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Niet geslaagd
Ik heb een te smal hoofd
ja hij zit helemaal in mijn hoofd.. Nu nog een keer op papier en op mn armquote:
Die monturen waren niet leuk en te ielquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kinderbril!! Heb ik ook, zie je niks van, behalve dat t past!
sparen en laten zetten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hij zit helemaal in mijn hoofd.. Nu nog een keer op papier en op mn arm
Lul.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Trutquote:
Je vergeet Hups te quoten.quote:
ja dat sparen is het probleem..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:44 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
sparen en laten zetten!teken je ze zelf of laat je het tekenen?
Jaah.. Zoiets wil ik.. Achter dat schild op m'n onderbeen langs, dan is die af..quote:
wat is hups meer dan ik?quote:
ja, tiet.. Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die zag ik er niet tussen staan![]()
[..]
Trut 2
achja.. komt vast wel goed.. de kleine dingetjes zijn ook leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat sparen is het probleem..
Eerst de kleine dingetjes, daarna de grote
Ik laat het tekenen, want zodra het moet krijg ik geen stip op papier
ik ben nummer 1quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die zag ik er niet tussen staan![]()
[..]
Trut 2
quote:
Opperbiitchquote:
bij de vorige was ik heel makkelijk. Ik wil 3 knoopjes en een klosje garen. Kijk maar hoe je het doet..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:51 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
achja.. komt vast wel goed.. de kleine dingetjes zijn ook leukmaar balen dat je dan niks op papier krijgt.. al is het ook wel leuk als de artist voor je tekent! soms hebben die net wat creativere ideeën of aanpassingen ofzo waardoor het nóg mooier wordt
Serieus? Bij Jim wisten ze dat niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij de vorige was ik heel makkelijk. Ik wil 3 knoopjes en een klosje garen. Kijk maar hoe je het doet..
Euh ... Wat is een klosje?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij de vorige was ik heel makkelijk. Ik wil 3 knoopjes en een klosje garen. Kijk maar hoe je het doet..
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, jammer!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die monturen waren niet leuk en te iel
Als we nu even een leuk weggetje daar bij DH in de buurt vinden, dan kunnen we daar even kartenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef PeuRac het volgende:
Ik zie net karten op tv, wil nu echt gaan karten
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik maar aan een tatoeëerder ga vragen of ik niet een potje kan maken.. 50 euro per maand storten tot een x bedrag om alles te laten doen...
Oh wacht.. Dat heet een spaarrekening![]()
Probleem is dat je het daar weer makkelijk vanaf haaltquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik maar aan een tatoeëerder ga vragen of ik niet een potje kan maken.. 50 euro per maand storten tot een x bedrag om alles te laten doen...
Heeft deze flippers ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we nu even een leuk weggetje daar bij DH in de buurt vinden, dan kunnen we daar even kartenFlippers op het stuur, je weet
Gewoon elke maand een bon halen voor jezelf bij Marioquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Smoothquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon elke maand een bon halen voor jezelf bij Mario![]()
En 1 voor mij natuurlijk
nee, dat knulletje dat ging tekenen voor me en heel subtiel mn nummer kreeg nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus? Bij Jim wisten ze dat niet?
Als ik me bedenk wat ik van de afrekening betaald heb aan openstaande boetes en rekeningen moet ik huilenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon elke maand een bon halen voor jezelf bij Mario![]()
En 1 voor mij natuurlijk
knijp enzulksquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was mooi ja![]()
Stomme scharrel, moet ik helemaal zelf en alleen op zoek naar een toko waar ik peuken kan halen![]()
Tossow
Ohh.. Die jonge knul, stekeltjeshaar enzo?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat knulletje dat ging tekenen voor me en heel subtiel mn nummer kreeg niet
Zekersquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft deze flippers ja?Nice
ik ga ff kijken, heb misschien nog een routeboek van een rit uit die regio
maar het moge duidelijk zijn dat hups meer tiet heeft dan ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Ik weet toch niet hoe GvsE haar tieten eruit zien
Ik ga hier spijt van krijgen.. Maar.. jouw kont..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar het moge duidelijk zijn dat hups meer tiet heeft dan ik
ja, beetje indo geloof ik. Ik weet het niet, ben alles behalve dat beeld van die tieten van Carmen kwijtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. Die jonge knul, stekeltjeshaar enzo?
Die moest van die dochter die bon uitprinten, kreeg 'm eerst helemaal fucked-up
Waarschijnlijk wel. Die van jou zijn denk ik wel mooierquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga hier spijt van krijgen.. Maar.. jouw kont..
scusi?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekersHmm dat zou mooi zijn
Overigens belde er nog zo'n handelaartje, die wilde er 1400 voor geven.Dat wilt diegene van dat autobedrijf waar die BMW staat ook, dan ruil ik 'm bij wijze van liever om
Mjah, zelfde knul denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, beetje indo geloof ik. Ik weet het niet, ben alles behalve dat beeld van die tieten van Carmen kwijt
Precies, dan zit ik ook niet zonder autoquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker ja1400 is wel heel weinig hoor. Sowieso valt er bij dat bedrijf nog wel te onderhandelen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Die van jou zijn denk ik wel mooier
carmen doet de inkt, haar zus de piercingsquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zelfde knul denk ik
Ik weet niet welke van de 2 me hielp.. 1 zat te tatoeëren de ander stond boven achter de bar te staan..
quote:
Ik ben wel in voor een rel, de hele week alquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dit kan een mooi relletje worden.. Waar blijft die hups met der peuken????
Zit nog ff te kijken, maar van een slome Seat naar een 330Ci is wel ziek trouwens, zeker die blauwe met flippersquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, dan zit ik ook niet zonder auto. Dat mag ik inderdaad hopen van wel
Dan was het Carmen die beneden bezig was, daar vroeg ik het eerst aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
carmen doet de inkt, haar zus de piercings
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een rel, de hele week al
Hij is braaf meegeredenquote:
Ja euh, jouwe is de enige van de 2 die ik bijna zonder kleding gezien hebquote:
Dat geloof ik ook wel jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weten we meteen wie hier de echte slettebak is hequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, jouwe is de enige van de 2 die ik bijna zonder kleding gezien heb
Ik heb ze gezien en kan dat alleen maar bevestigenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Die van jou zijn denk ik wel mooier
Ik realiseerde me met O&N toen ik een verhaaltje aan het typen was dat ik maar een half jaar m'n rijbewijs heb. Net even terug gezocht en vandaag precies een half jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit nog ff te kijken, maar van een slome Seat naar een 330Ci is wel ziek trouwens, zeker die blauwe met flippers
Ja, wie gaat dan ook midden in de nacht, bezopen aan iemand die slecht zicht heeft een draadje door een naald te rijgen, omdat mevrouw een gat in haar pyamabroek heeftquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weten we meteen wie hier de echte slettebak is he
ik moet nu echt even denken hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, jouwe is de enige van de 2 die ik bijna zonder kleding gezien heb
Valt weer tegen dit. Geen relquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien en kan dat alleen maar bevestigen
Wat?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wie gaat dan ook midden in de nacht, bezopen aan iemand die slecht zicht heeft een draadje door een naald te rijgen, omdat mevrouw een gat in haar pyamabroek heeft
oh shit, dat kan nog wel een probleem worden met het verzekeren! 330Ci is serieus snel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik realiseerde me met O&N toen ik een verhaaltje aan het typen was dat ik maar een half jaar m'n rijbewijs heb. Net even terug gezocht en vandaag precies een half jaar![]()
ja maar anders konden jullie mijn ondergoed zien. /dronkenlogicaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wie gaat dan ook midden in de nacht, bezopen aan iemand die slecht zicht heeft een draadje door een naald te rijgen, omdat mevrouw een gat in haar pyamabroek heeft
Amsterdam.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet nu echt even denken hoor
Je zat al in je mooie felroze onderbroekdingkie op de grond schatquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar anders konden jullie mijn ondergoed zien. /dronkenlogica
Voortaan maar geen ondergoed dragen danquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar anders konden jullie mijn ondergoed zien. /dronkenlogica
7 seconden naar de 100 zag ik netquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh shit, dat kan nog wel een probleem worden met het verzekeren! 330Ci is serieus snel.
Seriously.. Ik had alles braaf mee, behalve m'n bril..quote:
neukse!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik film kijken en scharrel verkrachten
Dacht dat een 330 6,4 deed? Of is dit een nieuwer type?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 seconden naar de 100 zag ik netToch nog maar even een keer met m'n ma overleggen.
En morgen even bellen of het überhaupt mogelijk is om te verzekeren op mijn naam.
Gheghequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seriously.. Ik had alles braaf mee, behalve m'n bril..
Maar met lenzen, kan ik dichtbij niet focussen.. Zonder lenzen, en zonder bril, zie ik niet veel beter
ik begin het nu eng te vinden smurfquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Amsterdam.
Nijmegen met insmeren van je tattoo.
Nijmegen en iets met een broek/rokje..
Nijmegen en "Vexy" outfit..
Foto over de app.
nogmaals, dronkenlogicaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zat al in je mooie felroze onderbroekdingkie op de grond schat
Oh, 6,5 inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht dat een 330 6,4 deed? Of is dit een nieuwer type?
Inderdaad, maar ff goede afspraken over maken, zitten voor haar eigenlijk alleen maar voordelen aan (mogelijke extra pakketkorting met dr huidige auto).quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 seconden naar de 100 zag ik netToch nog maar even een keer met m'n ma overleggen.
En morgen even bellen of het überhaupt mogelijk is om te verzekeren op mijn naam.
Foto maken met je smartphone, eigen bril op, foto bekijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe![]()
Dat probleem had ik net met brillen passen ook. Geen lenzen meegenomen, dus ik zat met m'n hoofd bijna ín de spiegel
heb ik thuis zelden..quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voortaan maar geen ondergoed dragen dan![]()
[ afbeelding ]
E46 voor de facelift, de nieuwere versie zal het vast sneller doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht dat een 330 6,4 deed? Of is dit een nieuwer type?
Ik zeg verder maar niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik begin het nu eng te vinden smurf
MP heeft het weer eens verkeerd, zal ook eens nietquote:
nog meer?quote:
Dat is wel een beetje een open deur intrappen dit hequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel op letten dat ie niet afgetrapt is.... dat wil nog wel eens voorkomen bij die auto's....
Ja en voor mij zitten er ook alleen maar voordelen aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ff goede afspraken over maken, zitten voor haar eigenlijk alleen maar voordelen aan (mogelijke extra pakketkorting met dr huidige auto).
Mwehe, nee, dat niet.. Maar.. Nee.quote:
Nah, volgende keer doe ik mijn lenzen in. Nu bewust niet gedaan, zodat m'n ogen niet vermoeid waren na een dag werken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Foto maken met je smartphone, eigen bril op, foto bekijken.
Mja maar het kan geen kwaad het nog een keer te vermeldenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een open deur intrappen dit heen Vin heeft er ook pas 5 gezien
Uiteraard, ik/we weten waar we op moeten letten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel op letten dat ie niet afgetrapt is.... dat wil nog wel eens voorkomen bij die auto's....
Inderdaadquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MP heeft het weer eens verkeerd, zal ook eens niet
Huh? Ik volg niks van jouw postquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en voor mij zitten er ook alleen maar voordelen aan![]()
Dan moet alleen óf zij mij, óf ik moet een uitreksel van het geboorteregister hebben geloof ik.
Ik heb weer verse lenzen.. Even 85 euro afrekenen, kassaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, volgende keer doe ik mijn lenzen in. Nu bewust niet gedaan, zodat m'n ogen niet vermoeid waren na een dag werken.
nee, dat plekje is altijd warm zat dus je hoeft niet aan te bieden om het te komen verwarmenquote:
wat zei hups????quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwehe, nee, dat niet.. Maar.. Nee.
Ik moest opeens denken aan die eerste keer in Nijmegen..
Aan wat Hups toen tegen me zei toen we weer naar huis reden..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat plekje is altijd warm zat dus je hoeft niet aan te bieden om het te komen verwarmen
Dat als die auto op mijn moeder haar naam staat, ik er ook voordelen aan heb. Financieel scheelt het een hoop en ik bouw nog steeds schadevrijejaren op.quote:
Je wilt jou laten bijschrijven als vaste bestuurder? Dan stijgt de premie wel weer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat als die auto op mijn moeder haar naam staat, ik er ook voordelen aan heb. Financieel scheelt het een hoop en ik bouw nog steeds schadevrijejaren op.
Leuk is dat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb weer verse lenzen.. Even 85 euro afrekenen, kassa
Nouja waar zie je me voor aan zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat plekje is altijd warm zat dus je hoeft niet aan te bieden om het te komen verwarmen
voor een faxie.quote:
Nee, ik heb mijn motor nog héquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt jou laten bijschrijven als vaste bestuurder? Dan stijgt de premie wel weer.
Is dat mogelijk ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat als die auto op mijn moeder haar naam staat, ik er ook voordelen aan heb. Financieel scheelt het een hoop en ik bouw nog steeds schadevrijejaren op.
Inderdaad, daarom zou het ook zonde zijn.quote:
noquote:
Beginners rijbewijs, verzekeraars vinden het niet leuk om een jong iemand met 6mdn rij ervaring te verzekeren die een auto wil die snel genoeg is om uit handen van de Politie te blijvenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zit dat rijbewijs anders in elkaar ?
Ik snap het niet zo
Is dat een vrouw?quote:
Hangt dat ook niet een beetje van het soort auto af?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beginners rijbewijs, verzekeraars vinden het niet leuk om een jong iemand met 6mdn rij ervaring te verzekeren die een auto wil die snel genoeg is om uit handen van de Politie te blijven
het is geen complimentquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het al een zelfstandig naamwoord geworden ja?![]()
*Beetje trots*
Of met een beetje te veel gas om een boom vouwt...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beginners rijbewijs, verzekeraars vinden het niet leuk om een jong iemand met 6mdn rij ervaring te verzekeren die een auto wil die snel genoeg is om uit handen van de Politie te blijven
Je kan je als bestuurder bijschrijven, maar dat zou dom zijn. Ik heb ook nog een motor verzekert, daar bouw ik dus ook schadevrijejaren mee op.quote:
Precies. Morgen als de visite geweest ik nog maar even langs m'n ma/pa.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zou het ook zonde zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zit dat rijbewijs anders in elkaar ?
Ik snap het niet zo
Euhm.. Dat ging over de opmerking die je maakte toen je je tattoo ging insmeren..quote:
21, 6 maanden rijbewijs en BMW en de alarmbellen gaan afquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt dat ook niet een beetje van het soort auto af?
je hebt het hier tegen een stoner. Alsof ik nog weet wat ik zeiquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Dat ging over de opmerking die je maakte toen je je tattoo ging insmeren..
Echt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21, 6 maanden rijbewijs en BMW en de alarmbellen gaan af
echt niet.quote:
Haten op La Camilla.quote:
Ja, als het een saaie Volvo station was geweest of een Jeep, maar BMW Coupe's hebben ook niet bepaald een goede naam.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt dat ook niet een beetje van het soort auto af?
Dat was iets in de trant van "Als ik een stijve zie gaat ie eraf.."quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt het hier tegen een stoner. Alsof ik nog weet wat ik zei
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, als het een saaie Volvo station was geweest of een Jeep, maar BMW Coupe's hebben ook niet bepaald een goede naam.
Ik kon mijn eerste 2 auto's ook niet verzekeren
gewoon er om heen postenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Autotopic is ergens anders geloof ik
Het wat topic?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Autotopic is ergens anders geloof ik
nu begin ik pas echt nieuwsgierig te wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was iets in de trant van "Als ik een stijve zie gaat ie eraf.."![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was iets in de trant van "Als ik een stijve zie gaat ie eraf.."![]()
Jongere? Beginnende bestuurder?quote:
Serieus, ik reed voor mijn stage dagelijks in een dikke Mercedes, maar kon geen Alfa Romeo verzekerenquote:
Dat is serieus wat je zeiquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu begin ik pas echt nieuwsgierig te worden
Lees even terug/quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongere? Beginnende bestuurder?
Vervelendquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, ik reed voor mijn stage dagelijks in een dikke Mercedes, maar kon geen Alfa Romeo verzekeren
Ja, heb eigenlijk tot mn 23e de auto's altijd op mn moeders naam gehad, via mn vaders verzekeringsagent. Kreeg dik 80% premiekortingquote:
Nieuwe Xbox kopenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik baal er trouwens een beetje van dat mijn race stuur niet op mijn xbox kan
. Verstandig.. Ik kan erg goed piemels kapot maken/pijn doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is serieus wat je zei
Ik reageerde iets van "Neuh geen zorgen.." ofzo..
Later op weg naar huis had ik het er nog over met Hups, ook over dat ik niks durfde te zeggen over J.
Toen zei ze iets als "Eigenlijk had je toen moeten zeggen dat ze er al te laat mee was.."
Maarja, dat durfde ik nog heulmaaaaal niet
Echte bazen sturen met Kinectquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik baal er trouwens een beetje van dat mijn race stuur niet op mijn xbox kan
Nee, een nieuw race stuur. Ik geloof niet dat op de nieuwe xbox ook sturen kunnen die voor windows bedoelt zijnquote:
Komt er vast welquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een nieuw race stuur. Ik geloof niet dat op de nieuwe xbox ook sturen kunnen die voor windows bedoelt zijn
quote:Duidelijkheid over de kilometerstand van een occasion. Met de Tellerpas van de RDW.
Eén op de achttien gebruikte auto’s in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide kilometerteller. Sinds 1 januari 2014 is het terugdraaien van tellers wettelijk verboden. De Stichting Nationale Auto Pas (NAP) heeft haar historische database overgedragen aan de Rijksdienst van het Wegverkeer (RDW). De Stichting NAP en de RDW werken sinds enkele jaren samen en bestrijden en voorkomen tellerfraude. De RDW geeft met de tellerpas duidelijkheid over de kilometerstand vóórdat u een gebruikte auto koopt.
Als u een gebruikte auto koopt, heeft u behoefte aan betrouwbare informatie. Sinds 1991 zijn er tellerstanden verzameld van bijna alle motorvoertuigen in Nederland. Zo wordt van vrijwel iedere auto, bestelauto, vrachtauto en motorfiets een kilometerhistorie opgebouwd. Als de kilometerstand van een voertuig wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op.
Er zijn verschillende hulpmiddelen ontwikkeld waarmee u de kilometerstand kunt controleren vóórdat u een occasion koopt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |