ze hebben weer kattentunnels voor 1,50 per stuk, die heb ik hier in de tuin liggen voor de konijnen. Die vinden dat echt briljant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:37 schreef meneer_kozijn het volgende:
verkopen ze bij de action ook konijnenspeeltjes of voer
Ik heb die van mij bijna 6 jaar geleden bij Telepoint in Duitsland gekocht. Toen waren de radio's met usb ingang en SD ingang net een tijdje verkrijgbaar, kostte ongeveer 60 euro.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeie, ik leg m onder de andere stoel.
Alleen startkabels hadden ze niet maar dat komt wel weer. Goh als ik dit allemaal bij halfords had moeten halen was ik meer dan 2x zoveel kwijt.
Moet alleen nog een radio fixen, is ook niet zo makkelijk (edit: conrad is mn vriendlenco voor 35)
die heb ik hier staan vooor mn dolletjes. Muis bestendig, als je ze goed sluit.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand deze al in het echt bekeken?
[ afbeelding ]
Zou hij muisbestendig zijn?
O mooi, dank je welquote:Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
die heb ik hier staan vooor mn dolletjes. Muis bestendig, als je ze goed sluit.
Te vol blijven ze open staan
Ik dacht dat dit er eentje met klemmen was? Of vergis ik me nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik hou me bij de bakken die je dicht kan klemmen
We hebben momenteel nogal last van muizen in de voorraadkast. Dus ik zoek goed afsluitbare bakken.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb hem als speelgoedbak voor de treinbaan. Ideaal, eindelijk geen gekloot met de deksel dicht hoeven doen. Je kiepert hem zo dicht
Maar het is idd net waar je hem voor wilt gebruikenIk heb ook diverse soorten.
nee is niet met klemmen. klapt beide zijkanten dicht, waarbij de ene kant op de andere kant leuntquote:Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit er eentje met klemmen was? Of vergis ik me nu?
daar zou ik het niet voor gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben momenteel nogal last van muizen in de voorraadkast. Dus ik zoek goed afsluitbare bakken.
Ah okee, dan is hij denk ik toch niet zo geschikt. Misschien wel als muizenvalquote:Op maandag 6 januari 2014 09:21 schreef Ynske het volgende:
nee is niet met klemmen. klapt beide zijkanten dicht, waarbij de ene kant op de andere kant leunt
Misschien idd de muizen aanpakken?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah okee, dan is hij denk ik toch niet zo geschikt. Misschien wel als muizenval
Dat doen we ook. Normaal gesproken zie je ze trouwens niet om deze tijd van het jaar. Ik denk dat het te warm is en dat ze daardoor nog zo actief zijn. Onze theemuts heeft ze van de zomer heel fanatiek gevangen maar nu kijkt hij er niet naar omquote:
Ik heb die in het roze voor m'n knutselstuff.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand deze al in het echt bekeken?
[ afbeelding ]
Zou hij muisbestendig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
die jersey onderlakenhoezen of hoe die dingen ook mogen heten?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef quirina het volgende:
Iemand ervaring met onderlakens van de action?
van die rietenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Heeft iemand er wel een fietskratjes of manden hebben voor op n transportfiets?
Nooit gezien, maar bij de Kijkshop kosten ze volgens mij ook niet veel.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef nlboy het volgende:
Hebben ze ook staafmixers te koop bij de Action? En zo ja is de kwaliteit een beetje goed?
ah mooi! Zal eens gaan kijken of ze n n beetje weerbestendig zijn enzoquote:
Een draadloze? Heb ik zo verschrikkelijk de pest aan, batterijen zijn altijd op op het verkeerde moment.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef Kwork het volgende:
Handig, die muis voor 3.49, lijkt prima te werken.
Zag ook dat ze Gillette Blue II scheermesjes verkopen, 20 voor 4.99
http://www.action.nl/photoalbum/pageflipper/id/46quote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef nlboy het volgende:
Hebben ze ook staafmixers te koop bij de Action? En zo ja is de kwaliteit een beetje goed?
Draadloos ja. Die van m'n Logitech houden het eeuwenlang uit met dagelijks gebruik, ben benieuwd hoe het nu gaat, testresultaten verwacht ik hopelijk over een jaar ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Een draadloze? Heb ik zo verschrikkelijk de pest aan, batterijen zijn altijd op op het verkeerde moment.
Ik hou het op een draadje bij mijn desktop, heb die draadloze gehad en definitief besloten dat ik voor een draadje ga bij een muis.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef Kwork het volgende:
[..]
Draadloos ja. Die van m'n Logitech houden het eeuwenlang uit met dagelijks gebruik, ben benieuwd hoe het nu gaat, testresultaten verwacht ik hopelijk over een jaar ofzo
Ik gebruik hem ook, inderdaad erg fijn! Zowel voor mijn haar als voor mijn portemonneequote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat bij de nieuwe artikelen, is een aanradertje qua haarconditioner, heb zelf net een fles opgemaakt en was er uiterst tevreden over dus voor de liefhebbers.
Ervaringstips zijn altijd handig.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook, inderdaad erg fijn! Zowel voor mijn haar als voor mijn portemonnee
waarom smeer je dat op je portemonnee?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook, inderdaad erg fijn! Zowel voor mijn haar als voor mijn portemonnee
Heb een leren exemplaar en het leer gaat er zo zacht van wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
waarom smeer je dat op je portemonnee?
Ah top! Bij de blokker kost ie 10 euro, maar die heeft slechts 1 snelheid en de kop is er niet af te halen. En minder watt 170w ipv 200w bij Action. Misschien toch maar een gok wagen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
http://www.action.nl/photoalbum/pageflipper/id/46
Staan in de nieuwe folder. Kwaliteit? Geen idee..
1x goed testen, schoonmaken en weer terugbrengen, mocht het niet bevallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ah top! Bij de blokker kost ie 10 euro, maar die heeft slechts 1 snelheid en de kop is er niet af te halen. Misschien toch maar een gok wagen.
Mwa, ik gebruik 'm als ' s' avonds lekker op de bank maar toch net geen losse tieten' -bhquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:58 schreef Koningin het volgende:
Ik zag de comfort bh weer in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Kan me herinneren dat de ervaringen hier goed waren, klopt dat? Sluit hij een beetje strak aan, zoals een sport bh?
liggen hier al een half jaar in de mandjes ze zijn er gek opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Het huisdierdekentje (van de 100 nieuwste artikelen, 89 cent) is hier een groot succes
[ afbeelding ]
Ik ga er nog maar eentje (of meer) bij halen
Koop een kratje bier en sloop de houders eruitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
hier ook, de katten weigeren er op te gaan liggen, dus nu leg ik ze waar ik ze niet wil hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Het huisdierdekentje (van de 100 nieuwste artikelen, 89 cent) is hier een groot succes
[ afbeelding ]
blokker heeft fietskratten in de opruiming.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Daar zijn ze ook handig voor dan jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook, de katten weigeren er op te gaan liggen, dus nu leg ik ze waar ik ze niet wil hebben
even wrijven over plekjes waar ze wel liggen. Als je ze als poezenkleed wil gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier ook, de katten weigeren er op te gaan liggen, dus nu leg ik ze waar ik ze niet wil hebben
heel leuk! nou moet ik morgen terug. De buit van vandaag new wave gel, postpapier, pons, grote knopen, noodles, achter licht, lijm roller, groene balisto, compacte pot grond, rol vuilniszakken, stickers en taartrandjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die katoenen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die jersey onderlakenhoezen of hoe die dingen ook mogen heten?
Wat is er zo geweldig aan? Ik las dat ze maar op 30 graden gewassen mogen worden, volgens mij blijven er enorm veel haren aan plakken en ze zijn niet waterafstotend, toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de kat er op gaat liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan? Ik las dat ze maar op 30 graden gewassen mogen worden, volgens mij blijven er enorm veel haren aan plakken en ze zijn niet waterafstotend, toch?
Ik wil juist graag dat de haren aan het dekentje blijven plakken en niet aan de bankquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er zo geweldig aan? Ik las dat ze maar op 30 graden gewassen mogen worden, volgens mij blijven er enorm veel haren aan plakken en ze zijn niet waterafstotend, toch?
toevallig gisteren gezien, maar geen idee van de kwaliteitquote:Op maandag 6 januari 2014 17:00 schreef nlboy het volgende:
vriendin van mij kocht hem en gebruikt hem voor sapjes, dat gaat prima. Of ie ook genoeg vermogen heeft om bijv door noten oid heen te gaan weet ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:51 schreef miekie72 het volgende:
[..]
toevallig gisteren gezien, maar geen idee van de kwaliteit
welke philips usb lader?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Miniem het volgende:
Naar 2 filialen geweest en nergens de Philips usb lader te vinden.
Die domme trienen daar ter plekke weten natuurlijk van niks
Die twister ken ik wel, is om een knot mee te maken, maar die dubbele lus... het enige wat ik uit de achterkant begrijp is dat er een boel meer toepassingen mogelijk zijn dan de enige die ik kenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef trovey het volgende:
Een setje accessoires om je haar te stylen: een puntkam, 2 haarlussen (enkele en dubbele)en een twister (0,59)....de puntkam is geen probleem en van die haarlus ken ik de toepassing en het gebruik maar de twister en de dubbele haarlus zijn nog raadsels voor me en de illustraties op de achterkant van de verpakking helpen nou ook niet echt, onbegrijpelijk. Dat gaat Google worden.
Die pas nog bij de nieuwste 100 artikelen stond. Is een lader met 2 usb poorten voor mobile devices.quote:
die voor in de auto?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die pas nog bij de nieuwste 100 artikelen stond. Is een lader met 2 usb poorten voor mobile devices.
ok, die dingen liggen hier vaak bij de kassa want jatgevoeligquote:
Ja die ja, heb je die bij jouw filiaal liggen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, die dingen liggen hier vaak bij de kassa want jatgevoelig
[ afbeelding ]
ja, die liggen bij de kassaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja die ja, heb je die bij jouw filiaal liggen?
hmm, misschien maar weer teruggaan dan...quote:
Jammer dat het allemaal zo slecht te zien isquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die twister ken ik wel, is om een knot mee te maken, maar die dubbele lus... het enige wat ik uit de achterkant begrijp is dat er een boel meer toepassingen mogelijk zijn dan de enige die ik ken
ik heb ze zien liggen en bij ons liggen ze idd op een plek waar je ze niet verwacht: tussen de pennen en andere kantoormeukquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Miniem het volgende:
Naar 2 filialen geweest en nergens de Philips usb lader te vinden.
Die domme trienen daar ter plekke weten natuurlijk van niks
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal zo slecht te zien is. maar bedankt in ieder geval voor de tip van de twister.
Die had ik ook gevonden ja, jammer dan wel weer dat ik gekruld/flinke slagen in mijn haar heb en er wat lagen inzitten....blijkt het allemaal een stuk te bemoeilijken.quote:
Da's denk ik wel lastig ja... Mijn haar is dan weer zo dun en fijn dat het erdoor glijd voor ik er mee kan draaien, maar ach, blijkbaar hebben we allemaal vervelend haarquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden ja, jammer dan wel weer dat ik gekruld/flinke slagen in mijn haar heb en er wat lagen inzitten....blijkt het allemaal een stuk te bemoeilijken.
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Da's denk ik wel lastig ja... Mijn haar is dan weer zo dun en fijn dat het erdoor glijd voor ik er mee kan draaien, maar ach, blijkbaar hebben we allemaal vervelend haar
Kwam ik ook nog tegen. Ding heet ook Topsy Tail of Hair Loop, youtube staat er vol mee
nou hier willen de kinderen alleen maar geld, geen gummetjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:07 schreef sararaats het volgende:
De potloden, pennetjes en gummetjes zijn zo leuk om uit te delen met Oudjaar. De kinderen gaan van deur tot deur Nieuwjaar wensen.
Mijn LED theelichtjes zijn superleuken ze zijn oplaadbaar
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou hier willen de kinderen alleen maar geld, geen gummetjes
Als dit soort posts je enige inbreng in het topic zijn zou je er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om gewoon niet te posten.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dit soort posts je enige inbreng in het topic zijn zou je er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om gewoon niet te posten.
Oh hou op zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef kvd het volgende:
Joehoe....de paasspullen komen ook al...![]()
(pasen is pas 20/21 april)
[ afbeelding ]
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Slaan ze Valentijn over! Noes!
Ik hoop het elk jaar weer
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als dit soort posts je enige inbreng in het topic zijn zou je er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om gewoon niet te posten.
Ze verkopen ook die Beverly hills whitening tandpasta.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:52 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb nu de safe & white tandpasta van de action en ik heb het idee dat hij mijn tanden echt ietsje witter heeft gemaakt
hoeveel zou dit moeten kosten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, die dingen liggen hier vaak bij de kassa want jatgevoelig
[ afbeelding ]
Als in spuitbussen. Ja die zijn meestal wel standaard aanwezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of ze nog spuitverf hebben bij de Action?
H&M heeft ze volgens mij welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:35 schreef Take2 het volgende:
weet iemand of ze legergroene/bruine of beige t-shirts hebben bij de action?
Die heb ik niet zien liggen, is dat wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze verkopen ook die Beverly hills whitening tandpasta.
voor in de kliko?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:25 schreef loecje het volgende:
hoe bevallen de gft zakken van de action?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |