SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Azusa niet waarderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
azusa
dat dit overigens geneens is gepost dit jaar
Ik heb 'm nog niet gezien. Maus wel. Hij zei dat de laatste 20 minuten nieuw spul is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:56 schreef MAHL het volgende:
Iemand die SOA special gezien? Moeite waard of is het slechts een recap met een laagje fanservice.
Slechts een recap met een laagje fanservice inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:56 schreef MAHL het volgende:
Iemand die SOA special gezien? Moeite waard of is het slechts een recap met een laagje fanservice.
SPOILER: SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
WOLLAHquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
You really want to start this shit?
[ afbeelding ]
Ik ben Dakgoot en hier komen mijn unpopulair opinionsquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cowboy bebop is een drol
K-on is een gedrocht
Moé~quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben Dakgoot en hier komen mijn unpopulair opinions
Alsof dat niet moe is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit is het echte werk arasu.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand mij een goede anime aanraden? Nee, ik ga het niet aan /a/ vragen en ja, ik heb MAL al geraadpleegd. Hier is mijn (nog onvolledige) MAL; http://myanimelist.net/animelist/Mauriezu
Ben op zoek naar een anime met een goed verhaal, geen oppervlakkige characters en er mag best wel actie in zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar anime die lijken op Shin Sekai Yori en Psycho Pass. Geen ecchi/moeshit of cute girls with guns (arasu en dakgoot).
Baccano!, Jormungand, Kara no Kyoukai, Michiko to Hatchin, Rainbow zijn wat titels waar ik aan denk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan iemand mij een goede anime aanraden? Nee, ik ga het niet aan /a/ vragen en ja, ik heb MAL al geraadpleegd. Hier is mijn (nog onvolledige) MAL; http://myanimelist.net/animelist/Mauriezu
Ben op zoek naar een anime met een goed verhaal, geen oppervlakkige characters en er mag best wel actie in zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar anime die lijken op Shin Sekai Yori en Psycho Pass. Geen ecchi/moeshit of cute girls with guns (arasu en dakgoot).
Baccano! - Heb ik overwogen, maar de synposis klonk niet zo leuk. Is het wat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Baccano!, Jormungand, Kara no Kyoukai, Michiko to Hatchin, Rainbow zijn wat titels waar ik aan denk?
Mushishi en Katanagatari gezien. De rest zoek ik zo ff op, bedanktquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik stem in met alles dat Quinx aanbeveelt (Behalve Rainbow) vul aan met: Mushishi, Black Lagoon, Ayakashi: Japanese Classic Horror (gevolgd door Mononoke), Berserk, 12 Kingdoms, Katanagatari, House of Five Leaves en The Skull Man
Overigens is dit het enige niet ironische antwoord dat je op schuinestreep-a-schuinestreep zou krijgen.quote:Nee, ik ga het niet aan /a/ vragen en ja, ik heb MAL al geraadpleegd.
Ja, maar ik ben best wel een anime-veteraan. Meeste op die lijstjes heb ik al wel gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Overigens is dit het enige niet ironische antwoord dat je op schuinestreep-a-schuinestreep zou krijgen.
[ afbeelding ]
kingdom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben best wel een anime-veteraan. Meeste op die lijstjes heb ik al wel gezien.
Held, als ik even snel naar twee van de grotere lijstjes kijk dan heb ik niet veel meer dan de helft gezien (53 op 99 en 51 op125, ik heb het nagekeken.)quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben best wel een anime-veteraan. Meeste op die lijstjes heb ik al wel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf het bijna niet te vragen, maar er moet toch een beter verhaal zijn over de keizer die met het wereldberoemde terracottaleger begraven werd?quote:
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Net gundam g fighter gekeken heb nu alle gundam series gekeken van 1979 tot 2014 behalve sd gundam/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Is dit hoe jij mij backstabt ?quote:
Ik kijk meer soortgelijke zooi als dat jij kijkt dan dat ik moeshit kijk
Gundam 00
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Dakgoot op 03-01-2014 07:59:36 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
That awkward moment als er een hele scène bij Lucky Star over Gundam (G***am) gaat maar ik geen flauw benul heb van wat die anime is
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat![]()
Baccano! is meer een mistery genre. Ik vond hem leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Baccano! - Heb ik overwogen, maar de synposis klonk niet zo leuk. Is het wat?
Jormungand - Heb ik al gezien, moet ik nog toevoegen op MAL.
Kara no Kyoukai - Plan to watch, genoteerd.
Michiko to Hatchin - Goeie synposis, ga ik ook kijken.
Rainbow - Kan ik niks over vinden, heb je een link?(goeie opening ook!)
Rainbow: http://myanimelist.net/an(...)Rokubou_no_Shichinin
Sterk verhaal en zeer duister anime.Berserk is ook een aanrader. Zowel de trilogy films als de oude anime serie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik stem in met alles dat Quinx aanbeveelt (Behalve Rainbow) vul aan met: Mushishi, Black Lagoon, Ayakashi: Japanese Classic Horror (gevolgd door Mononoke), Berserk, 12 Kingdoms, Katanagatari, House of Five Leaves en The Skull Man
Japanese Classic Horror heb ik gedropt, maar de opening vond ik wel tof![]()
![]()
Toch niet voordat het Bakeneko verhaal begon mag ik hopen? Kusuriuri is met afstand het meest intrigerende personage uit die anthologie. En Bakeneko het interessantst van de drie verhalen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Berserk is ook een aanrader. Zowel de trilogy films als de oude anime serie.
Japanese Classic Horror heb ik gedropt, maar de opening vond ik wel tof
“An interesting thing is a good thing.”![]()
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
*konichiwa*old skool animes zijn wel tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Baccano! is meer een mistery genre. Ik vond hem leuk(goeie opening ook!)
Rainbow: http://myanimelist.net/an(...)Rokubou_no_Shichinin
Sterk verhaal en zeer duister anime.
[..]
Berserk is ook een aanrader. Zowel de trilogy films als de oude anime serie.
Japanese Classic Horror heb ik gedropt, maar de opening vond ik wel tof![]()
![]()
geen idee, niet dat ik weetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar er moet toch een beter verhaal zijn over de keizer die met het wereldberoemde terracottaleger begraven werd?vind de actie en het verhaal gewoon erg goed en leuk gedaan, en seizoen 2 ook nog eens een stuk beter dan 1
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik kreeg vandaag een dubbel-LP binnen die hier wel van toepassing is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek uit Princess Mononoke, My Neighbours the Yamadas, Spirited Away, Howl's Moving Castle en The Cat Returns.
Drie maanden op moeten wachten of zo, maar dan heb je ook wat
🐙![]()
Was gisteren de HDD een beetje aan het opschonen, en zag ook dat ik Rainbow heb, maar wist helemaal niet meer dat ik het ooit gedownload had, of uberhaupt wat het is...
Moeite waard, of eraf gooien!?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg vandaag een dubbel-LP binnen die hier wel van toepassing is.Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek uit Princess Mononoke, My Neighbours the Yamadas, Spirited Away, Howl's Moving Castle en The Cat Returns.
Drie maanden op moeten wachten of zo, maar dan heb je ook wat
Ik heb een album lp van Samurai Champloo OST.![]()
Duistere anime. Ik vond hem tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:10 schreef Yi-Long het volgende:
Was gisteren de HDD een beetje aan het opschonen, en zag ook dat ik Rainbow heb, maar wist helemaal niet meer dat ik het ooit gedownload had, of uberhaupt wat het is...
Moeite waard, of eraf gooien!?![]()
Oh dat is ook tof, leuke OST ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Awesome!
Ik heb een album lp van Samurai Champloo OST.
🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: