hoop inclusief, anders is het vrij duur denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inclusief of exclusief gasfornuis?
hout zit er ook bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef DJMO het volgende:
Krijgen ze borden van de bladgoud en zilver bestek
Allemaal gratis gekregen spul ook...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is echt belachelijk duur
ik ben ass bedrijfsleidster in een kringloopwinkel. Dus ik verbaas mij over het bedragquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allemaal gratis gekregen spul ook...
ah vandaarquote:
Ik gaf regelmatig wat weg, maar toen ik zag wat ze er op deden in de winkel ben ik de spullen op marktplaats gratis aan gaan bieden aan mensen die het echt nodig hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben ass bedrijfsleidster in een kringloopwinkel. Dus ik verbaas mij over het bedrag
ik zit momenteel mobiel dus kan niet kijken, probeer het maar even via hier te blijven volgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuwd wat voor hout
Er is daar geen gas aansluiting.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben een gasfornuis besteld, en dat gaan ze op butagas laten werken of hebben ze een gasaansluiting daar?
Mag dat trouwens wel, gas in die schuur?
gisteren hadden ze het erover om het pannekoekenhuis op butagas te laten draaienquote:
In het intro filmpje zeiden ze alleen Water en Electraquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben een gasfornuis besteld, en dat gaan ze op butagas laten werken of hebben ze een gasaansluiting daar?
Moet je slimmer zijn, grote productie bedrijven verkopen afvalhout per kuub, soms wel 1 keer per maand.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen benieuwd wat voor hout
wij zijn een stichting. Wij maken geen winst. Sommige kringloopwinkels wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik gaf regelmatig wat weg, maar toen ik zag wat ze er op deden in de winkel ben ik de spullen op marktplaats gratis aan gaan bieden aan mensen die het echt nodig hebben.
Hahah toen wij in dit appartement kwamen hadden we ook al het witgoed nieuw gekocht incl gasfornuis, bleek er geen aansluiting te zijn...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
Maar doordat ze zoveel lawaai maakt valt het niet zo op dat ze zo weinig doet....quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
Charlotte is van het type 'heel veel lawaai maken, maar vooral zelf zo min mogelijk doen'.
nee laat emil maar blijven, kan nog leuk worden denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Joke43 het volgende:
Waarom gaat Emil niet gewoonnaar zijn vriendin. Paul heb al lopen kijken waar ie uit kan. Hebben alles thuis. Pffff
Dat zou toch humor zijn, als Paul de aannemer iets voor een gasaansluiting heeft aangezien wat helemaal geen gasaansluiting isquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er werd gezegd tijdens het eerste telefoongesprek, dat er een aansluiting zit
Exact.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Wel interessant, iedereen biedt zijn excuses aan. Zwelgje wordt zo alleen maar gesterkt in zijn gevoel dat hij volledig in zijn recht staat.
Zo'n jongen moet je vanaf dag 1 zijn plek wijzen, anders is het einde zoek.
Het einde is dus zoek.
hehehequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Wel interessant, iedereen biedt zijn excuses aan. Zwelgje wordt zo alleen maar gesterkt in zijn gevoel dat hij volledig in zijn recht staat.
Het einde is dus zoek.
misschien dat paul dat even kan zoeken danquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef mootie het volgende:
Het einde is dus zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |