SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat plaatje zegt meer "goed zo" niet "kijk eens hoe overdreven hard ik lach om te laten zien dat je grap absoluut niet leuk is".quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat je trekjes hebt overgenomen van je favoriete commentator, Theo Reitsma.
Er is trouwens een plaatje beschikbaar gekomen wat je Calvin & Hobbes pic kan vervangen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat plaatje zegt meer "goed zo" niet "kijk eens hoe overdreven hard ik lach om te laten zien dat je grap absoluut niet leuk is".
Maar bedankt dat je meedenkt
Zo'n plaatje moet dus aan een ingewikkelde profielschets voldoen. Ik zal verder blijven denken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat plaatje zegt meer "goed zo" niet "kijk eens hoe overdreven hard ik lach om te laten zien dat je grap absoluut niet leuk is".
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
Het moet echt iemand zijn die over de grond rolt en lacht.
Zelf denk ik voorlopig aan:
[ afbeelding ]
Die zijn niet grappig..quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit hier iets bij?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij raakte hem niet eens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Haha die rode kaart van die knakker van Newcastle, WTF
Dat is maar goed ook, anders waren ze hem nu nog aan het uitgraven.quote:
Ja, dat. Iemand met een perfecte steekpass als buitenspeler opstellen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
hoezo zetten ze eriksen links
wat een debiel die coach
Hij is nog een beetje aan het terugkomen, dat komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
hoezo zetten ze eriksen links
wat een debiel die coach
als het al het hele seizoen tegenvalt, moet je misschien je verwachtingen bijstellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
United valt me trouwens ook weer tegen.
rechter rijtje allesquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:07 schreef Tranquilize het volgende:
United gaat geen CL spelen volgend jaar.
Zal wel weggaan nu, of anders in de zomer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
United heeft ook maar één topspeler rondlopen, Rooney.
Beetje lastig voetballen met een blessure.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:11 schreef GwaiLow het volgende:
Prachtige pass van Eriksen!
Waarom speelt Jan niet?
Omdat hij geblesseerd is dus. Dat wilde ik even weten, thnx.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje lastig voetballen met een blessure.
Dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Rooney
Ik dacht trouwens dat hij geblesseerd was. Of is de druk nog steeds zo hoog dat spelers niet rustig kunnen terugkomen van blessures?
Het was gewoon een schwalbe zoals altijd. Hij had idd niet goed gezien want dan had hij wel geel gegeven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zag niet goed wat er gebeurde maar Webb heeft het vast verkeerd gezien.
Doet het goed de laatste weken daar (na uit een blessure terug te zijn gekomen).quote:
Nou poeh poeh, tegen Unitedquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
eriksen kan het niveau volgens hem niet aan
Door blessures gaat die nooit zijn potentie bereikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doet het goed de laatste weken daar (na uit een blessure terug te zijn gekomen).
Valt door het ijs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soldado maakt het ook niet echt waar hè?
Eriksen zakte volgens hem door de mandquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
eriksen kan het niveau volgens hem niet aan
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Eriksen zakte volgens hem door de mand
Altijd lachen met die LitmanenAFCA.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
In het Ajax topic een paar dagen terug.
Jij snapt de grap nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zakt door het ijs of je valt door de mand.
Geen dank
Hopelijk zak jij door het ijs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zakt door het ijs of je valt door de mand.
Geen dank
Je bent zelf een patatje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer plukt z'n patat uit de struiken van de buren.
Maar dat even tussendoor.
Ik hoop dat United Europees voetbal mislooptquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF United achter tegen de Spurs
van de burenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer plukt z'n patat uit de struiken van de buren.
Maar dat even tussendoor.
Ik leuk je anekdote een beetje op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
van de buren
Weet niet waar je dat vandaan haalt.
Ze werken hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze werken hard.
Net de Partij van de Arbeid xd.Dit is gewoon een goede grap en daarom respecteer ik je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fergie belde even.quote:
Vast wel een paar paniekaankopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat United nog spelers halen deze winter eigenlijk?
Kleine Wesquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat United nog spelers halen deze winter eigenlijk?
Denken dat Per verkocht wordtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:23 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Arteta, Mertesacker en Andre Santos gok ik zomaar.
Duidelijk, assist en winnende goal.quote:
Dus Moyes wil zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk dat Moyes dat sleeptouw nu wel even wil hebben.
xd
twitter:LordVincentTan twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 17:09:10I hear rumour that I want sign Messi! This not true!! His goalkeeping skills not good enough for us! reageer retweet
Ik heb wel gelezen dat meneer Tan boos was geworden omdat de keepers van Cardiff tot nu toe 0 goals achter hun naam hadden staan en hij dat raar vond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:LordVincentTan twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 17:09:10I hear rumour that I want sign Messi! This not true!! His goalkeeping skills not good enough for us! reageer retweet
Klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat meneer Tan boos was geworden omdat de keepers van Cardiff tot nu toe 0 goals achter hun naam hadden staan en hij dat raar vond.
ik geloof dat dat overdreven is maar dat hij het over de backs had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat meneer Tan boos was geworden omdat de keepers van Cardiff tot nu toe 0 goals achter hun naam hadden staan en hij dat raar vond.
Denk het ook inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik geloof dat dat overdreven is maar dat hij het over de backs had.
Voor Moyes vrij normaalquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar geen Champions League, zal voor het eerst zijn volgens mij
Weinig mis mee. Ja dat shirt wat hij aan heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat ziet die er eigenlijk uit...
[ afbeelding ]
Jij wil natuurlijk dat hij geen shirtje aan heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Ja dat shirt wat hij aan heeft.
Per ongeluk de shampoo van giggs gebruiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we hier over kapseltjes gaan lopen kletsen dan wens ik niet langer met dit forum geassocieerd te worden.
Replay. Verlengen is enkel bij de League Cup.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef -Willempie- het volgende:
Is er een replay bij gelijkspel of wordt er verlengd?
Ah ok, denk niet dat daar ook maar 1 club op zit te wachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Replay. Verlengen is enkel bij de League Cup.
Kleine clubs die eerst een uitwedstrijd bij een grote ploeg spelen. Zo heeft bijvoorbeeld Exeter City een faillissement kunnen afwenden door op Old Trafford jaren terug gelijk te spelen, en vervolgens een thuisduel af te dwingen. Ze kregen de helft van de recette van beide wedstrijden, wat flink wat geld opleverde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:45 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ah ok, denk niet dat daar ook maar 1 club op zit te wachten.
Stond 2 of 3 wedstrijden terug zelfs in een PL wedstrijd basis. Wel maar 58 minutenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan die Boyata basis staan.![]()
Die werd weg gepest bij Twente.
Hij kan er echt helemaal niks van. Alleen maar balverlies vandaag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:08 schreef sausagin het volgende:
[..]
Stond 2 of 3 wedstrijden terug zelfs in een PL wedstrijd basis. Wel maar 58 minuten
Geen idee hoe hij het deed toen of hoe hij het vandaag doet maar zo te zien krijgt hij vertrouwen.
Haal vandaag maar weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij kan er echt helemaal niks van. Alleen maar balverlies vandaag.
Waren er maar zo veel uitkaarten hier in Nederland beschikbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:40 schreef Grifte het volgende:
Replay in Manchester dus. Bij FA Cup altijd dubbele aantal tickets voor uitfans, dat worden mooie plaatjes als de Blackburn-fans massaal afreizen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word agressief van Van Halst, heb ik dat al eens gezegd?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben net geweest, dat zie je toch?
Brad? Brad the Bear? He could give a fuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dit had Brad zelfs niet beter kunnen counteren
Ik ga het maar niet langer uitstellen, was toch weinig aan de eerste helft. Nog 750 woorden, hoezee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk moet ik weer met mijn studie bezig maar nog een helftje voetbal kijken kan denk ik nog wel
Denk aan mij terwijl je schrijft, dan komt het goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet langer uitstellen, was toch weinig aan de eerste helft. Nog 750 woorden, hoezee.
Dat is echt een topper.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een baas die Gnabry. Kende hem niet. 1995
Kans is groot dat ik alsnog de hele avond studie ontwijkend gedrag vertoon.quote:
#YOLOquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik alsnog de hele avond studie ontwijkend gedrag vertoon.
Deze overwinning flink gaan vieren enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
#YOLONou hee, zo kan hij wel weer he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe Torresquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
Soldado is toch wel een uitstekende aankoop gebleken.
Ik mis inZanity.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Och ik denk dat Arsenal sowieso (veel) zwakker zal blijken dan Spurs, ondanks de komst van Özil. Spurs heeft zich echt gigantisch versterkt. Moet allemaal nog even aan elkaar wennen maar kwalitatief denk ik dat Spurs echt veel beter is dan Arsenal.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daar komt vast nog wel een mooi gifje van
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daar komt vast nog wel een mooi gifje van
Eindbaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Grielen het volgende:
Ook echt zo'n mega grijns op z'n bakkes haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Daar zijn ook gifjes vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een beetje zo maar dan met het publiek
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een beetje zo maar dan met het publiek
Bedankt, het effect was groots.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk aan mij terwijl je schrijft, dan komt het goed.
schattigquote:
Arsenal of een overzicht van alle wedstrijden?quote:
Alle wedstrijden, maar die van Arsenal specifiekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Arsenal of een overzicht van alle wedstrijden?
Schijnt dat de BBC vanaf volgend jaar weer de rechten heeft om samenvattingen uit te zenden.
http://player.arsenal.com/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alle wedstrijden, maar die van Arsenal specifiek
Thanksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
http://player.arsenal.com/
Hier zijn alle wedstrijden (highlight van 11/12 minuten, bitsize samenvattingen met alleen de doelpunten en volledige wedstrijden) gratis terug te kijken, meestal de dag na de wedstrijd. Even een gratis accountje maken en je genieten.
Zie net dat de wedstrijd van vandaag op zondag beschikbaar wordt. Meestal is dat dan rond middernacht Engelse tijd, dus over een uur en twintig minuten.quote:
Als Walcott zoiets doet is het fantastisch, maar als Mourinho zoiets doet is het ontzettend walgelijkquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als Walcott zoiets doet is het fantastisch, maar als Mourinho zoiets doet is het ontzettend walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Als Mourinho munten over zich heen krijgt reageert hij wel anders dat Walcott hier doet hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als Walcott zoiets doet is het fantastisch, maar als Mourinho zoiets doet is het ontzettend walgelijk
BOEHOEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als Mourinho munten over zich heen krijgt reageert hij wel anders dat Walcott hier doet hoor.Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Jeuj, modern football.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef Wilskracht het volgende:
West Ham neemt de Fa Cup niet serieus alleen terecht als ze dit jaar niet degraderen.
Heeft ook te maken met blessures en de vele wedstrijden die ze moeten spelen.quote:
Ook dat is modern football. Maar dan nog, als zelfs dit soort clubjes zich te goed gaan voelen voor de FA Cup, dan bestaat er over een paar jaar helemaal geen vorm van eer, historie, romantiek, authenticiteit etc. meer. Alleen maar grijze muizen, voetbalfabrieken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met blessures en de vele wedstrijden die ze moeten spelen.
Heitinga heeft een hele goede beslissing gemaakt door niet naar WHU te gaan, anders was het nu 7 of 8-0 geëindigdquote:
Wigan won vorig jaar Fa Cup maar is wel gedegradeerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ook dat is modern football. Maar dan nog, als zelfs dit soort clubjes zich te goed gaan voelen voor de FA Cup, dan bestaat er over een paar jaar helemaal geen vorm van eer, historie, romantiek, authenticiteit etc. meer. Alleen maar grijze muizen, voetbalfabrieken.
Wigan is dan ook geen West Ham.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wigan won vorig jaar Fa Cup maar is wel gedegradeerd.
Inderdaadquote:
De assistent, maar ik zou niet weten waarom hij niet op de bank zit. Of is hij geschorst?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Met wie is hij aan het bellen tijdens zo'n wedstrijd en waarom in godsnaam zo'n oude huistelefoon
Geen idee. Wel lekker sfeertje in het stadion.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
De assistent, maar ik zou niet weten waarom hij niet op de bank zit. Of is hij geschorst?
Ja leuk deze wedstrijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel lekker sfeertje in het stadion.
Ik gun Derby wel een doelpunt
This is no Mickey Mousequote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
It's the FA Cup and if you lose you go out, it's as simple as that.
It's eleven against eleven.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
It's the FA Cup and if you lose you go out, it's as simple as that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |