Om eerlijk te zijn is het eigenlijk nooit echt lekker!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van sommigen slik ik het liever ook niet door... Mijn eerste vriendje vrat elke dag rookworst en een frietje super.. Wordt het echt heel smerig van
oneens.. Die van R. smaakte best goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is het eigenlijk nooit echt lekker!
Ik kan het niet, wil ik niet kunnen ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef PeuRac het volgende:
Om je kwakje te kunnen deponeren in iemand mond, is het wel fijn als ze een beetje kan pijpen. Want elke vrouw beweert dat ze het kan, maar zijn er maar erg weinig die het ook echt kunnen
Best goed is nog steeds geen jummie wat lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oneens.. Die van R. smaakte best goed
ik kan het wel denk ik, krijg eigenlijk altijd wel complimentenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef PeuRac het volgende:
Om je kwakje te kunnen deponeren in iemand mond, is het wel fijn als ze een beetje kan pijpen. Want elke vrouw beweert dat ze het kan, maar zijn er maar erg weinig die het ook echt kunnen
was het welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best goed is nog steeds geen jummie wat lekker
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker isquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan het wel denk ik, krijg eigenlijk altijd wel complimenten
Okay danquote:
Klopt idd welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Deze klinkt wel als waarheid eigenlijk
[ afbeelding ]
en dan laat je haar toch doorgaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker is
zeggenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeggen ze dat of kreunen? Want ik kreun ook vaak van gevoeligheid, niet omdat het zo lekker is
Daar zijn er inderdaad ook maar weinig van ja!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
en dan laat je haar toch doorgaan?
Zo vind ik het ook heel zeldzaam dat mannen goed kunnen beffen..
quote:
Maar jouw huidige is sowieso al een klootzak enz natuurlijk Yquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeggen
Alhoewel ik van huidige scharrel er niks over gehoord heb geloof ik
wat is er smurf?quote:
Als ze het zo heel graag doet, tsja, houd het meestal kort en het zorgt ervoor dat ik (nog) langer door kan gaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
en dan laat je haar toch doorgaan?
Zo vind ik het ook heel zeldzaam dat mannen goed kunnen beffen..
dat sowieso en het boeit me niet of ie het lekker vind of niet deze keer. De seks gaat nu om mij, klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jouw huidige is sowieso al een klootzak enz natuurlijk Y
ja idd!! en maar denken dat ze helemaal 'the man' zijn.. tsja.. hoe maak je het zo iemand dan duidelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zijn er inderdaad ook maar weinig van ja!!
Sommigen zijn echt zo slecht dat het niet leuk meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |