dat is al een tijdje voorbij hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:05 schreef DJMO het volgende:
kan iemand even waarschuwen als dat gezeur over een plee voorbij is? dan zet ik de stream waar aan
dank jequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
dat is al een tijdje voorbij hoor
Ze roept nog net niet de hele dag "Secredo, doooooownnnnn!", maar voor de rest is ze voor 100% de evenknie van Sharon uit Secret Story.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Die Charlotte doet echt geen ene fuck. Ze doet de hele tijd lekker betrokken, maar ze heeft echt nog helemaal niks gedaan
Zolang er maar geenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze roept nog net niet de hele dag "Secredo, doooooownnnnn!", maar voor de rest is ze voor 100% de evenknie van Sharon uit Secret Story.
Die liet zich nog volblaffen, niet dat we dat van Sharon hadden willen zien,maar dat terzijde.quote:
1)quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt mij ook bekend voor maar weer niet waarvan...
Smegmoniek? Mwah, die zorgde tenminste nog voor enig (leed))vermaak..quote:
Eensch, wat een irritant mens is dat zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:26 schreef waxmask het volgende:
Begin nu al aversie richting Charlotte te kweken.... So semi geintresseerd terwijl duidelijk dat ze maar intresse heeft in 1 persoon, zichzelf!
Tot je een grapje uithaalt en zijn gel verstopt. Dan gaat hij helemaal over de rooie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:26 schreef Eg_Wel het volgende:
Peter is mentaal héél sterk. Dat we het ff weten
Yep, ze horen het liefst zichzelf.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef espri het volgende:
ze willen het verhaal van peter horen maar het moet ook steeds weer terug naar ikke ikke ikke
Die wilde tenminste vannacht al rellen door geld te verstoppen. Maar die slappe Jezus Ruud zat te fiepen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef beequeen het volgende:
Peter is heul erg veranderd. Die maakt zich echt niet meer druk om een pot gel.
Dat was behoorlijk onbeschoft ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:31 schreef beequeen het volgende:
Andrea is ook zo'n aandachtsdinges. Zomaar een gesprek onderbreken.
Hij weet nu al, na één dag, dat hij wil blijven als het programma na een jaar doorgaat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:26 schreef Eg_Wel het volgende:
Peter is mentaal héél sterk. Dat we het ff weten
Facebook killed my Funeral carrier....quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij weet nu al, na één dag, dat hij wil blijven als het programma na een jaar doorgaat.
Zijn moeder "lustte graag een borreltje" en is gestorven toen hij 18 was (?). Hij heeft altijd goede banen gehad, vertelt hij, en toen wou hij graag de uitvaartwereld in. En ging allerlei uitvaartbedrijven bellen. Geen idee waarom hem dat zo aantrok.
Peter vertelt dat hij "super, supergoed" was als uitvaartverzorger.
"Ik dacht aan alles. [..]Je wilt niet weten hoe lang ik nog kerstkaarten heb gekregen van nabestaanden.[..] Dan werd ik een half jaar later gebeld, 'ja jij hebt toen ons moeder begraven, wil je ons vader ook doen'.... [..] ik wil graag weer verder in de uitvaart maar ja, ik doe ook dingen in de muziek, ik maak carnavalsnummers met Johan Vlemmix, en uitvaartbedrijven gaan je dan googlen, en dan heb je toch een bepaalde naam en kom je niet meer binnen."
Volgens mij was dat een vereiste van de casting want dat hebben ze allemaal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:37 schreef Injetta het volgende:
Hij is ook aardig vol van zichzelf....
Hahaha die kop...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
Peter praat nog steeds honderduit over zijn begravenisverleden....En ik zie het eerste BB-gekkigheidje bij Billy, dat het maar geen hype gaat worden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Facebook killed my Funeral carrier....Best sneu...
Mwah... Waarom denk je dat hij die pet draagt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef beequeen het volgende:
Peter is heul erg veranderd. Die maakt zich echt niet meer druk om een pot gel.
dat ze even de rest van d'r dag d'r mond volpropt met die dingen. kan ze niet meer ratelenquote:
Hij is gewoon van de petten en gekke hoedjes. Remember?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Mwah... Waarom denk je dat hij die pet draagt?
ik las zuigersquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
Dat oeverloze gebarpraat van d'r, ik zie die zuipers al aan d'r lippen hangen... de hele avond en nacht![]()
[ afbeelding ]
Hij gaat veel met Jaap om, say no more..quote:
Die kon zijn mond niet eens houden als hij alleen achter de pc zat s'nachts...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij gaat veel met Jaap om, say no more..
Hij mag tenminste nog in de vriendenlijst van Jaap op FB.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij gaat veel met Jaap om, say no more..
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de redactie kwam het bloed ook al uit de oren...
Die droeg hij voornamelijk als hij een bad hair day had.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is gewoon van de petten en gekke hoedjes. Remember?
De regie kapte het gesprek af door van beeld/stream te veranderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?
(Kijk naar andere stream)
Ik dacht dat ze alles op stream zouden laten zien? Billie liep er vanochtend ook al naartoe met allerlei vragen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef Gert het volgende:
"Beste Paul, wil jij even naar de zenderkamer komen?"
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
De kijkers en de doeners..
[ afbeelding ]
We mogen toch hopen dat het wat minder luxe wordt binnenkort, en dan is het wel klaar met BB'tje spelen. En de eerste irritaties worden ook al zichtbaar, al houdt men zich nu nog in. Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwachtte toch wat meer plannngsgesprekken, tot nu toe spelen ze nog steeds BB'tje
Ik dacht ook dat er geen ingrijpen van en contact met de redactie zou zijn behalve het zenders wisselen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alles op stream zouden laten zien? Billie liep er vanochtend ook al naartoe met allerlei vragen.
Behoor je tot de happy few als je smoelenboekvriendje van Jaap mag zijn? Lijkt me nauwelijks een aanbeveling, maar goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij mag tenminste nog in de vriendenlijst van Jaap op FB.
Ik ben ook nog steeds één van de gelukkigen. Jaap is verstandiger geworden.
Als ze rondleidingen mogen geven zal het geld alleen maar makkelijker binnenstromen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
We mogen toch hopen dat het wat minder luxe wordt binnenkort, en dan is het wel klaar met BB'tje spelen. En de eerste irritaties worden ook al zichtbaar, al houdt men zich nu nog in. Duurt niet lang meer.
Here we go...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
We mogen toch hopen dat het wat minder luxe wordt binnenkort, en dan is het wel klaar met BB'tje spelen. En de eerste irritaties worden ook al zichtbaar, al houdt men zich nu nog in. Duurt niet lang meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |