Mijn moeder is soms net een Jehova.
Een tijd terug vertelde ik dat een vriendinnetje van me geen vergoeding krijgt voor een andere pil omdat die niet in het basispakket zit en dat ik dat belachelijk vind. Moeder reactie: SLIEKT ZIJ PIEL IES NIET GOET FOR ZO JONGE MEID AL DIE GORMONNE.
Mijn gezin wordt gestalkt door domme Noord-Afrikanen/Nederlanders uit een bepaald dorp, het zijn halfbloedjes. Een van die gezinsleden heeft een vriend. Mijn moeder: ZE MOETEN ANTIECONSEPTSIE NIET VERGOEDEN DIE MEISJE MOET GEWOON KIENDREN KRIJGEN EN KLAR DAN GEFT ZE ANDERE PROBLEMMEN EN WORDT ZE AINDILIK ROESTIG
De paus had ooit gezegd dat Harry Potter en de pil slecht zijn. Een tijd terug was die Dianapil steeds negatief in het nieuws. Nu kan elke geit bedenken dat dit sowieso een andere soort pil is dan de standaardpil, en dat deze pil bedoeld was als een tijdelijke pil bij acné en niet zoals veel vrouwen die gebruiken: oneindig lang. Mijn moeders reactie, is, heel voorspelbaar: PAUS ZEI PIEL IES SLECHT EN NOE BLEIKT DAT OOK WAT EEN JAR DAT 2013
Wat heb ik aan zo een ma?