Ik wil die slip van Lotje nu echt niet ruiken in de plastic kleren die ze nu al 3 dagen aan heeft...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten er geen wasjes gedaan worden ofzo?
Nachtelijk naakt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:26 schreef margje53 het volgende:
de redactie laat precies horen en zien wat ze willen dat we zien
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef waxmask het volgende:
Jezus in discussie met Satan om hun werelddominatieplannetjes uit te pluizen:
[ afbeelding ]
Dat is een sponsor, via de Postcodeloterij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
Wel balen dat iedereen meteen op komt draven.
Normaalgesproken staat de energieleverancier ook niet meteen op de stoep.
Bedoelde hij dan niet electriciteit, en dat het een electrisch fornuis is?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er werd gezegd tijdens het eerste telefoongesprek, dat er een aansluiting zit
Reptilliansquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef waxmask het volgende:
Jezus in discussie met Satan om hun werelddominatieplannetjes uit te pluizen:
[ afbeelding ]
Hij hamerde steeds op een gasslang, bij de kringlooptroel. Gasslang, niet vergeten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde hij dan niet electriciteit, en dat het een electrisch fornuis is?
Ik weet bijna zeker dat daar geen gasaansluiting is.
Maar op zich kan gas in flessen ook prima natuurlijk.
Oh, dan zal het wel weer zo'n dramamaatschappij zijn waar altijd gezeik over de rekening ontstaat.... prima in dit geval dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een sponsor, via de Postcodeloterij.
Current. Ik kende het niet, maar hoorde dat deze duurzame leverancier een voorwaarde voor sponsorschap van Postcodeloterlij was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef Leandra het volgende:
Oh, dan zal het wel weer zo'n dramamaatschappij zijn waar altijd gezeik over de rekening ontstaat.... prima in dit geval dus.
You just killed 3 Flippers....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef Injetta het volgende:
Zo, even een blikje tonijn open getrokken. Dit is blijkbaar enorm veel waard...
Kijken of ik dan snap dat Emile een dag lang mokt en door iedereen even toegsproken moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |