Zij mag de controle over de centjes houden (gaat er goed af)quote:
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
HiDi, dat inbouw geval mag nog op afbetaling ook, Laat Paul ikhebeengatinmijnhand,herstelikhebhelemaalgeenhand het maar niet horen
Als het een koop nu, betaal in 2015 deal is zeg ik doen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
HiDi, dat inbouw geval mag nog op afbetaling ook, Laat Paul ikhebeengatinmijnhand,herstelikhebhelemaalgeenhand het maar niet horen
lol idd, gewoon alles kopen op afbetalingquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat je helemaal gelijk krijgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.
En dat is dan een Bosch, dat kan natuurlijk ook een stuk goedkoper door een Ariston te nemen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er achteraf nog op afgerekend worden.
Absoluut, en niet uit zichzelf, dan geeft de Febo wel een voorzet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk krijgt.
Nee mooi laten zitten, chaos is wat de mol nodig heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Als het 6 januarie is en de 1e tv uitzending komt, zitten hun alweer thuis, centjes op
Tel daar een paar rokers bij op die verplicht moeten afkicken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef Gert het volgende:
Top, dat Paul helemaal niet afdingt en er in recordtempo budget doorheen draait.
He duurt nu vast niet lang meer of Sportman Emil moet het zonder zijn boterhammen belegd met drie centimeter dik tonijn stellen.
Ik snap niet dat ze mensen met zo'n spraakgebrek mee laten doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik word een beetje kriegel van de stem van Vanessa
idd...de Candy 129,-quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is dan een Bosch, dat kan natuurlijk ook een stuk goedkoper door een Ariston te nemen ofzo.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Op deze voet een dag of 4quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef practics het volgende:
[..]
Tel daar een paar rokers bij op die verplicht moeten afkicken.![]()
Ik zeg geef het 2 weken en je krijgt wel vuurwerk.
Waarom nieuw? 75 euro!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Internet is best handig ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ze hadden jou moeten nemen, jij weet waar de koopjes zijn
En die is gloed nieuwquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Ik heb al internet hun nog niet. Dat zou soieso mijn 1e prioriteit zijn, internetquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ze hadden jou moeten nemen, jij weet waar de koopjes zijn
En rienk gaat 3 kwartier met een houtje draaien om een gaspitje aan te krijgen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...de Candy 129,-
[ afbeelding ]
Beetje luxe mag welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarom nieuw? 75 euro!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zo handig zijn ze blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Beter een tweedehands gasfornuis kunnen ze zelf brood bakken!
ze krijgen een laptop en internet, dat wordt klokken, want iedereen wil natuurlijk van alles lezenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb al internet hun nog niet. Dat zou soieso mijn 1e prioriteit zijn, internet
En Harold gaat zijn broodjes shoarma ook al steeds meer missen. Afzien daar hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:15 schreef practics het volgende:
[..]
Tel daar een paar rokers bij op die verplicht moeten afkicken.![]()
Ik zeg geef het 2 weken en je krijgt wel vuurwerk.
facebooken...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze krijgen een laptop en internet, dat wordt klokken, want iedereen wil natuurlijk van alles lezen
FOK!kenquote:
Krijgen ze die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze krijgen een laptop en internet, dat wordt klokken, want iedereen wil natuurlijk van alles lezen
Zelfde met dat brand hout, heeft iemand al wat binnen neer gelegd zodat je over een paar dagen wat beter hout hebt? (inclusief aanmaak materiaal)quote:
Dat zijn er meer. Rienk is de enige die echt pontificaal centraal zegt kijk mij hier eens niks zitten doen, zeg er wat van en je hij komt met een hele anarchistische pleidooi over waarom jij niks overr hem te zeggen hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef beequeen het volgende:
Hakim is ook meer van het lullen ipv doen hè?
Valt wel mee volgens mij. Die was vanmiddag samen met Lindy het hooi aan het verversen in de stal. en hij is ook een tijd bezig geweest met het vuur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef beequeen het volgende:
Hakim is ook meer van het lullen ipv doen hè?
Dan zal het deze wel worden voor 4436,-quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen ze die?
Of heeft Paul dat voor een prima prijsje besteld?
Nah, dat is ook echt het enige. Hij zegt net zelf dat hij eik nog niks kan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:22 schreef Gert het volgende:
Valt wel mee volgens mij. Die was vanmiddag samen met Lindy het hooi aan het verversen in de stal. en hij is ook een tijd bezig geweest met het vuur.
Eerder de bunker incl Peterquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh, het gaat er al aardig BB'erig uitzien al![]()
[ afbeelding ]
Hij pakt wel aan waar hij bij kan springen, krijg ik de indruk. Er zijn wel grotere klaplopers daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, dat is ook echt het enige. Hij zegt net zelf dat hij eik nog niks kan doen.
Hij wacht wrs op zijn pannenkoekenkraam.
Hoofdsponsor!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:25 schreef beequeen het volgende:
Hornbach is dus de bouwmarkt waar ze bestellen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:25 schreef Gert het volgende:
Hij pakt wel aan waar hij bij kan springen, krijg ik de indruk. Er zijn wel grotere klaplopers daar.
Paul heeft een gat in zijn hand en vindt alles goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
5000 euro budget er doorheen? Wat mis ik?
Ja dat wist ik haha, maar het is 2000 euro ofzo toch nu?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef patat het volgende:
[..]
Paul heeft een gat in zijn hand en vindt alles goed
Geen idee, zal wel 1 van de 29 dingen zijn die ik blockquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef waxmask het volgende:
Qurrent is ook sponsor trouwens, als je streams naar beneden scrolled helemaal onderaan.
Give or take, maar het gaat er met bakken tegelijk uit... 2000 staat vast vandaag, maar staat nog veel in planning.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
5000 euro budget er doorheen? Wat mis ik?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef waxmask het volgende:
Qurrent is ook sponsor trouwens, als je streams naar beneden scrolled helemaal onderaan.
Ik zat even te tellen maar cash is aan spullen wel al 2500 wel al weg. De rekeningen van aansluitingen komen nog. Het gaat wel enorm hard.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja dat wist ik haha, maar het is 2000 euro ofzo toch nu?
Dus ze mogen ook lootjes kopen en hopen dat op een dag Gaston "Goooooooeeeeeedemorgen" vanachter het hek schreeuwt?quote:
Boete? als ze voortijdig stoppen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor dat nasale stemmetje van Rienk al als de poen op is... Nah ik ga maar weer es zwerven..![]()
( En nee die boete is geen probleem voor die gluiperd, is ingecalculeerd)
Het lijstje van vanochtend kwam globaal op 5000, daar is al een paar keer over heen gegaan door Paul vooral.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even te tellen maar cash is aan spullen wel al 2500 wel al weg. De rekeningen van aansluitingen komen nog. Het gaat wel enorm hard.
Volgens John is die "niet misselijk"quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef practics het volgende:
[..]
Boete? als ze voortijdig stoppen?
Dat zal een fictief duimzuignummer zijn voor een duimzuig meter...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
iemand enig idee wat die rekening voor de aansluiten elektra kost?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens John is die "niet misselijk"
2!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoeveel mensen waren er vandaag bij de rondleiding?
2quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoeveel mensen waren er vandaag bij de rondleiding?
Toch die vragen hé? De deelnemers wordt een boete opgelegd bij vroegtijdige ongeoorloofd vertrek.. en huren een zelfgekozen zwerver in, waar gaat Rienk die poen vandaan halen alstie gaat flippen?quote:
Dan ligt zijn moeder op sterven. Opgelostquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch die vragen hé? De deelnemers wordt een boete opgelegd bij vroegtijdige ongeoorloofd vertrek.. en huren een zelfgekozen zwerver in, waar gaat Rienk die poen vandaan halen altie gaat flippen?
Wel afgesloten omdat je de rekening niet meer kan betalen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Al ruim 5000 euro er doorheen. Op 6 januari is het geld al op en breekt hopelijk eindelijk de pleuris uit. Maar dan hebben ze wel gas, water en licht. En een douche. En bedden. En een WC.![]()
En niets meer te vreten.. welkom in Afvalpark de Duistere Kooi..quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Al ruim 5000 euro er doorheen. Op 6 januari is het geld al op en breekt hopelijk eindelijk de pleuris uit. Maar dan hebben ze wel gas, water en licht. En een douche. En bedden. En een WC.![]()
Met deur met een vrij/bezet slotje. Paul vindt het primaquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zie Rienk er niet uitgaan ,die vindt het wel best daar ,er zijn genoeg anderen die het veel zwaarder gaan krijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch die vragen hé? De deelnemers wordt een boete opgelegd bij vroegtijdige ongeoorloofd vertrek.. en huren een zelfgekozen zwerver in, waar gaat Rienk die poen vandaan halen alstie gaat flippen?
De waslijst gemist ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
Volgens mij hadden ze vandaag de volgende uitgaven:
boodschappen: +/-250 E
kringloop: 100 E
Inkomsten
2 bezoekers 20 E
En nog een bestelling van hier tot Tokio bij de Hornbachquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
Volgens mij hadden ze vandaag de volgende uitgaven:
boodschappen: +/-250 E
kringloop: 100 E
Inkomsten
2 bezoekers 20 E
Dat geld is nog niet uitgegevenquote:
Nee die gaat niet, die is gecast om zand in de machine te gooien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik zie Rienk er niet uitgaan ,die vindt het wel best daar ,er zijn genoeg anderen die het veel zwaarder gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |