De vlekken op haar jurk zeggen iets anders.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, geen idee of een sigaar beter wordt van die behandeling
Die gaan er wel weer uit in de wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
De vlekken op haar jurk zeggen iets anders.
Wel met koud water, anders gaan de eiwitten stollen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die gaan er wel weer uit in de was
Ervaring?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met koud water, anders gaan de eiwitten stollen.
Nope.quote:
Dit is vast uit de periode waar je nog veel onder je steen leefdequote:
Een seksuele metafoor die een beetje uit de hand loopt.quote:
Wat mis je?quote:
Ohaiquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.Wie slikt heeft geen last van vlekken.
Jij slikt?quote:
Juistem.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Een seksuele metafoor die een beetje uit de hand loopt.
Boe.quote:
Deze metafoor snap ik dan weer nietquote:
Neuh hij kwam zo enthousiast over de buhne, ik denk: die komt met een bekentenis..quote:
Iets met elke sleutel past ik op een slot ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze metafoor snap ik dan weer niet
WTFquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets met elke sleutel past ik op een slot ofzo
Al bedoelde ik dat niet.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF
Nu volg ik er helemaal niet meer
Lang leve smartphonesquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn laptop is gekaapt. Oliebollen in den oven
Want anders deed je ze in je laptop?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want anders deed je ze in je laptop?
Is dat de beste manier om ze op te warmen? Of beter even nuken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Vin schrok anders aardig.quote:
Worden ze net zo warm trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want anders deed je ze in je laptop?
Nuken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is dat de beste manier om ze op te warmen? Of beter even nuken?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Worden ze net zo warm trouwens
Eet smakelijk en fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
Ik ga er vandoor! Fijne jaarwisseling mensjes.![]()
Gheghe.quote:
Jullie ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
He tot ziens!quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
Dat is niet goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt. Dat ding kan je niet op schoot anders loop je 2e graads verwondingen op
Wel lekker sompig als je van die slecht gebakken dingen hebtquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nuken?
Neuken doe je niet met oliebollen
Samequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
Krijg je zo'n American Pie ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lekker sompig als je van die slecht gebakken dingen hebt
Kreeg ik ook al vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg nu al van die vreselijk cheesy doorstuur appjes![]()
Minuutje of 10 in voorverwarmde oven op 180quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is dat de beste manier om ze op te warmen? Of beter even nuken?
Jij ook alquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Gheghe inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je zo'n American Pie idee
Je kent t verschil niet tussen nuken en neuken??? Wtf...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nuken?
Neuken doe je niet met oliebollen
Wat is nuken dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je kent t verschil niet tussen nuken en neuken??? Wtf...
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minuutje of 10 in voorverwarmde oven op 180
Wij hebben best goeie. Die tent scoorde een 7,5 Oliebollentest van het ADquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel lekker sompig als je van die slecht gebakken dingen hebt
Ik heb wel wat gestuurd, maar dat was niet zo'n doorstuurdingquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
In de magnetronquote:
quote:
Ah, oke.quote:
niet zo serieus damequote:Op dinsdag 31 december 2013 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je kent t verschil niet tussen nuken en neuken??? Wtf...
Ik las het jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hebben best goeie. Die tent scoorde een 7,5 Oliebollentest van het AD
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht dat met nuken bedoeld werd met zo'n paddenstoelenwolk enzo
Je speelt teveel gamesquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht dat met nuken bedoeld werd met zo'n paddenstoelenwolk enzo
Haha, ik kijk het ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
Hey dat waren leuke tapdanseressen bij rtl4
Ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt, ik zag ik mijn ooghoek een paar dames verschijnen
Jaquote:
Ik kijk nu naar die heksenfilmquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben ook echt aan het wachten tot de oudejaarsconference. Dus nu moet ik weer iets zoeken
Wie doet/doen die vanavond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben ook echt aan het wachten tot de oudejaarsconference. Dus nu moet ik weer iets zoeken
BBC2: weirde dingen in de natuurquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hou van Holland?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Okequote:Op dinsdag 31 december 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar die heksenfilmthe craft
Theo Maassenquote:
Ik hou van Holland is tijdens de oudejaarsconference geloof ik. Dus neequote:
Met zwartgeblakerde krenten. Mjam.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook nog jalichtgevende bollen
Dat ga ik ook maar kijken hier naquote:
O die vond ik goed!quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar die heksenfilmthe craft
Heerlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met zwartgeblakerde krenten. Mjam.
Ohquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou van Holland is tijdens de oudejaarsconference geloof ik. Dus nee
Juist als je het hoopt gebeurd dat nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
Je zou denken dat de kinderen wel moe zouden zijn/worden
22:30quote:
Normaal liggen ze al lang en breed in bed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist als je het hoopt gebeurd dat niet
Maar het is O&N!quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal liggen ze al lang en breed in bed.
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach een voordeel, morgen staan ze vast weer om 8uur naast hun bed.
moet nog ff wachten, t is gala dus mn dame is nog niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je ook in smoking/pak?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet nog ff wachten, t is gala dus mn dame is nog niet klaar
En er komen er nog een paar hier voordat we gaan
fijn joh, kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Nee? Ik zou niet weten watquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet jij niet wat gaan doen ofzo
quote:
blijf je (alleen) thuis vanavond?quote:
Nope, ik ga zo hoorquote:
Ga zo naar oudersquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden waarmee je moet gaan stappen.
Gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo hoor
[..]
Ga zo naar ouders
Net alsof dat alleen op 31dec kanquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is vrijgezel. Oud en nieuw.
Dan ga je toch wat leuks doen?
Alsof je alleen op 31 dec naar je ouders toe kanquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof dat alleen op 31dec kan
Nee maar waarschijnlijk wel laatste keer met oma erbij, dan kan de rest me serieus gestolen worden.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof je alleen op 31 dec naar je ouders toe kan
Proostquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:39 schreef fietsie het volgende:
Hmm cola-cognac. Daar is de avond mee door te komen...
"Ze" bedoel je? Ik kannog steeds niet geloven dat het een kerel is...quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag Roy Donders nu voor het eerst. Ik dacht dat ie kort blond haar had
Ik hoorde roddels dat het eigenlijk Wendy van Dijk is?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Ze" bedoel je? Ik kannog steeds niet geloven dat het een kerel is...
Ik deed dat niet toen ik single was hoor, overal die veel te dure feesten. Nergens waar je gewoon relaxt een wijntje kan drinken. Entree voor je standaard kroegjes. Nah.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is vrijgezel. Oud en nieuw.
Dan ga je toch wat leuks doen?
Ze is wel gek genoeg om dat te doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde roddels dat het eigenlijk Wendy van Dijk is?
Ik wel. Nu ben ik ook lekker burgelijk saaiquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik deed dat niet toen ik single was hoor, overal die veel te dure feesten. Nergens waar je gewoon relaxt een wijntje kan drinken. Entree voor je standaard kroegjes. Nah.
Lekker thuis met wat vrienden misschien.
Nu twee keer op rij, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon altijd burgerlijke saai geweest, en heb moeite met veel geld betalen voor een avondje uit. Daarbij wilde ik met O&N altijd een vriend hebben, omdat dat ultiem romantisch is. Dus ik voelde me forever alone.
Ik moet donderdag al werkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:14 schreef fietsie het volgende:
Iedereen kijkt naar wattie maandag voor ziekmelding zou kunnen doen, op aangeven van Theo Maassen?
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:21 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net op de BBC gezien dat in de oorsprong het "kerstfeest" 12 dagen duurt, en dat je dan dus 6 januari, op "Plough-day" pas weer aan het werk hoort te gaan.
Ben ik het wel mee eens, die oude traditie...
Hetzelfde voor jouquote:
Die zal best veelgehoord zijn as maandagquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben maandag homofiel, dat moet ik echt uitzieken hoor
Nee schizofreenquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zal best veelgehoord zijn as maandag
Hier was er een die in reactie op dat grapje tegen een ander zei: "O ik dacht dat jij bipolair was?"
(,,,)
Minder sex dan in 2013 is voor mij toch niet mogelijk, the only way is up!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:00 schreef DaMook het volgende:
Dat iedereen hier maar een met sex gevuld 2014 mag hebben. Gelukkig nieuwjaar
.
Ja 2013 was bij mij ook minder dan 2012 helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Minder sex dan in 2013 is voor mij toch niet mogelijk, the only way is up!
63 miljoen las ik daarstraksquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi joh, die duizenden euro's in de lucht
Ik denk niet dat ik die 63 miljoen hidr de lucht in zie gaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
63 miljoen las ik daarstraks, iets meer dan duizenden
.
Ja ok, je ziet idd maar een deel ervanquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die 63 miljoen hidr de lucht in zie gaan
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi joh, die duizenden euro's in de lucht
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:15 schreef Uiltje90 het volgende:
Voor jullie allemaal een gelukkig, liefdevol en bloedgeil 2014![]()
![]()
![]()
Ik zie er 131 staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
Bweh, ik wilde het nieuwe jaar beginnen met 100 volgers. En ik heb er maar 99. Beetje jammer.
Oh, daar let ik eigenlijk nooit op.quote:
Owquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, daar let ik eigenlijk nooit op.Leuke bijzaak wel, maar de volgers die ik tel volgen mij op bloglovin. Al zou ik mezelf eens wat serieuzer bezig moeten houden met de twitteraccount, dat helpt misschien wel.
Whaha. Dikke typtyphus bij jou vannacht.quote:
Woon je in de buurt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt me ontbijt op bed brengen? Heb geen zin om er uit te komen maar super veel honger!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Peu:"Ja"
Buur:"Oh, dan kom ik niet!"
Next
Het is internetquote:
Waarom zijn massages anders?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar komt het wel 99 van de 100 keer op neer. Alleen bij massages niet.
Heerlijk, nu lekker ontspannen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg ontbijt op bed!![]()
Hoe was jullie jaarwisseling liefjes?
Ik moest mijn ontbijt zelf makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg ontbijt op bed!![]()
Hoe was jullie jaarwisseling liefjes?
Appelbeignets van gisteren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest mijn ontbijt zelf maken
Geweldig!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk, nu lekker ontspannen.
Hoe was de jouwe?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Nu ook lekker ontspannen en hopen dat ik zo nog ff kan slapen. Die 4 uur van vanochtend was echt te weinig.
Dat kan ik alleen als ik ziek ben..en toen ik zwanger was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou willen dat ik overdag kon slapen.
Tjah ik ben een man dus dat zit er in beide gevallen niet in.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen als ik ziek ben..en toen ik zwanger was.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik ben een man dus dat zit er in beide gevallen niet in.
Pics.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik ben een man dus dat zit er in beide gevallen niet in.
Ik geloof niet dat ik mag slapen hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou willen dat ik overdag kon slapen.
Theo maassen kijk ik nu ook. Is leukquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ook ontbijt op bed gekregen
Nu ff Theo Maassen kijken en niks doen.
Heb je een versterker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee of 106 kWh per maand gemiddeld is?
Ik zit gem. op 127 de maand.quote:
Ah oke. Ja ik gebruik dat ding eigenlijk altijd. Ik vond het ook niet echt hoog, vroeg me alleen af of dat gemiddeld was. Google zegt namelijk verschillende dingenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit gem. op 127 de maand.
Je versterker is, mits je dat ding af en toe gebruikt, de grootste boosdoener.
Om wat voor versterker gaat het hier dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk weinig eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Ja ik gebruik dat ding eigenlijk altijd. Ik vond het ook niet echt hoog, vroeg me alleen af of dat gemiddeld was. Google zegt namelijk verschillende dingen
Een kenwood 6000 meen ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Om wat voor versterker gaat het hier dan?
Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk weinig eerlijk gezegd.
[..]
Een kenwood 6000 meen ik.
maar gewoon een audioversterker dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk weinig eerlijk gezegd.
[..]
Een kenwood 6000 meen ik.
Misschien moet ie ook wat produceren om het verbruik toe te laten nemen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
maar gewoon een audioversterker dus.
Ik laat mijn versterker regelmatig aanstaan de hele nacht en dag maar de laatste maand heb ik 97 kWh verbruikt.
uiteraard. Tenzij je een klasse a versterker hebben. Maar de mensen die dat hebben zijn daar ook bewust van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien moet ie ook wat produceren om het verbruik toe te laten nemen?
Nouja, ik doelde dus niet op het feit dat mensen een apparaat hebben, niet gebruiken en dat dat dan de veroorzaker is van het verbruik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
uiteraard. Tenzij je een klasse a versterker hebben. Maar de mensen die dat hebben zijn daar ook bewust van.
nou ja er is altijd een hoop te doen over standby. Dat ding zou max 0,5 watt moeten verbruiken. Dat is 0,36 kWh per maand. Maar standaard als je zo'n ding aanhebt komt er niet meer dan 1 watt uit je kanalen. Dan heb je dus nog wel displays en het warm houden van de torren dat nog wegstookt. Zou bij een versterker wel eens kunnen tegenvallen hoeveel het scheelt tussen alleen aan en aan met muziek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde dus niet op het feit dat mensen een apparaat hebben, niet gebruiken en dat dat dan de veroorzaker is van het verbruik.
Lijkt me logisch toch? Ligt er ook hoe hoe hard je dat ding zet.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gebruiken is dus niet standby maar het actief beluisteren van muziek of het bekijken van tv met de versterker ernaast voor het geluid. Ik zal voortaan alles haarfijn uitleggen als je er bent.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
nou ja er is altijd een hoop te doen over standby. Dat ding zou max 0,5 watt moeten verbruiken. Dat is 0,36 kWh per maand. Maar standaard als je zo'n ding aanhebt komt er niet meer dan 1 watt uit je kanalen. Dan heb je dus nog wel displays en het warm houden van de torren dat nog wegstookt. Zou bij een versterker wel eens kunnen tegenvallen hoeveel het scheelt tussen alleen aan en aan met muziek.
Heb je een energiemeter? Mijn hypothese is dat er tussen 'aan' en 'aan met muziek' weinig verschil zit, waarmee dan ook staat omdat ik mijn versterker heel vaak aan heb (ook met muziek hoor) dat je energieverbruik niet komt door die versterker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik gebruik mijn receiver (wat het eigenlijk is) voor zowel muziek als tv. Ding staat toch wel een uur of 6 per dag aan of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nee heb geen energiemeter. Maakt me verder ook niet uit, maak me meer zorgen om gasverbruik, maar dat zal wel komen doordat er een paar ramen wat tochten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een energiemeter? Mijn hypothese is dat er tussen 'aan' en 'aan met muziek' weinig verschil zit, waarmee dan ook staat omdat ik mijn versterker heel vaak aan heb (ook met muziek hoor) dat je energieverbruik niet komt door die versterker.
Zou het eerder in koelkasten zoeken, of als je ervan houdt strijkijzers aan te laten, elektrische ovens en koffiezetapparaten.
Heb je enkel of dubbelglas?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee heb geen energiemeter. Maakt me verder ook niet uit, maak me meer zorgen om gasverbruik, maar dat zal wel komen doordat er een paar ramen wat tochten.
Woonkamer is allemaal dubbelglas, behalve 2 kleine klapraampjes. Die sluiten ook niet helemaal goed en een ander kantel/kiep raam die sluit niet helemaal goed voel ik nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je enkel of dubbelglas?
Je verbruik is niet abnormaal hoog.
Zou ik daar wat aan proberen te doen, desnoods schakel je de woningbouw in. Geef het alleen weinig kans tho.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woonkamer is allemaal dubbelglas, behalve 2 kleine klapraampjes. Die sluiten ook niet helemaal goed en een ander kantel/kiep raam die sluit niet helemaal goed voel ik nu.
Hmm dat scheelt
Goed man, hoe was de jouwe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu, jongeman. Hoe was je oud en nieuw?
Even kijken of ik iets van tochtstrip kan plakkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik daar wat aan proberen te doen, desnoods schakel je de woningbouw in. Geef het alleen weinig kans tho.
Goed jong. Goede discussie's. Lekker eten, lekker drinken. Goed gezelschap.quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even kijken of ik iets van tochtstrip kan plakken
Nice bro, goed feestje dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed jong. Goede discussie's. Lekker eten, lekker drinken. Goed gezelschap.
Naar huis fietsen was wel weer een onderneming.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandig.
Heb je ook spaarlampen?
Voor ruimtes waar ze langer aanstaan is dat wel aan te raden.
[..]
Nice bro, goed feestje dus.
Yes, spaarlampen in de lampen die het langst aan staanquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verstandig.
Heb je ook spaarlampen?
Voor ruimtes waar ze langer aanstaan is dat wel aan te raden.
[..]
Nice bro, goed feestje dus.
Niet bij een meisje blijven slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar huis fietsen was wel weer een onderneming.
Hm nieuwe koelkast?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes, spaarlampen in de lampen die het langst aan staan
Nee, zo rol ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet bij een meisje blijven slapen?
Ja ik heb een koelkast gekocht jaquote:
is die zo klein dat je het een vinger noemt?quote:
Ow wie dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zo rol ik niet.
Er is er maar 1 voor mij.
Welk energielabel? Als ie nieuw is zal dat wel A+++ zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb een koelkast gekocht ja. Verbruik is 229kWh per jaar volgens de specificatie.
Staat wel naast een radiator, maar die staat eigenlijk niet aan.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is die zo klein dat je het een vinger noemt?
A++ geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wie dan?
[..]
Welk energielabel? Als ie nieuw is zal dat wel A+++ zijn.
229 kWh per jaar volgens de specificatie. Geen idee of dat zuinig is of niet, vast wel inderdaadquote:
Denk het wel ,de oudere verbruiken vaak meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
229 kWh per jaar volgens de specificatie. Geen idee of dat zuinig is of niet, vast wel inderdaad
Logischquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk het wel ,de oudere verbruiken vaak meer.
Qua temperatuur kan Vinnie best in een bejaardentehuis gaan zittenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk het wel ,de oudere verbruiken vaak meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Qua temperatuur kan Vinnie best in een bejaardentehuis gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de kachel op maar 19 graden staat![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Qua temperatuur kan Vinnie best in een bejaardentehuis gaan zittenIk denk eerder een sauna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overdag wel... savonds gaat ie hogerquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb de kachel op maar 19 graden staat
Normaal ben ik overdag niet thuis, dus dan gaat ie terug naar 15. 's Morgens gaat ie ook niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdag wel... savonds gaat ie hoger
Zou ik ook niet doen.. deed ik voorheen ook toen ik nog echt werktequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Normaal ben ik overdag niet thuis, dus dan gaat ie terug naar 15. 's Morgens gaat ie ook niet aan
Succesquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrij. Nu zo door naar het andere werk
Dankje. Heb het nodig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.. deed ik voorheen ook toen ik nog echt werkte
[..]
Succes
Succesquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrij. Nu zo door naar het andere werk
Ja beetje nutteloos om daarvoor te gaan zitten stokenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.. deed ik voorheen ook toen ik nog echt werkte
Wie gaat er nou nog uit eten op 1 januariquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Heb het nodig.
Heb gevraagd of ik echt nodig ben. Ben kapot. Hoop stiekem dat het niet nodig is
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie gaat er nou nog uit eten op 1 januariiedereen zit tocvh nog vol van de oliebollen
Ik hoop dat je niet nodig bent, of dat je misschien eerder naar huis mag
Broertje stak een sigaret om. Om te kotsen zo vies, die lucht.quote:
Keurig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Broertje stak een sigaret om. Om te kotsen zo vies, die lucht.
Meer bewegen en gezonder eten. Maar daar was ik al iets eerder mee begonnen (feestdagen uitgezonderd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keurig.
Nog meer goede voornemens?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer bewegen en gezonder eten. Maar daar was ik al iets eerder mee begonnen (feestdagen uitgezonderd.).
Het liefst zou ik toch een eigen plek hebben. Ben het niet helemaal eens met het boodschappenlijstje van m'n moeder.
Niet gezond genoeg. Veel brood met standaard kaas en vleeswaren beleg. Niet zo veel groente, bijna nooit vis. En veel aardappelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat je moeder haalt dan?
Aardappelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet gezond genoeg. Veel brood met standaard kaas en vleeswaren beleg. Niet zo veel groente, bijna nooit vis. En veel aardappelen.
Vandaag wel een fruitsmoothie en veel water gehad. Maar ja, nog restjes van gisteren en mijn moeder had geen zin om te koken, dus eten we friet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardappelen
Ik heb besloten het dit jaar anders te doen. Eerste dag (vandaag dus) zondigen, en me daar vervolgens zo slecht over voelen dat ik daarna weer gezond ga eten.
Whehehe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag wel een fruitsmoothie en veel water gehad. Maar ja, nog restjes van gisteren en mijn moeder had geen zin om te koken, dus eten we friet.
Morgen weer normaal doen, voorlopig geen feestdagen meer.
Nee, vrij netjes allemaal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Hopelijk gaat het lukken de rest van het jaar.
Het pakje trouwens, was dat een beetje goed aangekomen? Die van mij was gebutst en had 2 deuken
Ik had fajita's met groente kip kaas en zure roomquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo burrito's maken.
En morgen nieuwe bril laten aanmeten [ afbeelding ]
Dat ga ik volgende week maken denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had fajita's met groente kip kaas en zure room
Wat heb je al gegeten en wat staat er nog in de planning?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardappelen
Ik heb besloten het dit jaar anders te doen. Eerste dag (vandaag dus) zondigen, en me daar vervolgens zo slecht over voelen dat ik daarna weer gezond ga eten.
Oke, mooi. Dan blijft hun percentage hoog.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, vrij netjes allemaal.Het was meer een dikke envelop.
Chips, koekjes, chocolademousse en dat soort dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je al gegeten en wat staat er nog in de planning?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke, mooi. Dan blijft hun percentage hoog.
[..]
Chips, koekjes, chocolademousse en dat soort dingen.
Niks mis, zit keivol man
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mama mag niet gek doen
Ik zit mee te zingen met de radio
Belachelijk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |