Haar moeder wil geloof ik graag oma worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moeder is een anticonceptiepil?
Dat zou ook best kunnen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Haar moeder wil geloof ik graag oma worden.
MAR JE MOET ERST DIEPLOMA GALEN DIET JAR JE MOETquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan word je aindilik roestig
Ik heb niet zoveel behoefte aan het wonen in een krot en het lenen bij DUOquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:41 schreef Lejenk het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden, zo'n moeder heb je niks aan. Beter wurgen in haar slaap en een eigen woning zoeken.
Maar doe je ook echt wat ze zegt, of laat je haar maar in de waan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef mapima het volgende:
[..]
MAR JE MOET ERST DIEPLOMA GALEN DIET JAR JE MOET
Ik negeer haar zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat ze zegt, of laat je haar maar in de waan?
OF haar moeder is tegen een conceptiepil, als dat bestaat.quote:
Met vrienden hokken tijdens de studie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte aan het wonen in een krot en het lenen bij DUO
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:46 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Met vrienden hokken tijdens de studie?
Ook als je stufi krijgt kun je huurtoeslag krijgen als ik mij niet vergis. Daarbij gaat je stufi omhoog als je uitwonend bent.
Gewoon even bellen de donderdag, informatie kost niets.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/
Je kan opzich best gelijk hebben.
ditquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben geen Marokkaan. Maar mijn moeders roots liggen wel in een land daar in de buurt...:')quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
Sinds wanneer kan het marokanen ene ruk schelen wat de paus ergens van vind?
Nee in Europa nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
Nou das makkelijk zat, Algarije Tunesie Libie of Egypte
En je vader is blank
Maak je borst maar nat!quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Lejenk het volgende:
Vader is Roemeen. Kunnen wij ons alvast voorbereiden op volgend jaar
Niks mis mee, kinderbijslag is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan zul je kindjes moeten maken TS.
nee meidquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/
Je kan opzich best gelijk hebben.
Er vanuit gaande dat al die moeders net zoals TS d'r moeder zijn, moet je daar nog 10 miljoen evt. in Nederland geboren, met buitenlandse waarden en normen opgevoede kinderen bij op tellen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
Er zouden 400.000 Bulgaren willen emigreren, er word verwacht dat 200.000 het ook doen. Vooral naar Engeland en Duitsland.
Dus dan krijgen wij er 20.000 ofzo
Maar er zijn maar 5 miljoen Bulgaren
40 Miljoen Roemenen ofzo
Daar komen er zeker meer van.
goedkope arbeidquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
Er zouden 400.000 Bulgaren willen emigreren, er word verwacht dat 200.000 het ook doen. Vooral naar Engeland en Duitsland.
Dus dan krijgen wij er 20.000 ofzo
Maar er zijn maar 5 miljoen Bulgaren
40 Miljoen Roemenen ofzo
Daar komen er zeker meer van.
2,iets kinderen per persoon?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat al die moeders net zoals TS d'r moeder zijn, moet je daar nog 10 miljoen evt. in Nederland geboren, met buitenlandse waarden en normen opgevoede kinderen bij op tellen.
Hoi, sorry dat ik je stoor... maar ik heb geen DM en PM meer sinds vanochtend zonder dat ik de reden weet ervan... ik kreeg vanochtend een melding rechtsonder in mijn scherm dat ik een PM had, dus ik meteen kijken, was het al geblokkeerd dus ik weet totaal niet wat er aan de hand is .quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:24 schreef Pharkus het volgende:
Niet neuken is de beste anticonceptie, vraag maar aan jezus.. oh wacht
Als mijn kater meevalt kijk ik in de ochtend, anders in de middag. Ohja de spoilertag is geen vervanging van de dmquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hoi, sorry dat ik je stoor... maar ik heb geen DM en PM meer sinds vanochtend zonder dat ik de reden weet ervan... ik kreeg vanochtend een melding rechtsonder in mijn scherm dat ik een PM had, dus ik meteen kijken, was het al geblokkeerd dus ik weet totaal niet wat er aan de hand is .
Ik heb al een mail gestuurd naar forum@fok.nl ... maar geen reactie helaas.
Zal je aub morgenochtend ofzo even kunnen kijken voor me aub
Jij ziet ook alles hequote:Op woensdag 1 januari 2014 01:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als mijn kater meevalt kijk ik in de ochtend, anders in de middag. Ohja de spoilertag is geen vervanging van de dm
Sperma op vingers is ook niet 100% een onmogelijke methode om zwanger te wordenquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:24 schreef Pharkus het volgende:
Niet neuken is de beste anticonceptie, vraag maar aan jezus.. oh wacht
Hmm... Ik zo denken dat jij een lief verlegen meisje bent die niet zomaar met jan en alleman onder de lakens kruipt, maar uit deze post blijkt heel wat anders.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
Gelukkig stelde mijn moeder zelf voor dat ik aan de pil ging, want ze was bang voor baby's.
Want met 1 persoon kun je geen baby's maken? Hij woonde ver weg, dus bleef elk weekend slapen en ouders hebben toch altijd een beetje het idee dat het vooral in bed gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm... Ik zo denken dat jij een lief verlegen meisje bent die niet zomaar met jan en alleman onder de lakens kruipt, maar uit deze post blijkt heel wat anders.
dus.... wat is het probleem?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:49 schreef mapima het volgende:
Mijn broertje heeft veel puisten, en ik zei net voor de grap tegen mijn ma dat hij maar de Dianapil moet slikken. Zegt mijn moeder dat je daar onvruchtbaar van wordt.
Dan zou ze paracetamol of zo gevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
Je had gewoon vanaf je eerste ongesteldheid je maandelijks ziek moeten melden en dan 1 dag gaan liggen gillen en huilen in bed van de pijn.
Dat helpt geen ene flikker, 0,0. En elke maand je moeten ziek melden is nog best vaak.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Dan zou ze paracetamol of zo geven
Ik had hem al veel eerder gekregen, maar zullen we TS anders eens Towerbridgen met z'n tweeën?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wow ik heb gewoon de snapchat van ts gekregen nou als dit geen neuken wordt.
Dan wil ik niet weten hoe TS eruit zietquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moeder weet alles blijkbaar, hoerquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
Gelukkig stelde mijn moeder zelf voor dat ik aan de pil ging, want ze was bang voor baby's.
Alleen als ik haar een boston steamer mag geven!quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had hem al veel eerder gekregen, maar zullen we TS anders eens Towerbridgen met z'n tweeën?
oh, niet omdat je zwanger kan worden als je het niet gebruikt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:40 schreef mapima het volgende:
[..]
Dat mijn moeder ertegen is omdat ze denkt dat je nooit meer kids kan krijgen met de pil
Nedderlands ies doerquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moeder heeft de OP geschreven?
Kan het mij heel moeilijk voorstellen, maar goed, jij zegt het.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef mapima het volgende:
Ik had het vandaag op werk over de uitspraken uit de OP van mijn moeder
Iedereen ging stuk...
Heb haar nog nooit eerder op het verkondigen van bullshit betrapt dus geloof het meteen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan het mij heel moeilijk voorstellen, maar goed, jij zegt het.
mapima = legit saucequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb haar nog nooit eerder op het verkondigen van bullshit betrapt dus geloof het meteen.
Geen twijfel mogelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |