THANKS & SAME!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
OMG HET IS NODIG!!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!![]()
Nice, lekker nummer wel. Moest bij die video denken aan deze clip:quote:
Very good.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heel erg goed vergeleken vorig jaar.
En jouwe?
Laat hem/haar zich anders eerst inlezen in je FOK! geschiedenis. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vast wel, de jongste ken ik pas sinds vorig jaar, 'de rest' keek altijd tegen hun grote neef op (dat ben ik dus). ;@
hoe groot ben je ;@quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vast wel, de jongste ken ik pas sinds vorig jaar, 'de rest' keek altijd tegen hun grote neef op (dat ben ik dus). ;@
Hetzelfde. Vooral omdat ik een week voor de vakantie een week op vakantie ging (luxespijbelen).quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Very good.
Nouja
Volgens mijn schema had ik deze vakantie meer aan school moeten doen
Ik ben ontrots op je, welke?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb al een paar van mijn goede voornemens gebroken
\zoalsquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb al een paar van mijn goede voornemens gebroken
Ryan does Cape Verdiaquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vooral omdat ik een week voor de vakantie een week op vakantie ging (luxespijbelen).
Nu al?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
OMG HET IS NODIG!!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!![]()
Ik wil ze juist niet hier naartoe lokken, ik kwam pas nog een bekende tegen op FOK!, niet zo prettig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem/haar zich anders eerst inlezen in je FOK! geschiedenis. Gegarandeerd succes.
20 cm xD ^^ ;@quote:
klein xD ik ben 30 cm ^^ ;@quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil ze juist niet hier naartoe lokken, ik kwam pas nog een bekende tegen op FOK!, niet zo prettig.
[..]
20 cm xD ^^ ;@
Nog niet voorgekomen bij mij gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil ze juist niet hier naartoe lokken, ik kwam pas nog een bekende tegen op FOK!, niet zo prettig.
ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ooh netjes ;p maar ik bedoelde dan weer slap maja
Luxespijbelen klinkt zoveel beter als spijbelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hetzelfde. Vooral omdat ik een week voor de vakantie een week op vakantie ging (luxespijbelen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |