Op #12?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Old & Wise had van mij wel een stuk dichter bij de Top 10 mogen staan, in plaats van twee plekjes boven Racoon.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Mensen ik ga ook. Vanmiddag even hier mee gepost en nu naar vrienden het einde luisteren en feest vieren. Doe allen voorzichtig en een fijne jaarwisseling
Mensen ik ga ook. Vanmiddag even hier mee gepost en nu naar vrienden het einde luisteren en feest vieren. Doe allen voorzichtig en een fijne jaarwisseling
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:44 schreef Daywalk3r het volgende:
De mijne ook, want ik moet naar de wcquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:46 schreef richolio het volgende:
BIJNA. THE SCIENTIST. Favoriete nummer aller tijde.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De mijne ook, want ik moet naar de wc
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De mijne ook, want ik moet naar de wc
Coldplay is zo ongelofelijk goed, zulke mooie nummers gemaakt, maar clocks is dus een van de mindere. Begrijp niet waarom het zo hoog staatquote:
Wat maakt dat uit? Creep van Radiohead is maar vier akkoorden die constant herhalen, maar dat is ook een prachtig nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
begin, midden & einde klinkt allemaal hetzelfde..
Je hoort tenminste nog of je couplet of refrein aan het luisteren bent. Dit is gewoon 1 lijn..quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Creep van Radiohead is maar vier akkoorden die constant herhalen, maar dat is ook een prachtig nummer.
Ik begrijp het ook niet. En ik wil trouwens ook een albumtrack van Coldplay in de lijst hebben, namelijk Politik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay is zo ongelofelijk goed, zulke mooie nummers gemaakt, maar clocks is dus een van de mindere. Begrijp niet waarom het zo hoog staat
Die vier akkoorden waren ook nog eens gejat toch? Betalen ze nog veel royalty's voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Creep van Radiohead is maar vier akkoorden die constant herhalen, maar dat is ook een prachtig nummer.
Clocks is echt zo'n nummer wat al die 'hippe stelletjes' goed vindenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Coldplay is zo ongelofelijk goed, zulke mooie nummers gemaakt, maar clocks is dus een van de mindere. Begrijp niet waarom het zo hoog staat
Was een mini docu over op ned 3, de originele artiest wilde er niet eens royalties voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die vier akkoorden waren ook nog eens gejat toch? Betalen ze nog veel royalty's voor.
Daar is mij niks van bekend. Als je ook al voor gejatte akkoorden royalties moet gaan betalen, kunnen we de complete hitparade-industrie anno 2013 wel failliet verklaren. Het stikt van de liedjes met dezelfde, saaie, voorspelbare akkoorden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die vier akkoorden waren ook nog eens gejat toch? Betalen ze nog veel royalty's voor.
Er is een grafiek ergens over, dat de muziek nu minder uniek is an jaren 60 - 70quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is mij niks van bekend. Als je ook al voor gejatte akkoorden royalties moet gaan betalen, kunnen we de complete hitparade-industrie anno 2013 wel failliet verklaren. Het stikt van de liedjes met dezelfde, saaie, voorspelbare akkoorden.
correctie: ze doen het echtquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze wilden de polonaise inzetten daar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze wilden de polonaise inzetten daar
Nee, maar hij krijgt volgens mij wel rond 1/3 van het geld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was een mini docu over op ned 3, de originele artiest wilde er niet eens royalties voor
Meer voor de polonaise blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Idd, goed stukje om een luchtdrumsolo bij te doen
Klopt, maar hij was volgens mij wel eerlijk over dat de royalties hem weinig uit maakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar hij krijgt volgens mij wel rond 1/3 van het geld.
Niet zo verwonderlijk. Maar in plaats dat we de unieke muziek van nu omarmen, omarmen we massaal de commerciële pulp. Moet je eens kijken wat voor meuk uit 2013 er in de lijst staat. Bijna geen goed nummer tussen te ontdekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er is een grafiek ergens over, dat de muziek nu minder uniek is an jaren 60 - 70
Bezwete nachtdroom van veel mannenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga de rest van de avond ook nog even sociaal doen, met misschien een enkele post hier. Geniet van de rest van de lijst en alvast een fijne jaarwisseling
Ik ga de rest van de avond ook nog even sociaal doen, met misschien een enkele post hier. Geniet van de rest van de lijst en alvast een fijne jaarwisseling
Fijne jaarwisseling.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Brabantquote:
Ik vind het geen onaardig nummer, maar echt bijzonder is het ook niet. Het is meer een soort volkslied. Het Wilhelmus is ook niet goed, maar toch voel je iets van trots als je het hoort.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb dit een paar jaar geleden echt heeeeeeeel vaak op radio2 gehoord, vind het een prima nummer van Guus, zijn enige
Gevonden, hele geschiedenis doorzochtquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Maar in plaats dat we de unieke muziek van nu omarmen, omarmen we massaal de commerciële pulp. Moet je eens kijken wat voor meuk uit 2013 er in de lijst staat. Bijna geen goed nummer tussen te ontdekken.
de charme van de Top2000quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan zo meteen adele er weer achteraan
Bedankt, ik bookmark 'm evenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gevonden, hele geschiedenis doorzocht
[ afbeelding ]
http://www.cracked.com/ar(...)y-programmed_p2.html
Lithium is inderdaad vetter dan deze, maar deze is ook niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nirvana heeft één goed nummer gemaakt. Dat heet Lithium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |