Ik wil dat mijn leven uit leuke dingen bestaat. Niet alleen maar overleven.quote:
Studenten en hard werken in 1 zinquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn leven uit leuke dingen bestaat. Niet alleen maar overleven.
Ik had me verheugd op dat feestje. En nu kan ik niet. Vrijdag en zaterdagnacht kan ik ook niet feesten.
Ik kan het gewoon niet aan geen vrije tijd te hebben. Ik wordt er manisch van.
Zowiezo is 1 vrije dag per 2 weken debiel en sweatshop. Als je denkt dat Chinezen hard werken, kijk eens naar studenten! Alleen niemand heeft medelijden met ons. We worden alleen maar beledigd.
Zeer zeker waar! Je moet een student zien als een gordijn, waar je je lul aan afveegt na een vies wijf te hebben geneukt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op dat feestje. En nu kan ik niet. Vrijdag en zaterdagnacht kan ik ook niet feesten.
Zowiezo is 1 vrije dag per 2 weken debiel en sweatshop. Als je denkt dat Chinezen hard werken, kijk eens naar studenten! Alleen niemand heeft medelijden met ons. We worden alleen maar beledigd.
Pas je situatie aan dan, gooi je lening omhoog en ga minder werken of verminder je uitgaven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef ChefvanOekels het volgende:
Mensen die zeuren over de dood, maken er helaas nooit een eind aan. Het zijn altijd dezelfde types met; ' kijk mij eens zielig zijn ' . Hoerenjong
quote:
Hij heeft tenminste één 's' goed, dat is meer dan een hoop andere mensen voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zowieso gebruiken.
Denk dat het inderdaad maar beter is dat je er een eind aan maakt.
Lange tekst om aan te geven dat je niets om diegene geeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nouja wij houden je niet tegen als je het doet hoor. Je hebt m.i. het volste recht om uit het leven te stappen als je wil. Ik wil je alleen wel verzoeken het dan op een manier te doen waarop je er anderen zo min mogelijk mee lastig valt. Afgelopen maand heb ik al behoorlijk veel vertraging gehad door mensen met dezelfde gedachten als jij. Verder; succes, ook als je het niet doet.
Idd, mensen die echt ergens last van hebben belasten anderen er over het algemeen niet mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef ChefvanOekels het volgende:
Mensen die zeuren over de dood, maken er helaas nooit een eind aan. Het zijn altijd dezelfde types met; ' kijk mij eens zielig zijn ' . Hoerenjong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |