ik 30 meterquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ah sry engelse meetlat bedoelde dus 20 inch ^_^
Ik sleep hem over de grondquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima, dan heb jij toch lekker een grotere. Ik zit er niet mee.
Daley toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Er stond een krat achter een deur. Dus toen ik de deur dicht wilde duwen kaatste deze terug in mijn gezicht xD xD
Blind tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Er stond een krat achter een deur. Dus toen ik de deur dicht wilde duwen kaatste deze terug in mijn gezicht xD xD
Is misschien maar beter ook. Ik zag een meisje die ik ken posten in US, maar het bleek dus dat ze ook allang wist wie ik was, fuck.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog niet voorgekomen bij mij gelukkig. Al weten mensen uberhaupt pas sinds +- 2 weken op Fok! wie ik ben.
Idd, vooral om dat je als koning wordt behandeld in een warm land door negers met oneindig bier, eten en warme chocomelk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Luxespijbelen klinkt zoveel beter als spijbelen
_o-----quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd, vooral om dat je als koning wordt behandeld in een warm land door negers met oneindig bier, eten en warme chocomelk.
En dat in een schoolweek
30 januari volgens mijquote:
Naja. Buiten FOK! praat ik net zo dom als ik typ dus zo erg zijn mijn infantiele posts ook weer niet. Toch houd ik het liever gescheidenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is misschien maar beter ook. Ik zag een meisje die ik ken posten in US, maar het bleek dus dat ze ook allang wist wie ik was, fuck.Maar goed, zo erg is het niet. Verder ken ik bijna geen mensen in het echt en op FOK!.
En het is 3 keer zo goedkoop als in een vakantieweek want hoge vraag = hoge prijsquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd, vooral om dat je als koning wordt behandeld in een warm land door negers met oneindig bier, eten en warme chocomelk.
En dat in een schoolweek
waar aan?quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat in een schoolweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |