Nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef IrCute het volgende:
Ik had 2 dagen geleden een droom dat ik een tatteoage op mn onderarm had laten zetten met ''Live and let live'' in telegraaf letters!!!!!!!! Had in mijn droom er ook meteen spijt van.
goeie film lolquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo allemaal, ik ken jullie niet maar ik heb een vriend genaamd ricohil (nohomo) en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, allemaal even hier steunbetuigeing doen Fotoboek van richolio
?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo allemaal, ik ken jullie niet maar ik heb een vriend genaamd ricohil (nohomo) en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, allemaal even hier steunbetuigeing doen Fotoboek van richolio
Ja, onze percepties zijn redelijk verneukt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
valt me echt op hoe slechte lichamen al die mensen op die foto's hebben
ff snel spray tannen voor de feestdagen, slimme meidquote:
Nulty, concurrentie vriendquote:
Klopt. Lekker op de bank met een zak chips en op je 25e een bierbuik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
de mnense wete gwn niet meer wat kkhard tyrainen is
Die tekening heeft GRS anderhalf jaar geleden of zo gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
McNulty hoeft trouwens nergens voor te vrezen, ik heb namelijk geen interesse in dames die bezet zijn.
echt alpha pakt teefje, of ze nou bezet is of niet faggit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tekening heeft GRS anderhalf jaar geleden of zo gemaakt.McNulty hoeft trouwens nergens voor te vrezen, ik heb namelijk geen interesse in dames die bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |