Je hebt best een krachtige pc nodig en het wordt over het algemeen afgeraden het te kopen (door de makers).. Als je echt overtuigd bent dat je geduld genoeg hebt om nog zeker een jaar in een buggy en nog vrij kale alpha heen te lopen (a la hiking simulator 5000) kan je overwegen het te kopen.. Er zijn nog maar 3 guns in t spel (wel al redelijk wat addons voor die guns), nog geen vehicles, nog relatief weinig zombies, en nog genoeg bugs om geirriteerd van te geraken.. Combatlogging is nog een groot probleem (mensen loggen uit als ze een gevecht verliezen), en zombies verdwijnen direct als je ze dood maakt. Maar tot nu toe moet k zeggen dat ik me er goed mee vermaak..quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Narcotical het volgende:
Ook maar eens meelezen met de ervaringen hier. Overweeg ook DayZ te kopen maar vind het nog vrij prijzig voor een alpha en weet ook niet zeker of m'n pc het gaat trekken
Definieer krachtigquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:09 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je hebt best een krachtige pc nodig en het wordt over het algemeen afgeraden het te kopen (door de makers).. Als je echt overtuigd bent dat je geduld genoeg hebt om nog zeker een jaar in een buggy en nog vrij kale alpha heen te lopen (a la hiking simulator 5000) kan je overwegen het te kopen.. Er zijn nog maar 3 guns in t spel (wel al redelijk wat addons voor die guns), nog geen vehicles, nog relatief weinig zombies, en nog genoeg bugs om geirriteerd van te geraken.. Combatlogging is nog een groot probleem (mensen loggen uit als ze een gevecht verliezen), en zombies verdwijnen direct als je ze dood maakt. Maar tot nu toe moet k zeggen dat ik me er goed mee vermaak..Het gehack wat me deed stoppen met de mod heb k gelukkig nog niet gezien en t lijkt erop dat ze dat met deze versie tot nu toe goed onder controle hebben..
Arma 2 heeft gratis demo's op steam. Installeer die en concludeerquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat betreft dat soort dingen vind ik het altijd jammer dat er geen demo's zijn ofzo waarbij je even een uurtje kan spelen en aanvoelen hoe als het spel loopt op je pc
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef B-FliP het volgende:
Nog een leuke van JackFrags, de Dayz Drug dealer (gespeeld in de mod) :
Heb deze al zo vaak gezien maar pis nog steeds haast in mn broek van t lachen.. Wordt leuk vanaf 2 minuten.
bespaar jezelf de frustratiequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:26 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb een Intel Core2 Quad Q8200 (2,33 GHz), 4GB RAM en een HD7770
De engine heeft alsnog talloze overeenkomsten. Allicht is de standalone iets zwaarder maar als aan arma 2 kan je wel een beetje aflezen hoe hij ongeveer gaat lopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Narcotical het volgende:
Arma 2 en DayZ zijn totaal vergelijkbaar qua benodigde specs? Ik weet dat DayZ begonnen is als Arma 2 mod maar aangezien ze nu stand alone zijn... ?
Ze proberen Standalone wel meer te optimaliseren dan de mod.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef ems. het volgende:
[..]
De engine heeft alsnog talloze overeenkomsten. Allicht is de standalone iets zwaarder maar als aan arma 2 kan je wel een beetje aflezen hoe hij ongeveer gaat lopen.
Beetje battlefield 3/battlefield 4 verhaal. Ja, bf4 is zwaarder, maar als je bf3 zonder problemen kon laten runnen zou 4 ook niet al te lastig zijn.
Hij doet het hier niet!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:13 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren onderweg mooie foto gemmaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |