Jij kent 'm nog wel? Bijna iedereen zegt 'm niet te kennen, terwijl ik het herinner als een grote hit.quote:
Hmm het refrein wel. Maar ik had nooit een artiest en titel erbij kunnen verzinnenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij kent 'm nog wel? Bijna iedereen zegt 'm niet te kennen, terwijl ik het herinner als een grote hit.
Hehe inderdaad, dat had ik eerst ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm het refrein wel. Maar ik had nooit een artiest en titel erbij kunnen verzinnen
Ja, precies. Ik heb wel een lijst gemaakt met nummers die ik echt goed vond door de afgelopen jaren heen. Als je ze veel luistert is het niet leuk meer, maar een jaar later ofzo is het echt weer tof om ze te horen, dan is het wel vet om zo'n playlist te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:08 schreef nodig het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon 1 grote playlist maken en alle nummers die wat hebben betekend in je leven erin pleuren en dan 1x per jaar luisteren ofzo
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:47 schreef Rodawa het volgende:
Ik haalde net een grolletje uit bij mijn familie. Iemand riep: "gelukkig nieuwjaar!", dus ik zei: "ja, gelukkig wel."
Niemand lachte.
quote:
Jullie zijn wél een geweldig publiek, zou veel liever eens optreden voor een groep FOK!kers.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wél een geweldig publiek, zou veel liever eens optreden voor een groep FOK!kers.
Kom ook naar de stand up comedy show dan XDquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wél een geweldig publiek, zou veel liever eens optreden voor een groep FOK!kers.
waar en wanneer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Kom ook naar de stand up comedy show dan XD
zal ik K toevoegenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Kom ook naar de stand up comedy show dan XD
Hopelijk bezitten zij wel een goed/normaal gevoel voor humor danquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:15 schreef Rodawa het volgende:
Morgen uit eten met o.a. neefjes en nichtjes die ik al een jaar niet heb gezien en daarvoor zelfs 6 jaar niet, fucking tof.
SPAZEIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat ik dat ooit heb gezegd!
Hoi.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat ik dat ooit heb gezegd!
Hoi.
Vast wel, de jongste ken ik pas sinds vorig jaar, 'de rest' keek altijd tegen hun grote neef op (dat ben ik dus). ;@quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk bezitten zij wel een goed/normaal gevoel voor humor dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |