Ik rijd dan ook heerlijkquote:
Jij luistert altijd radio 2? Tsja, ik blijf toch bij 3fm, vind Radio 2 teveel slechte muziek draaien tov 3fm.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat High Five waar ze steeds reclame voor maakten is trouwens een leuk item. Elk uur een lied uit de sixties, seventies, eighties, nineties en zeros achter elkaar en dan laten ze steeds een nummer afhangen van een suggestie van een luisteraar. Heb daarstraks al Giorgio en Philip gehoordEn Gijs heeft het nog steeds over z'n moeder.
Ik kan niet tegen Veronica; veel te safe. Veronica is een soort Sky Radio geworden. Nee, misschien nog wel erger dan dat, want Sky voegt nieuwe muziek aan hun playlist toe. Veronica draait alleen muziek die iedereen al kent. Hoe anders was dat vroeger, toen Veronica dé omroep op Radio 3 was; altijd vooruitstrevend. Er is echt niks van over.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
3fm vind ik al meer dan 10 jaar helemaal niks meer, ben al heel lang geleden overgestapt naar KinkFM en later radio2. In de auto wissel ik dat af met Veronica.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:07 schreef Ferdo het volgende:
De Pet Shop Boys coverden Where The Streets Have No Name?
En deden er nog een stukje Can't Take My Eyes Off You van Boys Town Gang de Four Seasons doorheen.quote:
Ook dat klopt. Ongeveer een jaar geleden trad U2 ergens live op. Toen ze "Where The Streets Have No Name" speelden, zong Bono halverwege ergens "pa-da, pa-da, pa-da, pa-da-da-da"... Duidelijke knipoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En deden er nog een stukje Can't Take My Eyes Off You van Boys Town Gang de Four Seasons doorheen.
Niet eens elk uur, gewoon achter elkaar door, steeds een high five, en daar tusssenin dan één recent nummer. Maar wel leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat High Five waar ze steeds reclame voor maakten is trouwens een leuk item. Elk uur een lied uit de sixties, seventies, eighties, nineties en zeros achter elkaar en dan laten ze steeds een nummer afhangen van een suggestie van een luisteraar. Heb daarstraks al Giorgio en Philip gehoordEn Gijs heeft het nog steeds over z'n moeder.
Je hebt dus de halve Top 2000 lopen opkopen, zie ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik scoorde vanmiddag voor ¤0,50 een maxisingle van Maid of Orleans van OMD bij een goededoelenwinkel, naast de soundtrack van The Sound of Music, Hair en Jesus Christ Superstar. Oh en ook nog live LP van Cliff Richard, een verzamelaar van de Bee Gees en de LP Als de dag van Toen van Reinhard Mey. De mevrouw achter de kassa vond de hoes van OMD zo mooi, maar de muziek kende ze niet, ik heb maar verteld dat die nog mooier is
Het is steeds 60s, 70s, 80s, 90s, 00s. Waarbij de luisteraar dan één van die nummers bepaalt. Nu is dat de 90s.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet eens elk uur, gewoon achter elkaar door, steeds een high five, en daar tusssenin dan één recent nummer. Maar wel leuk inderdaad.
Dat bedoelde ik ook met een high five, een blok van vijf nummers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is steeds 60s, 70s, 80s, 90s, 00s. Waarbij de luisteraar dan één van die nummers bepaalt. Nu is dat de 90s.
Het concept is best leuk. Je houdt toch een beetje het Top 2000-gevoel.
6:49 hoort die gewoon te duren. Volgens Spotify dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
Weer "Year Of The Cat" zonder piano-intro
Goed bezig, Pienjooquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb er trouwens OMD van gemaakt, moet nu goed zijn
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig, Pienjoo
Al reactie van Radio 2, trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |