HOOOHOHOHHOHOHOOHOHUEHEIOAUHPIURHPWIEUHEOHOooooooo eens even jongeman!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
De developers hebben niet voor niets iedereen afgeraden om het spel nu al te kopen.
En als jij een alpha verwachtte zonder bugs dan ben je niet goed snik.
Er zijn een paar vergelijkbare bugs inderdaad, maar er zijn ook wel dingen gefixed. Zombies die bijvoorbeeld niet meer gekscherend zigzaggen. Ik vind het wel meevallen en echt een verbetering tegenover de mod.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HOOOHOHOHHOHOHOOHOHUEHEIOAUHPIURHPWIEUHEOHOooooooo eens even jongeman!
Ik ben mij er van bewust dat het een alpha is, heb het spel zelf dan ook niet gekocht en lees slechts mee met de posts in dit topique!
Uiteraard begrijp ik dat het spel tijd nodig heeft. Maar het is toch een beetje frapant dat er tegen dezelfde soort bugjes aan wordt gelopen alsook in ARMA2? Dat was toch juist de bedoeling om een nieuwe engine te schrijven zodat dit probleem ontweken kon worden? (Was niet programmeerbaar in de engine van ARMA 2 volgens mij?)
lol... de zombies lopen niet meer in een zigzag.. Verder is de Arma 2 engine zelf veels te gelimiteerd, te open voor hacks en exploits en zijn juist de dingen die zo vervelend zijn niet goed te verhelpen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.
Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.
Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
De focus is meer op survival gelegd.. Er is weldegelijk flink wat veranderd, ook qua het gezond blijven en de items en de manier waarop deze gebruikt worden. Verder heb je weinig last van hacks en exploits, iets wat mij gruwelijk irriteerde in de mod.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat dat laatste komt omdat het gewoon nog weinig progressie heeft geboekt sinds de mod zelf. Veel bugs die daar in zaten zitten ook in de alpha. Buiten de iets mooiere graphics en het verbeterde inventory-systeem zie ik weinig verschil.
Okay, dat is goed om te horen! Dan heb ik niets gezegd! Dacht dat de zombies nog steeds als mallootjes rond liepen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De focus is meer op survival gelegd.. Er is weldegelijk flink wat veranderd, ook qua het gezond blijven en de items en de manier waarop deze gebruikt worden. Verder heb je weinig last van hacks en exploits, iets wat mij gruwelijk irriteerde in de mod.
De zombies zelf perfomen prima imho.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.
Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.
Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
hommoquote:
Behalve dat ze soms door hekken of muren glitchen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De zombies zelf perfomen prima imho.
Sinds de laatste patch zijn de servers een beetje fucked, ook word je vaker geteleport. Hopelijk fixen ze dat snel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef LinQ het volgende:
Nog meer mensen problemen met connecten naar servers atm?
Ahh hadden TJV en ik ook al last van. Werden we weg geteleport (ongeveer 1KM verderop) en dan kon je niks meer doen. Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sinds de laatste patch zijn de servers een beetje fucked, ook word je vaker geteleport. Hopelijk fixen ze dat snel.
Ja dat is met name zo als je lange afstanden rent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh hadden TJV en ik ook al last van. Werden we weg geteleport (ongeveer 1KM verderop) en dan kon je niks meer doen. Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.
Ja inderdaad was van Berezino naar Elektrozavodskquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja dat is met name zo als je lange afstanden rent.
Alt + F4 werkt wat sneller om het spel af te sluiten. Maar sinds de laatste patch ook last van, gisteren 2x geprobeerd met een groepje van NWAF naar Devil's Castle te gaan en elke keer dat we daar bijna waren werden we terug geteleporteerd dichtbij NWAF. Voorlopig maar even links laten liggen deze.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef MineraalWater het volgende:
Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.
Ik had dat toen ik naar de NWA ging en opeens midden in bos terug teleporteerde, had geen idee meer waar ik was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja inderdaad was van Berezino naar Elektrozavodsk
Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.
http://www.reddit.com/r/d(...)er_12000000_already/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
quote:We (bohemia and I) had very ambitious plans for 2014 already, however this amount of sales was completely unexpected. Honestly, 250k within a quarter was what I would have considered a success. So to move nearly 800,000 in under a month is crazy.
We'll be finalizing our roadmap in mid January, but it is safe to say that this kind of result will be having a very positive effect on that roadmap.
Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef MineraalWater het volgende:
Tip: Vergeet niet je hardware anti-aliasing uit te zettenNet 10 minuten zitten ragen omdat het spel niet speelbaar was zo
Lag + een rooie border om het spel en de zon had een dikke leak (Als je erin keek werd alles geel enzo) Heb dan ook al weer een wat verouderde kaart 6850.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?
spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef invine het volgende:
Hoe kan ik normaal met mijn zaklamp schijnen?
Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef B-FliP het volgende:
[..]
spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.
Charcoal tablets willen nogal eens helpen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef invine het volgende:
[..]
Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die nietmaar mijn mannetje is ziek, is daar wat aan te doen?
Heb in mijn 2e leven al wel een m4 met een paar mags op NWA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |