Haar moeder wil geloof ik graag oma worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moeder is een anticonceptiepil?
Dat zou ook best kunnen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Haar moeder wil geloof ik graag oma worden.
MAR JE MOET ERST DIEPLOMA GALEN DIET JAR JE MOETquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan word je aindilik roestig
Ik heb niet zoveel behoefte aan het wonen in een krot en het lenen bij DUOquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:41 schreef Lejenk het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden, zo'n moeder heb je niks aan. Beter wurgen in haar slaap en een eigen woning zoeken.
Maar doe je ook echt wat ze zegt, of laat je haar maar in de waan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef mapima het volgende:
[..]
MAR JE MOET ERST DIEPLOMA GALEN DIET JAR JE MOET
Ik negeer haar zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat ze zegt, of laat je haar maar in de waan?
OF haar moeder is tegen een conceptiepil, als dat bestaat.quote:
Met vrienden hokken tijdens de studie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte aan het wonen in een krot en het lenen bij DUO
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:46 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Met vrienden hokken tijdens de studie?
Ook als je stufi krijgt kun je huurtoeslag krijgen als ik mij niet vergis. Daarbij gaat je stufi omhoog als je uitwonend bent.
Gewoon even bellen de donderdag, informatie kost niets.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/
Je kan opzich best gelijk hebben.
ditquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Je moeder is een anticonceptiepil?
Ik ben geen Marokkaan. Maar mijn moeders roots liggen wel in een land daar in de buurt...:')quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:56 schreef arjan1112 het volgende:
Sinds wanneer kan het marokanen ene ruk schelen wat de paus ergens van vind?
Nee in Europa nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
Nou das makkelijk zat, Algarije Tunesie Libie of Egypte
En je vader is blank
Maak je borst maar nat!quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Lejenk het volgende:
Vader is Roemeen. Kunnen wij ons alvast voorbereiden op volgend jaar
Niks mis mee, kinderbijslag is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan zul je kindjes moeten maken TS.
nee meidquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef mapima het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)huurtoeslag_krijgen/
Je kan opzich best gelijk hebben.
Er vanuit gaande dat al die moeders net zoals TS d'r moeder zijn, moet je daar nog 10 miljoen evt. in Nederland geboren, met buitenlandse waarden en normen opgevoede kinderen bij op tellen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
Er zouden 400.000 Bulgaren willen emigreren, er word verwacht dat 200.000 het ook doen. Vooral naar Engeland en Duitsland.
Dus dan krijgen wij er 20.000 ofzo
Maar er zijn maar 5 miljoen Bulgaren
40 Miljoen Roemenen ofzo
Daar komen er zeker meer van.
goedkope arbeidquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
Er zouden 400.000 Bulgaren willen emigreren, er word verwacht dat 200.000 het ook doen. Vooral naar Engeland en Duitsland.
Dus dan krijgen wij er 20.000 ofzo
Maar er zijn maar 5 miljoen Bulgaren
40 Miljoen Roemenen ofzo
Daar komen er zeker meer van.
2,iets kinderen per persoon?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat al die moeders net zoals TS d'r moeder zijn, moet je daar nog 10 miljoen evt. in Nederland geboren, met buitenlandse waarden en normen opgevoede kinderen bij op tellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |