Nooit gehoord dat een gescande brief juridisch ongeldig werd verklaard.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Luigi het volgende:
Of papier weggooien ideaal is vraag ik me af. Geen idee wat de rechtsgeldigheid van een fotootje van een documentje via je telefoon is...
Printen en de notitie "kopie" is voldoende anders...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Luigi het volgende:
Of papier weggooien ideaal is vraag ik me af. Geen idee wat de rechtsgeldigheid van een fotootje van een documentje via je telefoon is...
Heb op de link geklikt en uiteindelijk in iTunes geopend en op downloaden geklikt. Echter zie ik hem niet op de iPhone verschijnen? Bij Android (aub ff geen flamewars hierover) komt ie gewoon op de toestel zonder kabeltje ertussen, bij IOS werkt dit blijkbaar niet zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:04 schreef TC03 het volgende:
https://itunes.apple.com/(...)dle/id333710667?mt=8
Deze app is zowel gratis als geniaal. Must-have.
Jawel, als je dat in instellingen voor de Store op je telefoon hebt aangevinkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb op de link geklikt en uiteindelijk in iTunes geopend en op downloaden geklikt. Echter zie ik hem niet op de iPhone verschijnen? Bij Android (aub ff geen flamewars hierover) komt ie gewoon op de toestel zonder kabeltje ertussen, bij IOS werkt dit blijkbaar niet zo?
Hmmm... alleen updates stond aan. Nu ook Apps aangezet. Echter moest ik hem nog wel zelf downloaden (stond wel een wolkje a la iCloud erbij)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel, als je dat in instellingen voor de Store op je telefoon hebt aangevinkt.
Waarschijnlijk gaat het vanaf nu wel zoals je zou verwachtenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hmmm... alleen updates stond aan. Nu ook Apps aangezet. Echter moest ik hem nog wel zelf downloaden (stond wel een wolkje a la iCloud erbij)
Ja, accountgebondenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik sta op het punt om een in-appaankoop te doen. Blijft het voor altijd opgeslagen?
gewoon zelf knippen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef gelezwembroek het volgende:
Vandaag is mijn 5S binnen gekomen, nu nog 1 nachtje wachten op de nano simkaart.
verlieftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zitten jullie nu naast elkaar dat je zo verlieft en klef loopt te doen?
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mijn 4s iedere avond moest opladen. Mijn 5 s laad ik om de dag op en dat gaat prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Is het verstandig om de accu van de iPhone helemaal leeg te laten lopen alvorens je hem oplaad? Ik ben namelijk altijd gewend om in de nacht mijn telefoon op te laden zodat ik een hele dag met een volle accu kan doen. Ik heb hem bij de eerste 2 x wel helemaal plat laten lopen omdat dit beter is voor de telefoon(zegt men)
Boeit niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Is het verstandig om de accu van de iPhone helemaal leeg te laten lopen alvorens je hem oplaad? Ik ben namelijk altijd gewend om in de nacht mijn telefoon op te laden zodat ik een hele dag met een volle accu kan doen. Ik heb hem bij de eerste 2 x wel helemaal plat laten lopen omdat dit beter is voor de telefoon(zegt men)
Niet noodzakelijkerwijs tot nul laten leeglopen. Opladen wanneer je kunt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Dat is een fabel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Niet boeiend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
dat is alleen voor het opnieuw kalibreren van de batterij-indicator.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef JenHermes het volgende:
Geldt voor beiden. Ook laptops e.d. moeten worden gekalibreerd voor een goede indicatie.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik doe t soms.
Op android maakt t wel uit. Of althans, voor de weergave. De prestaties hebben er niet onder te lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |