Nulty, concurrentie vriendquote:
Klopt. Lekker op de bank met een zak chips en op je 25e een bierbuik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
de mnense wete gwn niet meer wat kkhard tyrainen is
Die tekening heeft GRS anderhalf jaar geleden of zo gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
McNulty hoeft trouwens nergens voor te vrezen, ik heb namelijk geen interesse in dames die bezet zijn.
echt alpha pakt teefje, of ze nou bezet is of niet faggit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tekening heeft GRS anderhalf jaar geleden of zo gemaakt.McNulty hoeft trouwens nergens voor te vrezen, ik heb namelijk geen interesse in dames die bezet zijn.
Was het niet duidelijk dat ik daarmee GRS bedoelde?quote:
Ik ben een grotere beta dan dima, en ik heb een micropenis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt alpha pakt teefje, of ze nou bezet is of niet faggit.
Stalk je mij ofzo, je bent te aware.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
Ja Yuri, vraag Dima om advies. Hij leest de Alpha Male dacht ik.
Haha, supervet gewoon!quote:
Onder andere. Het is interessant om te weten hoe games de intrinsieke motivatie van de mens versterkt. En er is niets mooiers dan andere mensen gelukkig maken door hen te helpen met datgene wat ze willen bereiken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, vandaar je scriptie over Gamification.
Haha, verre van ideaal joh. Toch bedanktquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Besef mij nu trouwens dat GRS één van de meest ideale dames is om naar een date te nemen.
Fascinerend in de zin van fascinerend. Jeweet, het zijn gewoon twee penissen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verklaar wat je precies bedoeld met "fascinerend"?
Ghehehe.
Nomsayyiinn''
Happy bday en welcome back!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Complete madhouse die docu.
Oh hallo mensen, fijn nieuwjaar nog.
Ik ben 20 geworden vandaag, morgen mijn eerste tat.
Het is al een anderhalve maand uit johquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tekening heeft GRS anderhalf jaar geleden of zo gemaakt.McNulty hoeft trouwens nergens voor te vrezen, ik heb namelijk geen interesse in dames die bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |