ahhquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Nucky het volgende:
[..]
Had idd zonde van jouw mooie benen geweest!
Zullen we niet over maandag praten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef bassieVL het volgende:
Geniet er nog van, helaas zal het maandag wel weer een stuk drukker zijn op de wegen.
Als de treinen maar rijden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef bassieVL het volgende:
Geniet er nog van, helaas zal het maandag wel weer een stuk drukker zijn op de wegen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ben ik geen schatj van je?
waarom hij wel?
Liefde is overratedquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat.
Iedereen verdiend een beetje liefde.
ah jij ook een happy new year or lieverdquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ben ik geen schatj van je?
waarom hij wel?
Ik wil je enige schatje zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
ah jij ook een happy new year or lieverd
Jullie zijn allemaal schatjes
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je enige schatje zijn.
quote:
Maar ik.. Ik vind jullie allemaal liefquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je enige schatje zijn.
daarom ben ik een vrouw Dudequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef JDude het volgende:
Al dat kleffe gedoe hier. Dat zou ik nou nooit doen.
Je zou me nog poedersuiker komen brengen weet je nog?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Maar ik.. Ik vind jullie allemaal lief
poedersuiker? wat moet je daar mee :Squote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je zou me nog poedersuiker komen brengen weet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |