Een instructeur met een jethelm? Lekkere kerelquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Ener-G het volgende:
Hehe ken het.. instructeur wou mn avd nu al aanvragen, maar ik ben pas halverwege maart weer terug in NL.
Hopelijk stormt het zaterdag niet al te erg, afgelopen weekend pal wind tegen gehad op de ring (80km weg), instructeur vond het ook al niet te pruimen, en die reed zelfs met een jethelm ipv integraal/systeem
Niks mis mee. Ik heb zelf een helm waar ik een jethelm van kan makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een instructeur met een jethelm? Lekkere kerelDie dingen draag je maar op een scooter.
Of is dit 11kW les?
Niks mis mee. Ik heb zelf een helm waar ik een jethelm van kan makenquote:
Ik klap hem wel dicht als ik harder dan 50 ga rijden want anders is het niet fijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:19 schreef Ener-G het volgende:
Dat. Ieder z'n voorkeur, kan me voorstellen dat het bij het face-to-face uitleggen onderweg wat prettiger is dan door de intercom brullen. 9 van de 10 keer rij je toch op 50 km wegen. Ik moet er zelf overigens ook niet aan denken hoor, zo'n jethelm op een motorIig niet op de snelweg.
Wat rijscholen betreft is het een van de beste in de regio, erg fijne instructeur om bij te lessen.
Ik bedoel meer dat wanneer ik bij mijn ongeluk laatst een jethelm op mijn kop had gehad, ik nu geen gezicht meer zou hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat. Ieder z'n voorkeur, kan me voorstellen dat het bij het face-to-face uitleggen onderweg wat prettiger is dan door de intercom brullen. 9 van de 10 keer rij je toch op 50 km wegen. Ik moet er zelf overigens ook niet aan denken hoor, zo'n jethelm op een motorIig niet op de snelweg.
Wat rijscholen betreft is het een van de beste in de regio, erg fijne instructeur om bij te lessen.
Nee eerst geoefend op parkeerplaats, denk 3e of 4e les ofzo weg op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Nero22 het volgende:
Leuke 1e ervaring! Ga je dan meteen de weg op joh? Lijkt me heel wat.
Wou al zeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee eerst geoefend op parkeerplaats, denk 3e of 4e les ofzo weg op.
Volledig Aquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wou al zeggen.Voor welk rijbewijs ga je?
De natuur hielp je een handje om te slagen dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef Ener-G het volgende:
Ik was mn vizier een keer vergeten dicht te klappen, die waaide toen vanzelf dicht toen ik naar de 80 optrok
Hm dat deed mijn instructeur wel, weliswaar zat hij achterop echter wel op de openbare weg. Heel spannend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Nero22 het volgende:
Leuke 1e ervaring! Ga je dan meteen de weg op joh? Lijkt me heel wat.
Ik vond het enger toen hij niet meer achterop zat en ik het ineens allemaal echt zelf moest doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat deed mijn instructeur wel, weliswaar zat hij achterop echter wel op de openbare weg. Heel spannend.![]()
Oja, dat was bij de 3e les al.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vond het enger toen hij niet meer achterop zat en ik het ineens allemaal echt zelf moest doen.
Euh ik moet nog op voor mn AVD, maar omdat mn vrouw nog op het CBR wacht met medisch verklaringsgedoe (we lessen samen) besloten om het allemaal te fixen als we weer terug in NL zijn. Komt financieel ook wat handiger uit allemaal en hopelijk is het ergste winterweer dan al gepasseerd mocht het nog gaan vriezen/sneeuwen e.d. Volgens onze instructeur zijn we er in ieder geval zo goed als klaar voor (hij wou hem eigenlijk al aanvragen voor ons beiden, maar kon voor m'n vrouw dus nog niet), alles wat we nu rijden is mooi meegenomen om meer ervaring op te doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De natuur hielp je een handje om te slagen dus.
Van harte trouwens. Wat voor motor heb je of ga je aanschaffen als je die nog niet hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |