Maar jij bent sterk. Ik ben zwak en dan lukt het me soms echt niet om het te negeren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De beste remedie is om niet te reageren als mensen je uitlokken.
Kijk naar inso.
Hij lokt mij nu uit.
Hoezo, ik heb ook vaak genoeg gereageerd op een xcachet bijvoorbeeld. Gewoon proberen te negeren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:44 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar jij bent sterk. Ik ben zwak en dan lukt het me soms echt niet om het te negeren.
Dan blijft het gewoon de hele tijd door m'n hoofd spelen totdat ik erop reageer en het voor mij "afgehandeld" is.
Maar je hebt wel gelijk. Negeren is de beste remedie denk ik.
Oké, ga ik dat doen. Ik ga beter m'n best doen om het te proberen te negeren. Bedanktquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb ook vaak genoeg gereageerd op een xcachet bijvoorbeeld. Gewoon proberen te negeren.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, ga ik dat doen. Ik ga beter m'n best doen om het te proberen te negeren. Bedankt
krijg t ook hier heet van julliequote:
Ik woon gewoon in de hel, als een baas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit midden in de open haard
Dat is ook een optie.quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
A Cloud In Circle - I Wish You A Depressive Christmas...And Suicidal New Year
Goede titel wel.
uhh neequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elkaar opwarmen?kom naar Lelystad
- - = +
mooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja hoorprima avondje gehad. hoe was jouw o&n?
pics van je...quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooiaangezien je het er gisteren over had
Zou naar een vriend gaan maar die was ziekdus helemaal niets, enkel met ouders en broertjes / zusje
Hoe dichter bij de....quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5, en bezet. Rustig aan Toto.
Onder de 11 is voor heppie zelfquote:
Maar wel sterretjes gedaan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooiaangezien je het er gisteren over had
Zou naar een vriend gaan maar die was ziekdus helemaal niets, enkel met ouders en broertjes / zusje
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm jeetje, ik denk dat ik voor Sof een bureau ga opstarten voor nieuwe vrienden.
Ik heb niks hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHD
of ze hebben autisme (spatieloos)
Of ze zijn homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |