Map.info is offline gehaald, ff vervangen voor een ander.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Enchanter het volgende:
Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is
quote:Playable user customizable vehicles
Player created constructions in the environment
Dayzdb.com is goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Map.info is offline gehaald, ff vervangen voor een ander.
Trekt ie Arma II/III?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:49 schreef Narcotical het volgende:
Met wat voor pc specs spelen jullie nou eigenlijk? Ik twijfel nog steeds of mijn pc het nou wel of niet aan gaat kunnen. Als je de requirements bekijkt voldoet mijn pc daar wel aan maar ik hoor verhalen over het internet dat mensen met betere specs dan mijn pc het nog steeds niet fatsoenlijk kunnen spelen..
Spel is gewoon nog slecht geoptimaliseerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Narcotical het volgende:
Hmm oke, dan binnenkort maar eens in de buidel tasten.
Weet dan niet waar die spookverhalen op internet vandaan komen. Je hoort mensen met relatief nieuwe computers die beweren dat DayZ voor geen meter loopt..
Clouds zo hoog mogelijk. Ivm nachtzicht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Spel is gewoon nog slecht geoptimaliseerd.
Runned verder prima als je verschillende dinge uitschakeld.
Zou zelf Bloom en blur uitzetten. Post processing op low of uit. Clouds ook uit.
Is btw niet alleen vor preformance maar ook gewoon hoe het eruit ziet.
Zal proberen morge wat fotos te maken van mijn settings.
geen probleem hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Narcotical het volgende:
Hmm oke, dan binnenkort maar eens in de buidel tasten.
Weet dan niet waar die spookverhalen op internet vandaan komen. Je hoort mensen met relatief nieuwe computers die beweren dat DayZ voor geen meter loopt..
Haha , had ik gisteren ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Petturik het volgende:
Woohoo .. gegeared en al en toen, pew .. doodAch .. ik was toch al 4 dagen in leven
Hij is niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Typisch het volgende:
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ#
Zit nu bij deze groep. Iemand zin om wat te kloten dan? Met skype of teamspeak?
Mijn character nu na wat looten
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog geen kogels
Als private hives komen dan vast wel. Al had de mod zelf niet echt mods, was meer gebruikmakend van het ARMA2 totaalplaatje, dus andere mappen, nieuwe voertuigen en nieuwe wapens e.d.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is niet meer.
Ik dacht even aardig te doen en iemand in nood te helpen met wat zombies. Ik werd uiteindelijk afgemaakt door één van die zombies. Volgende keer loop ik gewoon door.
Deze game heeft wel potentie om echt tof te worden. Gaan ze ook mod support bieden voor private servers?
DayZ standalone krijgt mod ondersteuning ja en private hives. Al kunnen servereigenaren bijvoorbeeld geen loot meer geven aan bijvoorbeeld aan donateurs.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is niet meer.
Ik dacht even aardig te doen en iemand in nood te helpen met wat zombies. Ik werd uiteindelijk afgemaakt door één van die zombies. Volgende keer loop ik gewoon door.
Deze game heeft wel potentie om echt tof te worden. Gaan ze ook mod support bieden voor private servers?
Ik zag al een forum post voorbij komen op hun forum, iemand die een server wilde starten met o.a een idee zoals Woodbury (uit The Walking Dead) en meer van zulks. Dat kan tof worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
DayZ standalone krijgt mod ondersteuning ja en private hives. Al kunnen servereigenaren bijvoorbeeld geen loot meer geven aan bijvoorbeeld aan donateurs.
Ik wissel het af, maar laatst kwam ik bijvoorbeeld een squad tegen en daar heb ik twee uur mee gespeeld. Gister kwam ik een chinees tegen, en die heeft me uiteindelijk proberen te vermoorden nadat ik hem eten, drinken en een pistool gaf. Dus je kan ook gewoon optrekken met mensen die je tegenkomt in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag al een forum post voorbij komen op hun forum, iemand die een server wilde starten met o.a een idee zoals Woodbury (uit The Walking Dead) en meer van zulks. Dat kan tof worden.
Toch vind ik op het moment alleen spelen wel saai.
Snap ik, maar dan heb ik toch het idee elk moment een mes in mijn rug te kunnen krijgen. Wat ook zo is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wissel het af, maar laatst kwam ik bijvoorbeeld een squad tegen en daar heb ik twee uur mee gespeeld. Gister kwam ik een chinees tegen, en die heeft me uiteindelijk proberen te vermoorden nadat ik hem eten, drinken en een pistool gaf. Dus je kan ook gewoon optrekken met mensen die je tegenkomt in het spel.
Ja is goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan heb ik toch het idee elk moment een mes in mijn rug te kunnen krijgen. Wat ook zo is natuurlijk.
Heb jij zin om een keer te daten in DayZ?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja is goed.
Ik heb een mic dus kunnen we wel een keer samen spelen.
Wie had dat gedacht.
Had dat gisteren nog , kwam een gast tegen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wissel het af, maar laatst kwam ik bijvoorbeeld een squad tegen en daar heb ik twee uur mee gespeeld. Gister kwam ik een chinees tegen, en die heeft me uiteindelijk proberen te vermoorden nadat ik hem eten, drinken en een pistool gaf. Dus je kan ook gewoon optrekken met mensen die je tegenkomt in het spel.
ik kwam gisteren 2 nederlanders tegen.. Zitten we eerst 10 minuten gebrekkig engels telullen, komen we pas aanhet eind van het gesprek te weten dat dat ook nederlanders warenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Tyron het volgende:
Ik vind het overigens awkward als ik een Nederlander tegen kom.
Lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik kwam gisteren 2 nederlanders tegen.. Zitten we eerst 10 minuten gebrekkig engels telullen, komen we pas aanhet eind van het gesprek te weten dat dat ook nederlanders warenEn gelukkig waren zo ookfriendly
Zal em straks even joinen als ik thuis benquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen de steam groep joinen. Fokdayz..
relog..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef murp het volgende:
Wat kan je gebruiken om je gekreun weg te krijgen? Heb nml klappen gehad van een zombie
Saline bag toegediend krijgen of over tijd fucking veel vreten totdat je weer genoeg bloed hebt. Als je het dan nog hebt, wat Sosua zegt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef murp het volgende:
Wat kan je gebruiken om je gekreun weg te krijgen? Heb nml klappen gehad van een zombie
Al bekend wanneer ongeveer?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
http://imgur.com/a/PG47z
Nieuwe models, die binnenkort in gepatched worden.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
Dit hoop ik ook inderdaad. Dat je als je uitlogt verplicht een seconde of 15 op de grond gaat zitten voor je uitlogt.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:33 schreef LinQ het volgende:
Hoop trouwens ook dat ze nog wat doen tegen combatloggers, 10-20 seconden delay voor je uitlogt o.i.d. Een maat van mij werd namelijk vlak voor we die freshspawn tegen kwamen zonder pardon neergeschoten door een andere gast, toen ik op hem begon te schieten logde hij snel uit droeftoeter
Same , had dit ook met een gast vorige week.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook inderdaad. Dat je als je uitlogt verplicht een seconde of 15 op de grond gaat zitten voor je uitlogt.
Ze kunnen deze keer ook kapot en waarschijnlijk zijn ze ook battery-powered.quote:
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
Laatst had ik iemand op de korrel.. Maar vond het zo zielig om hem te doden. Ik zou het ook zielig vinden als ik dood zou gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Herkenbaar ook, vertrouw niemand !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |