Ik mine zelf ook, alleen dan met een slechte videokaart, verdient niet zoveel. Ik ben wel van plan een grotere mining rig te kopen. Maar het minen en kiezen van een munt is echt niet zo moeilijk. Het kost echt veel minder tijd dan je denkt. Natuurlijk heb je tijden dat je minder verdient dan andere.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet de markten gewoon constant in de gaten houden hoor, het is niet simpel van 'Dat ziet er nu goed uit, koop ik dat, over een maand verkopen, 10.000 euro winst.'
Ik weet niet hoe simpel hij het laat klinken, maar waarschijnlijk kost het evenveel tijd als investeren op de beurs, en dat is ook gewoon een fulltime job. Daarnaast heb ik er gewoon geen interesse in, te volatiel, te veel risico. Als ik zou investeren zou ik het doen in staatsobligaties, maar daar heb je behoorlijk wat geld en geduld voor nodig.
[..]
Onderzoek kost tonnen per maand, niet een paar duizend euro per week. Denk niet dat ik dat kan opbrengen, of ik moet Bill Gates nadoen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Op naar m'n nieuwe telefoon
Eh, naar huis bedoel ik.
groetjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Eh, naar huis bedoel ik.
Nerd!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Eh, naar huis bedoel ik.
Je beide telefoons?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef BBQSausage het volgende:
Eh, naar huis bedoel ik.
Wow, nooit geweten dat het zo duur wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Rezania het volgende:
Trouwens heb je allemaal dure dingen nodig voor onderzoek. Wij hebben analyse-apparaten van een paar miljoen euro staan. En zoiets simpels als een bekerglas kost al 20 euro.
fantasieneuk-simulatorquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Daar gaat mijn droom om iets uit te vinden en snel rijk te worden.
Geeft niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik mine zelf ook, alleen dan met een slechte videokaart, verdient niet zoveel. Ik ben wel van plan een grotere mining rig te kopen. Maar het minen en kiezen van een munt is echt niet zo moeilijk. Het kost echt veel minder tijd dan je denkt. Natuurlijk heb je tijden dat je minder verdient dan andere.
Maar ja, als je het echt gewoon niet leuk vind en te volatiel vind moet je het niet doen, maar je moet niet denken dat het teveel tijd kost, minen heb je na een uurtje geleerd. Dan kun je gewoon telkens nieuwe coins zoeken op Bitcointalk.com forum, dan zet je je miner aan, mine je die de hele nacht terwijl je slaapt, de volgende ochtend zet je het op een exchange (of je maakt de keuze te wachten tot het meer waard is, maar daar zie ik jou niet voor aan) en je hebt geld verdiend. Die avond of als je thuis komt van je werk of weet ik veel wat je doet ga je weer naar bitcointalk.com is er nog een nieuwe munt? Dan ga je die minen, zo niet, dan doe je of meer research of doe je dezelfde als gisteren.
Kan minder dan een half uur per dag kosten, alleen eerste paar dagen ga je er wat van lezen.
Sorry als ik je te opdringerig adviseer om het te doen
80% van het budget van de universiteit gaat naar onze faculteit, we zijn gewoon duur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat het zo duur was
Daar gaat mijn droom om iets uit te vinden en snel rijk te worden.
Je kan de mine gewoon uitzetten tijdens het gamen, doe ik ook. En weer aan zetten als je naar bed gaat. En is stroom echt zo duur dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geeft niet.![]()
En klinkt wel leuk en aardig hoor. Maar dan kan ik niet gamen tijdens het minen, en zit ik 's nachts te parasiteren op de stroomrekening van mijn ouders. Nee, bedankt.
Trouwens denk ik dat dit maar een hype is, een bubbel, die op een gegeven moment weer ophoudt. Of knapt, kan ook.
Nou ja, minen kost nogal wat stroom hoor ik vaak. En je ouders betalen het dan, terwijl zij er niks aan overhouden. Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan de mine gewoon uitzetten tijdens het gamen, doe ik ook. En weer aan zetten als je naar bed gaat. En is stroom echt zo duur dan?
Maar ja als je denkt dat het een bubbel is kan ik je niet overhalen.
Betaal je ouders dan gewoon een deel van je winst. Maar ik heb geen verstand van stroom, mijn vader zei dat het bijna niks kostquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, minen kost nogal wat stroom hoor ik vaak. En je ouders betalen het dan, terwijl zij er niks aan overhouden. Dat wil ik niet.En ik ben niet van plan een aggregaat te kopen.
Kreeg ik er maar voor betaaldquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
spatiebal krijgt betaald om mensen over te halen, Net als mensen met een doorlopende wenkbrauw, alsof je de sluikreclame voor Mac niet herkent.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kreeg ik er maar voor betaald
Nee, ik deel gewoon het idee omdat ik jullie toffe mensen vind en jullie de kans wil bieden om geld te verdienen. En in de hoop als bedankje krijg ik misschien wel een paar euro
Met jouw rig misschien niet nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Betaal je ouders dan gewoon een deel van je winst. Maar ik heb geen verstand van stroom, mijn vader zei dat het bijna niks kost
Heus was jij mij echt vergeten?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet nu weer wie jij bent gvdMet je halve snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |