Wie kan dit ontcijferen?quote:Hi
I am so sorry to hear you are not satisfy with this item. The stitching of the strap
set is original design.
Can you present a programs to solve this problem.
Have a nice day!
Kevin
Ik heb voor een kennis een ipad 2 scherm vervangen. Ook gewoon een youtube filmpje gevolgd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:50 schreef Aventura het volgende:
Omdat ik weinig zin heb om 283 topics door te lezen: heeft iemand ervaring met Apple-onderdelen? Om precies te zijn een glazen scherm voor de iPad 3? Hoor het graag!
Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
Wie kan het eerst deze tv vinden?40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
Via een agent bestellenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.
Wel kut, volledig Chinese afstandsbediening ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
Wie kan het eerst deze tv vinden?40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
Dat klinkt niet verkeerd, alleen zou het de kwaliteit zijn die je verwacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Via een agent bestellen, gok dat je rond de 500 uit komt voor het 40" model excl. duane
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Ah. De dorpsgek heeft z'n vingers er 'gelukkig' niet afgeknald deze jaarwisseling.
Geen idee Henk, wat voor vragen heb je aan ze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:01 schreef henk3412 het volgende:
waarom reageert paypal niet op me mails?
zitten ze te slapen?
wefutquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje voordelig een HDMI naar AV adapter kan bestellen?
Mijn Earson ook binnen gekomenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Earson vandaag ook binnen gekregen, prima speakertje. Al moest ik de bass iets terugschroeven
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
wefut,
dan moet ik je wel even helpen he
denk dat je het best gewoon even op ebay kan kijken
en volgens mij is dit de goedkoopste kabel die ik zo zie
ah die dingetjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha
Zulke kabels werken helaas niet, moet een echte transformer hebben. Inmiddels een gevonden voor 20 euro, deze:
[ afbeelding ]
Thanks voor het meedenken in ieder geval.
Probeer hier eens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef Applecreampie het volgende:
Is er ook een reeks waar je alles kan vinden over kleding/schoenen webshops?
de gouden tip:quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nieuwe USB sticks nodig.
En evt. een externe harde schijf.
Iemand een aanrader waar ik deze 't best kan bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |