Ja, accountgebondenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik sta op het punt om een in-appaankoop te doen. Blijft het voor altijd opgeslagen?
gewoon zelf knippen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef gelezwembroek het volgende:
Vandaag is mijn 5S binnen gekomen, nu nog 1 nachtje wachten op de nano simkaart.
verlieftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zitten jullie nu naast elkaar dat je zo verlieft en klef loopt te doen?
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mijn 4s iedere avond moest opladen. Mijn 5 s laad ik om de dag op en dat gaat prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Is het verstandig om de accu van de iPhone helemaal leeg te laten lopen alvorens je hem oplaad? Ik ben namelijk altijd gewend om in de nacht mijn telefoon op te laden zodat ik een hele dag met een volle accu kan doen. Ik heb hem bij de eerste 2 x wel helemaal plat laten lopen omdat dit beter is voor de telefoon(zegt men)
Boeit niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Is het verstandig om de accu van de iPhone helemaal leeg te laten lopen alvorens je hem oplaad? Ik ben namelijk altijd gewend om in de nacht mijn telefoon op te laden zodat ik een hele dag met een volle accu kan doen. Ik heb hem bij de eerste 2 x wel helemaal plat laten lopen omdat dit beter is voor de telefoon(zegt men)
Niet noodzakelijkerwijs tot nul laten leeglopen. Opladen wanneer je kunt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Dat is een fabel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Niet boeiend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
dat is alleen voor het opnieuw kalibreren van de batterij-indicator.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Geldt voor beiden. Ook laptops e.d. moeten worden gekalibreerd voor een goede indicatie.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik doe t soms.
Op android maakt t wel uit. Of althans, voor de weergave. De prestaties hebben er niet onder te lijden.
ik haal die van mij rond 7 uur van de lader en rond 11 uur in de avond heb ik meestal nog 20% over dus ik heb geen problemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef Kuhly het volgende:
Zit over een 5s te denken maar hoorde over problemen met de accu, zijn voornamelijke oude dingen die ik vind maar kun je inmiddels met flink gebruik de dag doorkomen?
Oh mooi, heb je dat al sinds het begin of zijn er updates geweest die dit verbeterd hebben?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik haal die van mij rond 7 uur van de lader en rond 11 uur in de avond heb ik meestal nog 20% over dus ik heb geen problemen.
Momenteel heb ik dit:
[ [url= http://www.4gp.tw/b026/1388929641544.jpg ]afbeelding[/url] ]
Is altijd al zo geweest sinds ik hem heb, maar ik heb hem pas een week of 3quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Oh mooi, heb je dat al sinds het begin of zijn er updates geweest die dit verbeterd hebben?
Ah oke, voor de rest ook een aanrader? Gaat het webbrowsen snel?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest sinds ik hem heb, maar ik heb hem pas een week of 3
Ja hoor ik ben er tevreden over.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ah oke, voor de rest ook een aanrader? Gaat het webbrowsen snel?
Prima hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:45 schreef Kuhly het volgende:
Zit over een 5s te denken maar hoorde over problemen met de accu, zijn voornamelijke oude dingen die ik vind maar kun je inmiddels met flink gebruik de dag doorkomen?
De accu was het enige waarvan ik nog niet helemaal was overtuigd, morgen maar eens met vodafone bellen of zij me een mooie aanbieding kunnen geven.quote:
Dit lost het probleem sowieso op.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een goedkope usb kabel voor mijn iphone 5 gehaald maar ik krijg nu elke keer een melding dat ie hem niet ondersteunt en dus niet wil opladen. Eerst deed ie het wel. Weet iemand hoe dit te fixen? Of moet ik een originele halen?
Dat klinkt niet zo best (huhuhuuhu), heb je hem al eens uit- en aangezet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef DeMessias het volgende:
Mijn geluid werkt niet langer na de update van ios 6 naar 7. Iemand een oplossing?
Die nepkabels zijn allemaal kut. Bespaar je de moeite en koop een echte.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een goedkope usb kabel voor mijn iphone 5 gehaald maar ik krijg nu elke keer een melding dat ie hem niet ondersteunt en dus niet wil opladen. Eerst deed ie het wel. Weet iemand hoe dit te fixen? Of moet ik een originele halen?
reset m eensquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef DeMessias het volgende:
Mijn geluid werkt niet langer na de update van ios 6 naar 7. Iemand een oplossing?
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik nergens last van heb met de kabels uit China...quote:Op maandag 6 januari 2014 07:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die nepkabels zijn allemaal kut. Bespaar je de moeite en koop een echte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |