Gefrustreerde noobs.. En helaas zitten die in elk spel. Die kunnen het niet winnen van ervaren spelers en gaan zich dan richten op spelers waar ze het wel van kunnen winnen. Ze zijn vaak ook te dom om te beseffen hoe triest dat is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef LinQ het volgende:
Staat nergens dat ik het een minpunt vind, ik stoor me er soms echter alleen aan. Ik snap ook wel dat dit een onderdeel van het spel is, ik heb ook bandits nodig om op bandit hunt te kunnen gaanMaar waarom zou je kogels verspillen op een fresh spawn die unarmed rond loopt? Die logica snap ik niet
oja, ik schreeuw meestal FRIENDLY!!!!! als ik voetstappen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kill on Sightoftewel Shoot first, ask questions later...
Had ik dit weekend tijdens een speelsessie geeneens tijd voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef murp het volgende:
[..]
oja, ik schreeuw meestal FRIENDLY!!!!! als ik voetstappen hoor
Enje hand opsteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dat soort momenten stoor ik mij dus aan KoS
Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Gefrustreerde noobs.. En helaas zitten die in elk spel. Die kunnen het niet winnen van ervaren spelers en gaan zich dan richten op spelers waar ze het wel van kunnen winnen. Ze zijn vaak ook te dom om te beseffen hoe triest dat is.
Ben het wel met je eens, maar mensen die ergens gaan zitten om freshspawns te snipen op de kust zijn natuurlijk wel triest.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
De noob is dan degene die niet let op zijn omgeving en vervolgens huilie doet omdat er een kogel in zijn kop zit.Duidelijk dat jij niet vaak DayZ speelt als je niet weet dat er een grote kans is dat, mocht je eenmaal een freshspawn negeren, er een grote kans is dat meneer een bijl zoekt om vervolgens achter je aan te komen voor je gear. Een freshspawn ruimen die duidelijk niet op zijn omgeving let, en zich veilig waant omdat hij geen gear heeft (<- Dat is waar iedereen het op gooit, "ik heb toch geen gear dus mij horen ze niet dood te maken"
) is de definitie van een noob.
Dude heb je de hele post gelezen waarop je quote? Of alleen de eerste helft?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef Chef_M het volgende:
![]()
De noob is dan degene die niet let op zijn omgeving en vervolgens huilie doet omdat er een kogel in zijn kop zit.Duidelijk dat jij niet vaak DayZ speelt als je niet weet dat er een grote kans is dat, mocht je eenmaal een freshspawn negeren, er een grote kans is dat meneer een bijl zoekt om vervolgens achter je aan te komen voor je gear. Een freshspawn ruimen die duidelijk niet op zijn omgeving let, en zich veilig waant omdat hij geen gear heeft (<- Dat is waar iedereen het op gooit, "ik heb toch geen gear dus mij horen ze niet dood te maken"
) is de definitie van een noob.
Hele post gelezen, ik reageerde alleen op de eerste helft. 2de helft is niet meer dan normaal en daar kan je al helemaal niet over klagen, dus geen reden voor mij om daar op te reageren.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:21 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dude heb je de hele post gelezen waarop je quote? Of alleen de eerste helft?
Ja dat is zowieso triest.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, maar mensen die ergens gaan zitten om freshspawns te snipen op de kust zijn natuurlijk wel triest.
Ik probeerde laatst op snipers te jagen op NWAF maar daar was dus echt helemaal niks te beleven in een volle server. Uiteindelijk maar zelfmoord gepleegd omdat ik te lui was om helemaal naar Elektro/Cherno te rennen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja dat is zowieso triest.Die snipefags die de hele tijd rond NWAF blijven hangen snap ik nog wel, maar langs de kust..
is de lucht blauw?quote:
Heb hem gisteren ook nog effe gekocht , maar heb je ingame nog iets van een map ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:52 schreef murp het volgende:
Dit is pas een heerlijk rustig dorpje!
http://dayzdb.com/map/chernarusplus#6.121.062
Je hebt ook ingame een map. In de mod vond je een hele map, nu steeds een kwart die je bij elkaar kan voegen. Chernarus is groot. Cherno en Elektro zijn de grootste steden gevolgd door Berezino.Verder zijn er echt veel dorpen (in verschillende grootte). 2 vliegvelden. Maar als je een btje pech hebt en geen idee waar je bent en waar je heen gaat kan je flink verdwalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:36 schreef Altron het volgende:
Heb hem gisteren ook nog effe gekocht , maar heb je ingame nog iets van een map ofzo?
Moet zeggen dat ik hem maar kort gespeeld heb omdat ik hem pas rond middernacht binnen had uiteindelijk.
Heb volgens mij 10 minuten een kant opgerend en kwam uiteindelijk helemaal niets tegen , behalve een lege schuur in het bos
Ok, thanksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je hebt ook ingame een map. In de mod vond je een hele map, nu steeds een kwart die je bij elkaar kan voegen. Chernarus is groot. Cherno en Elektro zijn de grootste steden gevolgd door Berezino.Verder zijn er echt veel dorpen (in verschillende grootte). 2 vliegvelden. Maar als je een btje pech hebt en geen idee waar je bent en waar je heen gaat kan je flink verdwalen.
3quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je hebt ook ingame een map. In de mod vond je een hele map, nu steeds een kwart die je bij elkaar kan voegen. Chernarus is groot. Cherno en Elektro zijn de grootste steden gevolgd door Berezino.Verder zijn er echt veel dorpen (in verschillende grootte). 2 vliegvelden. Maar als je een btje pech hebt en geen idee waar je bent en waar je heen gaat kan je flink verdwalen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:50 schreef Altron het volgende:
Effe met een maat van mij van de week maar eens effe goed beginnen , en wat gasten ownen met z'n 2en
Haha , gaat lastig worden.quote:
Dacht dat northwest en Balota de enige waren. Heb gehoord dat North-East geschrapt is (ben er nog niet wezen kijken).quote:
Zo eens effe kijken , zag gisteren wat filmpjes van Li Rik ? , waren wel te meesterlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:00 schreef B-FliP het volgende:
Frankie heeft trouwens weer een zeer vermakelijk filmpje ge-upload. Die holdup is echt geniaal:
in de mod zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:29 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren liep ik even naast het spoor om iemand te joinen kwam ik zowaar een Hero tegen, schrok me rot want ik zag hem eerst nietEven met hem gepraat onder het rennen en hij gaat heen en weer langs de spawnpunten om lui van voedsel en drinken te voorzien.
![]()
Lirik's livestream op Twitch is altijd echt hilarischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Zo eens effe kijken , zag gisteren wat filmpjes van Li Rik ? , waren wel te meesterlijk
Lir Ik bedoel je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Zo eens effe kijken , zag gisteren wat filmpjes van Li Rik ? , waren wel te meesterlijk
Aah thnx.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lir Ik bedoel je?
http://www.youtube.com/user/saqibaz
http://www.twitch.tv/lirik
De beste streamer die er is.
Ja, hij speelt DayZ op een manier als geen ander.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah thnx.
Ja die gast bedoelde ik , die filmpjes van hem zijn briljant
join de fok steam groep. En ts. Dan kan je wat afspreken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
Ik ga het spel straks kopen en vanavond eens opstarten.
Iemand die samen met mij wat wil spelen zodat ik het een beetje onder de knie kan krijgen?
Waar doe ik dat precies?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
join de fok steam groep. En ts. Dan kan je wat afspreken.
Zal ik ook eens effe joinen , wist niet dat die er wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
join de fok steam groep. En ts. Dan kan je wat afspreken.
Linksboven Berenzino ligt er ook één.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:58 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dacht dat northwest en Balota de enige waren. Heb gehoord dat North-East geschrapt is (ben er nog niet wezen kijken).
Dat was North-East toch? t laatse wat ik gehoord heb is dat die in SA geschrapt is.. Maar ik kan het mis hebben.quote:
http://hydra-images.curse(...)y=52.645717285719726quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat was North-East toch? t laatse wat ik gehoord heb is dat die in SA geschrapt is.. Maar ik kan het mis hebben.
Dat is north-east. Heb net gezocht en hij's idd gewoon aanwezig in de standalone.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Disorder het volgende:
http://hydra-images.curse(...)y=52.645717285719726
Die vlakbij Krasnostav bedoelde ikBoven Berezino dus. Dacht eerst dat het linksboven was.
Ah my bad. Maar het is een goeie plek in ieder geval. Er komen niet zo veel mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is north-east. Heb net gezocht en hij's idd gewoon aanwezig in de standalone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |