Zolang Kim op 13 staat heeft hij helemaal geen recht op de PL, hij moet gewoon zorgen dat hij in de top 10 komt door prestaties op tv toernooien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Anderson zijn winst in 2011 zou er wel voor gezorgd hebben dat hij er wel is en Kim niet.
quote:
Wel op de stream?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze speelrondes zijn niet live op TV
Speelronde 3 - 20 februari
Speelronde 4 - 27 februari
Speelronde 6 - 13 maart
Speelronde 8 - 20 maart
Speelronde 9 - 3 april
Speelronde 10 - 10 april
Speelronde 12 - 24 april
Speelronde 13 - 1 mei
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 00:23:46James Wade is niet gekozen voor Premier League omdat zijn gezondheid een tour van 16 weken niet toestaat. Aldus Barry Hearn PDC. #rtl7darts reageer retweet
quote:"James has enjoyed six great years in Premier League Darts and was a worthy champion in 2009, however this year we believe that he would benefit from a break from the pressures and travel of competing in the tournament to continue his treatment for his well-documented health issues."
Duidelijke uitleg. Is misschien ook wel beter voor 'm.quote:
Die blonde van 'm wade het nog niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:28 schreef hafcfan het volgende:
Die Wade stopt binnen 3 jaar ik zweer het.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op donderdag 02-01-2014 om 00:30:49Barry Hearn over Hamilton: We konden maar 10 spelers vragen. Andy is het net niet geworden maar hij draagt dat als een man." #rtl7darts reageer retweet
Colombiaans verkouden.quote:
Omdat prestaties. Al geldt dat ook niet voor Andersonquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze mensen als Huybrechts, Pipe (ok), King en White hebben kunnen passeren ten gunste van Anderson.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is vooral bij het darten zelf niet altijd even stabiel, daarbuiten valt het mee toch?
Al doen die tweets anders vermoeden
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:43:23Beste volgers, op een memorabele avond als vanavond ben ik gehackt, dus excuses voor alle berichten, maar die komen niet van mij! reageer retweet
zou ik ook zeggen jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 23:43:23Beste volgers, op een memorabele avond als vanavond ben ik gehackt, dus excuses voor alle berichten, maar die komen niet van mij! reageer retweet
Newton is een goede speler, Doet het de afgelopen jaren vrij goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen de nominatie voor Newton snap ik niet zo.
Dit jaar is zijn enige bijzondere prestatie de kwartfinale van de PL, voor de rest helemaal niets.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Newton is een goede speler, Doet het de afgelopen jaren vrij goed. Verder zie ik hem ook liever niet meedoen, maar het is niet anders.
Nee, dit jaar was het eigenlijk niks met die man. Maar nog wel nummer 8 vd wereld. Barney heeft ook niks laten zien dit jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar is zijn enige bijzondere prestatie de kwartfinale van de PL, voor de rest helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barney mag mee doen? Verrassend.Hoezo? Hij is nog steeds een van de grote mannen in de pdc, populair en dus commercieel interessant. En als hij in vorm is, dan is hij nog steeds goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ja, een beetje een rare opmerking van johannes_vermeer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is nog steeds een van de grote mannen in de pdc, populair en dus commercieel interessant. En als hij in vorm is, dan is hij nog steeds goed.
Ik heb hem gisteren anders hele rare tweets zien versturen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is nog steeds een van de grote mannen in de pdc, populair en dus commercieel interessant. En als hij in vorm is, dan is hij nog steeds goed.
Misschien wil hij ook wel rustig trouwen dit jaar? Dan komt het voor hem, én de PDC wel mooi uit zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens nogmaals, de PDC lijkt hem gewoon rust te geven wegens zijn mentale problemen.
Weer 15 weken als een idioot van hot naar her + de buitenlandse tripjes is best zwaar denk ik.
Da's gewoon pijnlijk om te zien. Hij heeft altijd iets treurigs over zich en nu begrijp ik waarom. Zo ziet een stemmingswisseling er dus uit!quote:
best of 12 jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet in de OP. Eerste ronde best of 7 lijkt me wel echt wel een beetje kort. Moet dat niet best of 14 zijn?
Of dat een reden zou zijn om hem niet mee te laten doen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren anders hele rare tweets zien versturen.
Taylor die zijn flight even het publiek in gooit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:22 schreef LuckyLuQ het volgende:
Na deze partij van Wade tegen Taylor had ik geen goed woord voor James meer over. De vraag is alleen in hoeverre hij daar zelf iets aan kan veranderen. Ben benieuwd of een periode van rust zal helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |