Jij post niet genoegquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus was jij mij echt vergeten?!
Ik dacht dat het een grapje was zo hey heus vergeet je zomaar iemand
Ja maar ik heb diepzinnige gesprekken met jou gehad, hoe kan je mij nou vergeten. Ik had zelfs ruzie met Sof door jou. Ken je die nog wel?quote:
Maar je wilt wel graag het voyeurslijstje vullen met je eigen naam?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef niet zo veel om views van anderen.
Wij hebben elkaar maar vier keer gesprokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik heb diepzinnige gesprekken met jou gehad, hoe kan je mij nou vergeten. Ik had zelfs ruzie met Sof door jou. Ken je die nog wel?
Immer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar je wilt wel graag het voyeurslijstje vullen met je eigen naam?
Buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb 7 uur op je zitten wachten, waar was je?
Okay ik overdreef heel erg. Maar hoe the fuck vergeet je mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar maar vier keer gesproken. Ja, uiteraard. Ruzie?
iellquote:
Ik weet het nu toch weerquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay ik overdreef heel erg. Maar hoe the fuck vergeet je mij
Door jou ging ik zelfs BreakingBad kijken.
Maringoquote:
SPATIEEEEEEEquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay ik overdreef heel erg. Maar hoe the fuck vergeet je mij
Door jou ging ik zelfs BreakingBad kijken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
LB
Er was iemand eerder voor je die durfde je niet te dmen ofzo. Chick van spatie dacht ik.
Ohquote:
Ja maar ik kan gewoon niet geloven dat je iemand vergeet. Zeg me dat je dit bij veel meer mensen hebt of ik voel me enorm beledigd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
iell
[..]
Ik weet het nu toch weer
Nietquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |