hoi mama van Bitterlemonquote:
Donnie tochquote:
Ah koetie koetiequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Gast, doe normaal met die TT. M'n moeder leest mee.
Dus?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..].
Voor hetzelfde geld ben ik een 40-jarige travestiet.
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Genoeg liefde voor Donnie voor dit jaar.
Jammerquote:
quote:
quote:
Blijven rukken, wie weet.quote:
hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
hjb ze heeft jouw moeder in een full nelson
Je hebt geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
raken jullie ook opgewonden van vrouwen in luiers?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck hé![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Selena Gomez is nu 8/10 minstens. 8,64238/10 volgens mij zelfs!
Ik zit niet op jouw schoool haha :p :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Die gast die altijd lacht op school lijkt op Patrick J. Adams
Ik lijk op Channing Tatumquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Die gast die altijd lacht op school lijkt op Patrick J. Adams
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe Sel Gomez er nu uitziet!
Zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck hé
Mehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ook steevast dezelfde pose als ik FOK!
Nietquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik lijk op haarVooral als ik op LB's fobo zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou ook steevast dezelfde pose als ik FOK!
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vooral als ik op LB's fobo zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |