De beste niet, dat is MvG die houd het langer vol zie zijn laatste pot tegen Anderson waar die 3 sets achterelkaar alleen maar 140 stond te beuken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niks mis met Anderson, gooit lekker snel en als ie t op zn heupen heeft issie scorend de beste van de wereld.
Maar de PL is ook weer een toernooi op zich. Kan alle kanten op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
De beste niet, dat is MvG die houd het langer vol zie zijn laatste pot tegen Anderson waar die 3 sets achterelkaar alleen maar 140 stond te beuken.
Papier hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals.
HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUEHIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE HIER PREMIERLEAGUE
Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Villas_Rubin het volgende:
Jeetje, wat lees ik hier op dit forum vaak het woord 'autisme' en andere DSM-shit.
twitter:JohanVanDerVeen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:02:31@RTL7nl @KoertWesterman Kan #RTL7 aub afschied nemen van deze man...Sympathieke vent hoor, maar #ongeschikt !! reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:09:05@JohanVanDerVeen Wie is jouw werkgever? Dan ga ik daar op twitter ook aan vragen om je te ontslaan. Of afschied van te nemen. reageer retweet
twitter:Noelvdlaar twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:19:10@KoertWesterman Ps: Mijn werkgever is Essent...(;-)) reageer retweet
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:21:36Beste mensen van @Essent, koester uw werknemer @Noelvdlaar Het is een topper! #Essent reageer retweet
BDOquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Trebo het volgende:
Waar is Andy Fordham eigenlijk gebleven?
Die kan er niks van zonder drank.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef Trebo het volgende:
Waar is Andy Fordham eigenlijk gebleven?
Fordham had toch zelf gezegd dat hij niet fatsoenlijk kon gooien zonder bier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vergelijk spelers niet met je eigen vader aub
Sinds hij 0,0%'tjes staat te tanken kan hij er geen reet meer van.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vergelijk spelers niet met je eigen vader aub
Jaren terug, drinkt amper nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Fordham had toch zelf gezegd dat hij niet fatsoenlijk kon gooien zonder bier?
Speelt ook amper mee aan toernooienquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, het lukt toch niet meer ook nu
Waarom heeft van Gerwen niet de hele wedstrijd goed gegooid?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speelt ook amper mee aan toernooien
Omdat het een mens isquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heeft van Gerwen niet de hele wedstrijd goed gegooid?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JohanVanDerVeen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:02:31@RTL7nl @KoertWesterman Kan #RTL7 aub afschied nemen van deze man...Sympathieke vent hoor, maar #ongeschikt !! reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:09:05@JohanVanDerVeen Wie is jouw werkgever? Dan ga ik daar op twitter ook aan vragen om je te ontslaan. Of afschied van te nemen. reageer retweet
twitter:Noelvdlaar twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:19:10@KoertWesterman Ps: Mijn werkgever is Essent...(;-)) reageer retweet
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 02-01-2014 om 01:21:36Beste mensen van @Essent, koester uw werknemer @Noelvdlaar Het is een topper! #Essent reageer retweet
Phil Taylor was een keer kampioen geworden waarin hij in het gehele toernooi maar één set had verloren. Zowel in de kwartfinale, de halve finale als de finale had hij geen set afgestaan. Dat zie ik van Gerwen niet doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat het een mens isOp een gegeven moment krijg je ook gewoon een soort moeheid in je arm enz. Geen mens kan zijn concentratie zo lang vasthouden, is gewoon normaal.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Maar ook Taylor gooide bepaalde sets minder qua gemiddeldequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Phil Taylor was een keer kampioen geworden waarin hij in het gehele toernooi maar één set had verloren. Zowel in de kwartfinale, de halve finale als de finale had hij geen set afgestaan. Dat zie ik van Gerwen niet doen.
Totdat Taylor weer in topvorm is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar ook Taylor gooide bepaalde sets minder qua gemiddeldeV Gerwen geeft zijn 1ste plek voorlopig niet meer af.
Die gaat eerst kloten met pijlen van zijn nieuwe sponsor Target.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Totdat Taylor weer in topvorm is.
Dan nog niet. Taylor heeft de laatste 4-5x van MvG verloren ook in finales.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Totdat Taylor weer in topvorm is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |