Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
nee niet eens even kijken of ik er wat met wat geklooi en geplak het voor elkaar kon krijgen om er een loopje aan toe te voegen. vooral ook omdat het de laatste tijd nogal fout lijkt te gaan met het juist aanleveren.
Op woensdag 1 januari 2014 18:54 schreef Quoi het volgende: Leuk! Ik sta langs de kant in Berlijn hoor Jammer dat er geen HM bij hetzelfde evenement kan worden gelopen...
Mr Q gaat hem ook lopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik moest vannacht om 1.30 uur een beetje lachen. Mijn vriendinnetje zat achter inschrijven.nl om zich op te geven voor de Ladies Run bij de Kustmarathon.
nee niet eens even kijken of ik er wat met wat geklooi en geplak het voor elkaar kon krijgen om er een loopje aan toe te voegen. vooral ook omdat het de laatste tijd nogal fout lijkt te gaan met het juist aanleveren.
En als je hem nu ook nog in code-tags plaatst, kan ie direct gekopieerd worden. Dan is ie helemaal perfect
Ik heb zojuist op Ebay een paar gloednieuwe VFF Spyridon LS, waarvan ik dacht dat ze niet groter dan maat 46 werden gemaakt, in mijn maat 47 gekocht voor $56,=
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2014 19:26:13 ]
Net blessurewijzer geraadpleegd, ivm pijn in mijn voet, onderaan de buitenkant. Blessure wijzer zegt overbelaste spieren. Dat vermoedde ik zelf ook eigenlijk.
Ik denk dat het komt omdat ik met hardlopen gecorrigeerd wordt voor mijn doorgezakte voorvoeten, waardoor druk op die rand komt te staan die er bij gewoon lopen zonder steunzolen niet op komt.
Ik zal het een weekje rust geven. Maar weet iemand oefeningen voor die spieren?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.” ― Margaret Atwood, Lady Oracle
Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef LadyOracle het volgende: Net blessurewijzer geraadpleegd, ivm pijn in mijn voet, onderaan de buitenkant. Blessure wijzer zegt overbelaste spieren. Dat vermoedde ik zelf ook eigenlijk.
Ik denk dat het komt omdat ik met hardlopen gecorrigeerd wordt voor mijn doorgezakte voorvoeten, waardoor druk op die rand komt te staan die er bij gewoon lopen zonder steunzolen niet op komt.
Ik zal het een weekje rust geven. Maar weet iemand oefeningen voor die spieren?
Ik zou zeker in jouw geval een fysio raadplegen. Die kan je hoogstwaarschijnlijk zooltjes aan laten meten. Want waarom zou je wel zolen dragen in je dagelijks leven, maar niet als hardloopt?
Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende: Ik heb zojuist op Ebay een paar gloednieuwe VFF Spyridon LS, waarvan ik dacht dat ze niet groter dan maat 46 werden gemaakt, in mijn maat 47 gekocht voor $56,=
Goed bezig! Goeie prijs ook. Al bekend met VFF? Rustig opbouwen.
Ik loop al een paar jaar op 0 tot 4 mm drop. Maar dan wel met wat meer demping. Ik heb ook een paar Huaraches, maar daar loop ik niet veel op.
Ok, dan zijn de kuiten er al wel op voorbereid. Bij pijn in je voeten raad ik je aan om even te stoppen met VFF. Heeft bij mij wel ruim een jaar geduurd voordat ik helemaal over was.
Koop er ook een paar teensokken bij. Met blote voeten erin gaat na verloop van tijd enorm meuren
Huaraches heb ik ook nog liggen, nooit serieus geprobeerd. In het voorjaar maar weer eens oppakken.