Je bent als Italiaan in ieder geval meer verbonden aan het oude Rome dan aan de Maori's zoveel duizend kilometer verderop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja want hy heb egt gefochte in romijnse leger.
Hou maar op.quote:
Das best kut.quote:
Ok.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wow nu ga ik het gelijk niet meer doen!
Zeg je dat ook over een dolfijn op iemands schouder of een portret op de zijkant van een (doorgaans bier-)buik?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef VMSDKR het volgende:
Uiteindelijk gaat het er gewoon om wat je zelf mooi vindt, ongeacht het type tattoo, en als je je daarbij de mening van een ander aantrekt ben je een lul en heb je je tattoo om de verkeerde reden laten zetten.
Ja, wat interesseert mij dat. Ik hoef er niet mee te lopen brah.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over een dolfijn op iemands schouder of een portret op de zijkant van een (doorgaans bier-)buik?
Haha twee oud collega's van me hadden allebei een anker tattoo ipv een trouwring.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Anker op mijn linkerpols. Als herinnering van mijn harde zeemansleven.
Haha ik zei het omdat mijn opa er één tijdens de oorlog op zee heeft laten zetten op zijn 13de. Zwaar bazig ziet dat ding eruit, met van die skere inkt, helemaal blauw geworden, helemaal scheef door de golven (en de zetter was vermoedelijk stomdronken), maar toch heeft het iets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha twee oud collega's van me hadden allebei een anker tattoo ipv een trouwring.
Oude zeemanstattoos zijn bazig, net zoals die russian prison tatsquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ik zei het omdat mijn opa er één tijdens de oorlog op zee heeft laten zetten op zijn 13de. Zwaar bazig ziet dat ding eruit, met van die skere inkt, helemaal blauw geworden, helemaal scheef door de golven (en de zetter was vermoedelijk stomdronken), maar toch heeft het iets.
Beetje zoals de nazi's joden tatoeëerde?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kende ook ooit zo'n gast met z'n sofinummer op zijn onderarm.
Nee, was zelf op een Noorse tanker in zijn eentje terecht gekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja dat is baasvan die home made prison tattoos. En 13? Was hij een kindsoldaat?
Bij datzelfde bedrijf werkte een yugo die ook allemaal van die gare tattoos had, echt zelf gezet met een naald en inkt ofzo. Ook zijn soldatennummer op zijn onderarm enzo
In de us zie je het best veel onder militairen dat ze hun dogtag laten zetten. Kan als hulpmiddel ter indentificatie dienen mocht je op een ied of een landmijn stappen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja dat is baasvan die home made prison tattoos. En 13? Was hij een kindsoldaat?
Bij datzelfde bedrijf werkte een yugo die ook allemaal van die gare tattoos had, echt zelf gezet met een naald en inkt ofzo. Ook zijn soldatennummer op zijn onderarm enzo
Mijn lul heet whopper wtf brah?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
OMG GRATIS WHOPPER BIJ EEN WHOPPER
GET
IN
MY
WHOREMOUTH
Klopt ja, daarom had hij het ook. Voor identificatie als ze ergens een stuk arm terug vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
In de us zie je het best veel onder militairen dat ze hun dogtag laten zetten. Kan als hulpmiddel ter indentificatie dienen mocht je op een ied of een landmijn stappen.
Ah hij was gevlucht?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, was zelf op een Noorse tanker in zijn eentje terecht gekomen.
Dat heb ik met sommige van mijn tattoos ook wel. Maar als ik een tattooist vraag om een cover up zeggen ze allemaal ontzet, waarom!? Die is geweldig!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik wil geen tattoo's want weet zeker dat ik na 10 jaar denk "waarom heb ik dit?"
Nu klinkt het.alsof je iedere week in de tattooshop zitquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik met sommige van mijn tattoos ook wel. Maar als ik een tattooist vraag om een cover up zeggen ze allemaal ontzet, waarom!? Die is geweldig!![]()
Neuh.maar de 3x dat ik het in de afgelopen 5 jaar gevraagd heb krijg ik die reactie. En ik heb al zo´n 20 jaar geen nieuwe tattoos meer, dan ga ik met iemand anders mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Nu klinkt het.alsof je iedere week in de tattooshop zit
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Complete madhouse die docu.
Oh hallo mensen, fijn nieuwjaar nog.
Ik ben 20 geworden vandaag, morgen mijn eerste tat.
Nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:55 schreef IrCute het volgende:
Ik had 2 dagen geleden een droom dat ik een tatteoage op mn onderarm had laten zetten met ''Live and let live'' in telegraaf letters!!!!!!!! Had in mijn droom er ook meteen spijt van.
goeie film lolquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo allemaal, ik ken jullie niet maar ik heb een vriend genaamd ricohil (nohomo) en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, allemaal even hier steunbetuigeing doen Fotoboek van richolio
?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
hallo allemaal, ik ken jullie niet maar ik heb een vriend genaamd ricohil (nohomo) en hij heeft een moeilijke periode achter de rug, allemaal even hier steunbetuigeing doen Fotoboek van richolio
Ja, onze percepties zijn redelijk verneukt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
valt me echt op hoe slechte lichamen al die mensen op die foto's hebben
ff snel spray tannen voor de feestdagen, slimme meidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |