Ik heb juist niet gedoneerd door gevallen als TSquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
Had je maar moeten doneren aan Serious Request TS, dan hadden we je nu kunnen helpen.
lijkt me ook niet goed glas in je maagquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef Roadtrip het volgende:
Ja godverdomme. Ik ben dood aan het gaan.
Ik ben sinds maandag aan de diarree en sinds dinsdag ook koorts en kotsen. Letterlijk alles kots ik uit. Zelfs een glas water kan mijn maag niet hebben.
Dus drink ik de hele tijd een slokje. Wat ervoor zorgt dat ik elk half uur op het toilet zit met diarree. Gewoon compleet water aangezien ik dus niets eet.
Oh en natuurlijk loop ik ook mank. Ik had midden in de nacht me volop uitgerekt tegen mijn been. Nu is hij blauw en opgezwollen. En ik kan er niet op staan. Zelfs zitten en balans houden is lastig.
Live vanuit de toiletpot: ik ga dood
Mensen die hiervoor naar de doktor gaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef Fushia2 het volgende:
Ga naar de dokter kneus, of heb je weer geen geld?
Als je al sinds maandag op de plee zit ga je toch best naar de dokter lijkt mequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die hiervoor naar de doktor gaan![]()
Daarom dus eigen risico omhoog
doodsverwensing, banquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef jatochneetoch het volgende:
Laten we het hopen, zal een goed begin van 2014 zijn
Nee dan slik je een diareeremmerquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als je al sinds maandag op de plee zit ga je toch best naar de dokter lijkt meBesparen op je gezondheid.......
![]()
Had je hiervoor veel gedronken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit sinds dinsdag al iets van 30 pillen per dag te slikken. Het helpt voor geen kut.
Gisteren heb ik, uit desperatie, terwijl ik het zag aankomen, ook norrit geslikt. En nu werken mijn paracetamol, ibuprofen, diarreeremmer en kotsremmer minder goed.
Nee hoor, bij langdurige diaree wordt je doorverwezen omdat het tekenen van andere dingen kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan slik je een diareeremmerWat ook precies het antwoord van de huisarts zal zijn.
Maak hem nou niet bang!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij langdurige diaree wordt je doorverwezen omdat het tekenen van andere dingen kunnen zijn.
3 daagjes aan de dunne is niet langdurige diareequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij langdurige diaree wordt je doorverwezen omdat het tekenen van andere dingen kunnen zijn.
Ja, bij meer dan 5 dagen dacht ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
3 daagjes aan de dunne is niet langdurige diaree
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, bij meer dan 5 dagen dacht ik.
Twee weken dus, en ts moet gewoon niet janken 't gaat vanzelf overquote:Wat is diarree
Diarree is een verstoring van het normale ontlastingspatroon. We onderscheiden:
Acute diarree
Acute diarree wordt meestal veroorzaakt door een infectie. U heeft waterige ontlasting, moet veelvuldig naar het toilet, krijgt last van winderigheid en buikkramp en u voelt zich slap. Meestal gaan deze klachten binnen een paar dagen vanzelf over.
Chronische diarree
Chronische diarree is diarree die langer dan twee weken duurt. U heeft meer en dunnere ontlasting dan normaal. Verder kunt u last hebben van gebrek aan eetlust, moeheid en gewichtsverlies. Chronische diarree kan een teken zijn dat u een ziekte onder de leden heeft.
Wat kunt u zelf doen aan diarree
Acute diarree gaat meestal vanzelf weer over, binnen drie tot vijf dagen. Belangrijk is dat u extra let op hygiëne - dit om te voorkomen dat u anderen besmet. Was daarom goed uw handen na elk toiletbezoek of wanneer u een luier heeft verschoond.
Bij diarree verliest u veel vocht. Om uitdroging te voorkomen is veel drinken noodzakelijk. Water, thee, vruchtensap (geen grote hoeveelheden appelsap), heldere soep, rijstewater of een ijslolly. Volwassenen moeten per dag minstens 1,5 liter drinken. Drinkt u niet te veel achter elkaar, maar één kopje vocht per keer (dit is 100-150 milliliter). Voor kinderen geldt dat ze minstens 1 liter per dag moeten drinken.
In principe kunt u bij diarree alles eten waar u trek in heeft en wat u kunt verdragen. U hoeft dus geen speciaal dieet te volgen. Zelfs bij waterdunne diarree kan uw lichaam nog de helft van de calorieën opnemen. Als u last heeft van buikkramp, kunt u het beste kleine porties eten.
De anticonceptiepil kan minder betrouwbaar worden als u ernstige waterdunne diarree heeft. Vraag uw apotheker om advies.
Die ik al slik. 2 tegelijk omdat 1 niet werkt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan slik je een diareeremmerWat ook precies het antwoord van de huisarts zal zijn.
Buttplugquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Die ik al slik. 2 tegelijk omdat 1 niet werkt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:22 schreef Roadtrip het volgende:
Dot os trouwens de eerste dag dat ik me ziek meld. Gisteren met koorts en kotsen gewoon doorgegaan. Dus niet zeiken dat ik pussy ben.
Hij eet liever aspergesquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Je lichaam heeft het eindelijk opgegeven.
[ afbeelding ]
Volledig opeten en de schijterij is voorbij.
Ik begrijp hem niet.quote:
Jij hoeft helemaal niet te gaan werken. Je studie begint pas deze februari?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:22 schreef Roadtrip het volgende:
Dot os trouwens de eerste dag dat ik me ziek meld. Gisteren met koorts en kotsen gewoon doorgegaan. Dus niet zeiken dat ik pussy ben.
Ik heb ook werk. En mijn studie is ook al begonnen. Vandaag al een tentamen gemist.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niet te gaan werken. Je studie begint pas deze februari?
Over welk onderwerp.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb ook werk. En mijn studie is ook al begonnen. Vandaag al een tentamen gemist.
helpt alleen tegen misselijkheid, niet tegen diarreequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:09 schreef Ouder1 het volgende:
Wondermiddel: Cola. Kleine slokjes gedurende een dag en je bent van je klachten af.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb ook werk. En mijn studie is ook al begonnen. Vandaag al een tentamen gemist.
quote:
Die saaie avond werd episch door jouw grote vriend André. Zelden zo gelachen om een Roadtrip topic.quote:
Haha jammer dat ze alles hebben weggehaald.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die saaie avond werd episch door jouw grote vriend André. Zelden zo gelachen om een Roadtrip topic.
Dat was inderdaad zeer jammer. Zal vast wel genote zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
Haha jammer dat ze alles hebben weggehaald.
Deze rectaal insemineren lost het probleem ook op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Je lichaam heeft het eindelijk opgegeven.
[ afbeelding ]
Volledig opeten en de schijterij is voorbij.
En toen werd je zelf wakker, met zaad druppend uit je mond, kont en oren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef bram1241 het volgende:
TS heeft piemels op nieuwjaar gezogen, en is anaal vernederd door 2 bokoes
yes indeedquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
En toen werd je zelf wakker, met zaad druppend uit je mond, kont en oren.
vreet 3 borden voedsel en naai alle gaten in je lichaam dicht behalve je neus natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:41 schreef Roadtrip het volgende:
Ja godverdomme. Ik ben dood aan het gaan.
Ik ben sinds maandag aan de diarree en sinds dinsdag ook koorts en kotsen. Letterlijk alles kots ik uit. Zelfs een glas water kan mijn maag niet hebben.
Dus drink ik de hele tijd een slokje. Wat ervoor zorgt dat ik elk half uur op het toilet zit met diarree. Gewoon compleet water aangezien ik dus niets eet.
Oh en natuurlijk loop ik ook mank. Ik had midden in de nacht me volop uitgerekt tegen mijn been. Nu is hij blauw en opgezwollen. En ik kan er niet op staan. Zelfs zitten en balans houden is lastig.
Live vanuit de toiletpot: ik ga dood
Wanneer gaat die doodquote:
Nice find.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Deze rectaal insemineren lost het probleem ook op.
[ afbeelding ]
Opbokken, dwaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Zaktabak het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over Graaf Tel
[ afbeelding ]
Dwazen roeleren deze wereld.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kan je niet wat van je filosofie met mij delen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is over het algemeen niet aan KLB besteed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan je niet wat van je filosofie met mij delen?
No thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |