SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Waar hang je nu dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand zin heeft om te yoloen kom met mij mee srs
Ik en JB worden op Leidse gedropt. Geen kaarten. Waar ga je chillings?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand zin heeft om te yoloen kom met mij mee srs
Jij ook gelukkig nieuwjaar wijfie. Kom hier dan! Dan kan ik gezicht ff aflebberen. Mwaaaamononomomom..quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:48 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig Nieuwjaar, bishes <3
Laten we het houden op een high five!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:55 schreef McNulty het volgende:
Heppy newyear peepz!
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar wijfie. Kom hier dan! Dan kan ik gezicht ff aflebberen. Mwaaaamononomomom..
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord Turkse meisjes zijn de meest makkelijke meisjes die er zijn...quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:22 schreef Sapstengel het volgende:
Nummer van Turkse meisje gekregen #nieuwjaarsswag
Gym open vandaag?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Gebroken. Ik hoorde ooit dat een avond helemaal kapot gaan de beste PWO is. Brb PR Squat zetten.
adventure timequote:Op woensdag 1 januari 2014 11:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laten we het houden op een high five!
[ afbeelding ]
noors meisje hier maar nummer had ik al. Helaas was ik al past the point of no return toen ik d'r tegenkwamquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:22 schreef Sapstengel het volgende:
Nummer van Turkse meisje gekregen #nieuwjaarsswag
Heb je nog topic om 00:00 gemaakt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh Mén.... Wat een korte meisjes.
hey etha et klinkt alsof je een drinky avond had.quote:
nee was breaking bad s5e16 aan het kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je nog topic om 00:00 gemaakt?
Ik heb wat gedronken ja. Voornamelijk champagne en bourbonquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
hey etha et klinkt alsof je een drinky avond had.
Gr. Drinky
Eindresultaat is toch vaak hetzelfde.quote:
quote:
Nee man, gewoon lekker chillen, limp bizkit, killers, naked & famous, 3 doors down, the 1975.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk komt een of andere harde stampmix, maar nee
Altijd na vakantie en feestdagen. En terwijl ik een endo benquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
Dat feel wanneer je met feestdagen gewoon 3kg bent afgevallen
Geheim: onregelmatig junkfood eten en veel alcohol.
Voornamelijk vocht wat je kwijt bent. Ik heb gister ook dik over de 5k kcal geconsumeerd aan junk en alcohol maar heb veins als een heroinejunk. Dat gewicht komt er later weer aan als je gaat hydrateren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
Dat feel wanneer je met feestdagen gewoon 3kg bent afgevallen
Geheim: onregelmatig junkfood eten en veel alcohol.
Je zou bijna het boek kopen, om af en toe eens flink te kunnen lachen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:56 schreef Ethanolic het volgende:
Bro-tip: Ben je afgetakeld na die ellendige feestdagen vol vet en suikers? Voel je je als een opgeblazen pinguin?
Detoxen met Jesse van de Velde's advocado-komkommersoep! Vrij testosteron + 12.5% na deze maaltijd en gegarandeerde 'flat-tummy'.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:59 schreef CarbonC het volgende:
Beste wensen voor 2014 allemaal: dat er maar veel PR's gezet mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |