De beste niet, dat is MvG die houd het langer vol zie zijn laatste pot tegen Anderson waar die 3 sets achterelkaar alleen maar 140 stond te beuken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niks mis met Anderson, gooit lekker snel en als ie t op zn heupen heeft issie scorend de beste van de wereld.
Maar de PL is ook weer een toernooi op zich. Kan alle kanten op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
De beste niet, dat is MvG die houd het langer vol zie zijn laatste pot tegen Anderson waar die 3 sets achterelkaar alleen maar 140 stond te beuken.
Papier hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals.
HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUEHIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Villas_Rubin het volgende:
Jeetje, wat lees ik hier op dit forum vaak het woord 'autisme' en andere DSM-shit.
twitter:JohanVanDerVeen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:02:31@RTL7nl @KoertWesterman Kan #RTL7 aub afschied nemen van deze man...Sympathieke vent hoor, maar #ongeschikt !! reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:09:05@JohanVanDerVeen Wie is jouw werkgever? Dan ga ik daar op twitter ook aan vragen om je te ontslaan. Of afschied van te nemen. reageer retweet
twitter:Noelvdlaar twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:19:10@KoertWesterman Ps: Mijn werkgever is Essent...(;-)) reageer retweet
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:21:36Beste mensen van @Essent, koester uw werknemer @Noelvdlaar Het is een topper! #Essent reageer retweet
BDOquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Trebo het volgende:
Waar is Andy Fordham eigenlijk gebleven?
Die kan er niks van zonder drank.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Trebo het volgende:
Waar is Andy Fordham eigenlijk gebleven?
Fordham had toch zelf gezegd dat hij niet fatsoenlijk kon gooien zonder bier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vergelijk spelers niet met je eigen vader aub
Sinds hij 0,0%'tjes staat te tanken kan hij er geen reet meer van.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vergelijk spelers niet met je eigen vader aub
Jaren terug, drinkt amper nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Fordham had toch zelf gezegd dat hij niet fatsoenlijk kon gooien zonder bier?
Speelt ook amper mee aan toernooienquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, het lukt toch niet meer ook nu
Waarom heeft van Gerwen niet de hele wedstrijd goed gegooid?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speelt ook amper mee aan toernooien
Omdat het een mens isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heeft van Gerwen niet de hele wedstrijd goed gegooid?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JohanVanDerVeen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:02:31@RTL7nl @KoertWesterman Kan #RTL7 aub afschied nemen van deze man...Sympathieke vent hoor, maar #ongeschikt !! reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:09:05@JohanVanDerVeen Wie is jouw werkgever? Dan ga ik daar op twitter ook aan vragen om je te ontslaan. Of afschied van te nemen. reageer retweet
twitter:Noelvdlaar twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:19:10@KoertWesterman Ps: Mijn werkgever is Essent...(;-)) reageer retweet
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:21:36Beste mensen van @Essent, koester uw werknemer @Noelvdlaar Het is een topper! #Essent reageer retweet
Phil Taylor was een keer kampioen geworden waarin hij in het gehele toernooi maar één set had verloren. Zowel in de kwartfinale, de halve finale als de finale had hij geen set afgestaan. Dat zie ik van Gerwen niet doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat het een mens isOp een gegeven moment krijg je ook gewoon een soort moeheid in je arm enz. Geen mens kan zijn concentratie zo lang vasthouden, is gewoon normaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Maar ook Taylor gooide bepaalde sets minder qua gemiddeldequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Phil Taylor was een keer kampioen geworden waarin hij in het gehele toernooi maar één set had verloren. Zowel in de kwartfinale, de halve finale als de finale had hij geen set afgestaan. Dat zie ik van Gerwen niet doen.
Totdat Taylor weer in topvorm is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar ook Taylor gooide bepaalde sets minder qua gemiddeldeV Gerwen geeft zijn 1ste plek voorlopig niet meer af.
Die gaat eerst kloten met pijlen van zijn nieuwe sponsor Target.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Totdat Taylor weer in topvorm is.
Dan nog niet. Taylor heeft de laatste 4-5x van MvG verloren ook in finales.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Colin Lloyd en Dave Chisnallquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke spelers gooien er eigenlijk met pijlen van Target? Voor zover ik weet alleen Lewis.
Ah, al gevonden
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, door de nummer 1 positie krijgt hij makkelijkere programma's waardoor hij nog meer finales gaat spelen toch?
Dat zou kunnen. Het is me opgevallen dat in de onderste helft haast alle toppers zitten van de Order of Merit op dit moment: Taylor, Wright, Hamilton, Anderson, King, Van Barneveld, Wade, Whitlock.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, door de nummer 1 positie krijgt hij makkelijkere programma's waardoor hij nog meer finales gaat spelen toch?
Hoe werkt dat precies met die helften?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het is me opgevallen dat in de onderste helft haast alle toppers zitten van de Order of Merit op dit moment: Taylor, Wright, Hamilton, Anderson, King, Van Barneveld, Wade, Whitlock.
Bovenin dan zou de weg zijn voor MVG
MVG - Kellett
MVG - White/Baxter
MVG - Newton/Thornton/WeBster/Lloyd
MVG - Lewis/Huybrechts/Painter/VDVoort/Chisnall/Pipe
MVG - Iemand als Taylor, Wright, Hamilton, Anderson, King, Van Barneveld, Wade, Whitlock.
Voordeel is dat in de halve finale alle goeie zichzelf uitschakelen
Van de order of merit heb je de top 32quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die helften?
Lewis zal het dus veel beter moeten doen op de TV-toernooien (voor de OoM uiteraard) & Pro Tour dan Whitlock. Maar Lewis is haast nooit goed op de Pro Tour.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Whitlock is over Lewis heen.... had hem graag elke keer tegen Taylor zien spelen.
Taylor in topvorm is gelijkwaardig aan MvG in topvorm, in de PL finale en players championships finals verloor hij ook van van Gerwen. Denk inderdaad niet dat er snel een nieuwe nr. 1 komt....quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee. Taylor in vorm gooit met gemak 105+ gemiddeld op tv. In totaal 138 keer (en dat valt nog mee omdat er nu veel meer tv-toernooien zijn dan vroeger), alle anderen bij elkaar 97 keer. Als je dat opschroeft naar 110+ gemiddeld wordt de verhouding nog veel belachelijker: Taylor 30 keer, de rest 12 keer met Van Barneveld als enige meer dan één keer. En als je alle korte potjes van <10 legs eruit filtert wordt de verhouding al helemaal bizar: Taylor 25 keer, de rest 4 keer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Taylor in topvorm is gelijkwaardig aan MvG in topvorm, in de PL finale en players championships finals verloor hij ook van van Gerwen. Denk inderdaad niet dat er snel een nieuwe nr. 1 komt....
Over een kwartiertje al, finale wordt in Canberra gespeeld.quote:
quote:
Hoe tof is datquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Damn. Netjes! Die kennen nu allemaal DJKoelkast.
Ik moet zeggen dat de sport zit in het in bedwang houden van je zenuwen, de tering zelfs ik zat met klamme handjes te kijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw meer dan 2 miljoen kijkers? Vorig jaar was het pas 1.7M! En dat was een veel mooier affiche.
Vandaar ook dat alcohol het zo goed deed. Vroegah.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de sport zit in het in bedwang houden van je zenuwen, de tering zelfs ik zat met klamme handjes te kijken.![]()
Helemaal als het publiek mee gaat doen en kabaal gaat maken.quote:Het is wel op en top een TV-Sport.
Andy Fordham dronk altijd een krat bier voor hij het podium op gingquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:37 schreef xzaz het volgende:
Mag dat overigens niet meer, ik weet nog dat zo'n dikke (extreem dikke) altijd bier liep te drinken tussen het gooien door.
Dart je zelf ook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Andy Fordham dronk altijd een krat bier voor hij het podium op ging
Vroeger rookten ze ook gewoon tijdens het spelen.
En stond het bier op het tafeltje ipv water.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Andy Fordham dronk altijd een krat bier voor hij het podium op ging
Vroeger rookten ze ook gewoon tijdens het spelen.
Altijd het beste voor het laatst bewaren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En stond het bier op het tafeltje ipv water.
Meesterlijk, maar niet meer van het pro-darts van nu.
Opvallend trouwens en heb er nog niemand over gehoord. De hele wedstrijd staat MvG te prutsen op de D20, geen enkele was in 1x raak volgens mij, maar bij zijn laatste worp lukt het ineens wel.
En als je in je omgeving hoort, darten is geen sport; wat zeg je dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er hangt een bord, maar ik kan er geen moer van
Dat hoor ik nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
En als je in je omgeving hoort, darten is geen sport; wat zeg je dan?
Een schaker hoeft niet hard te lopen en een voetballer hoeft amper na te denken.quote:Een sport is een fysiek spel (bijvoorbeeld basketbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat volgens regels in competitieverband of recreatief kan gespeeld worden
Hij mikte dan ook bewust op de dubbel 19 en mistte die falikant (maar dat was gepland)quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opvallend trouwens en heb er nog niemand over gehoord. De hele wedstrijd staat MvG te prutsen op de D20, geen enkele was in 1x raak volgens mij, maar bij zijn laatste worp lukt het ineens wel.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Hier kan ik hem ook nog wel even spammen
Eindbaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Hier kan ik hem ook nog wel even spammen
De echte kenners hadden het daar wel over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen heeft geluk dat Wright niet uitgooit, die dubbel 20 gaat trouwens ook nog niet.
Als van Gerwen zo had gegooid als tegen Lewis was dit echt een snoeiharde afstraffing geworden. Doordat hij een wat mindere periode had en wat zenuwachtig werd was Wright in staat om nog wat terug te doen. Had van Gerwen hier echter de 100+ finishes ook zo makkelijk gegooid, dan had 7-0 ook makkelijk gekund.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De echte kenners hadden het daar wel over.
[..]
Lewis stond anders ook te klungelen. Het is allemaal maar net wat voor dag het is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als van Gerwen zo had gegooid als tegen Lewis was dit echt een snoeiharde afstraffing geworden. Doordat hij een wat mindere periode had en wat zenuwachtig werd was Wright in staat om nog wat terug te doen. Had van Gerwen hier echter de 100+ finishes ook zo makkelijk gegooid, dan had 7-0 ook makkelijk gekund.
Lewis stond inderdaad te klungelen, maar vooral op z'n dubbels. Scorend was het absoluut niet slecht wat hij deed. Als je dan echter steeds 100+ finishes om je oren krijgt, dan wordt de uitslag wel vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lewis stond anders ook te klungelen. Het is allemaal maar net wat voor dag het is.
Lewis heeft ook 2x stinkende mazzel gehad dat hij wereldkampioen werd.
Taylor won geen enkel darttoernooi op 24 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Phil Taylor was een keer kampioen geworden waarin hij in het gehele toernooi maar één set had verloren. Zowel in de kwartfinale, de halve finale als de finale had hij geen set afgestaan. Dat zie ik van Gerwen niet doen.
2011 kwam alleen Webster in de buurt (6-4), 2012 Heydon (3-2) en Wade (6-5, stond ie ver achter).quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lewis stond anders ook te klungelen. Het is allemaal maar net wat voor dag het is.
Lewis heeft ook 2x stinkende mazzel gehad dat hij wereldkampioen werd.
4-3 of 5-2, dat was inderdaad (samen met de eerste leg) het cruciale moment in de wedstrijd. Het echte grote mannen momentje. Wright mist, MvG niet, 5-2 en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lewis stond inderdaad te klungelen, maar vooral op z'n dubbels. Scorend was het absoluut niet slecht wat hij deed. Als je dan echter steeds 100+ finishes om je oren krijgt, dan wordt de uitslag wel vrij pijnlijk.
Wright profiteerde van wat mindere periodes van v. Gerwen, maar liet het natuurlijk zelf op de cruciale momenten ook weer liggen.
Koertquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Ja en als Phil zijn A game haalde werd hij WK.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als van Gerwen zo had gegooid als tegen Lewis was dit echt een snoeiharde afstraffing geworden. Doordat hij een wat mindere periode had en wat zenuwachtig werd was Wright in staat om nog wat terug te doen. Had van Gerwen hier echter de 100+ finishes ook zo makkelijk gegooid, dan had 7-0 ook makkelijk gekund.
Niet echt verrassendquote:Raymond van Barneveld heeft een wildcard ontvangen voor de Premier League Darts. Dat maakte de organisatie woensdagavond na de finale van het WK darts bekend. De kersverse wereldkampioen Michael van Gerwen was door zijn eerste plek op de wereldranglijst al zeker van een plek in het lucratieve toernooi.
De tegenstander van Van Gerwen in de WK-finale, Peter Wright, kreeg ook een uitnodiging. Naast Van Gerwen plaatsten Phil Taylor, Simon Whitlock en Adrian Lewis zich op basis van hun positie op de wereldranglijst rechtstreeks. De overige van in totaal zes wildcards gingen naar Dave Chisnall, Robert Thornton, Gary Anderson en Wes Newton. Van Barneveld en Anderson hebben hun wildcard aan Sky te danken.
Negen van de top tien spelers op de wereldranglijst zijn aanwezig. De enige niet speler die niet in de top tien staat is Anderson. De opvallendste afwezige is James Wade. Wegens gezondsheidsredenen is besloten om Wade niet uit te nodigen.
In de Premier League Darts komen de tien beste darters van het moment in een competitievorm tegen elkaar uit. De eerste vier spelers plaatsen zich voor de play-offs in mei. Titelverdediger is Van Gerwen, die destijds van Phil Taylor won.
Ik vind het niet geheel terecht, maar gezien zijn ranking nu kon het niet anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef wdn het volgende:
Van Barneveld in Premier League Darts
[..]
Niet echt verrassend
SPT / [Darts] Premier League #1 Vanaf 6 februari weken van genotquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Iemand meer info over de afwezigheid van Wade?
Thanksquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / [Darts] Premier League #1 Vanaf 6 februari weken van genot
Nee ik schraal Phil Taylor nog steeds hoger in. Hij wint nog steeds de meeste tv toernooien en haalt veruit de hoogste gemiddeldes. Michael zal nog beter moeten om zijn nummer 1 positie vast te houden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Taylor in topvorm is gelijkwaardig aan MvG in topvorm, in de PL finale en players championships finals verloor hij ook van van Gerwen. Denk inderdaad niet dat er snel een nieuwe nr. 1 komt....
Laten we eerst eens kijken hoe de targetdarts van Taylor gaan lopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee ik schraal Phil Taylor nog steeds hoger in. Hij wint nog steeds de meeste tv toernooien en haalt veruit de hoogste gemiddeldes. Michael zal nog beter moeten om zijn nummer 1 positie vast te houden.
En als Wright zo had gegooid als hij het hele toernooi deed had hij meer dan 4 sets gepakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer op ESPN, zag ik dat nou goed?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog 2 dagen wachten. Het opwarmertje is nu achter de rug, zaterdag het echte werk.
[ afbeelding ]
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:24 schreef franklop het volgende:
Heeft hij nu al meer controles gehad dan de meeste tenissers zullen krijgen
Jij hebt ook op hem zitten wachten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker druk op Schiphol. Vlucht had wel anderhalf uur vertraging
Neuhquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij hebt ook op hem zitten wachten?
Zeker wetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |