Whehehequote:Op woensdag 8 januari 2014 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Gotye en Stromae zijn wel twee leuke namen voor geiten
Ik spuug echt op de Franse taal, ik vind het heul bijzonder dat de muziek er voor mij over heen weet te gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind hem echt verschrikkelijk met zijn kutliedjes en zijn pipodeclownact
Hahahahaquote:
Ja +1.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Door deze temperatuur heb ik echt zin om een mega bestelling bij H&M te doen, maar ik hou me in!
En dan te bedenken dat er mensen zijn die vogels maar stom vinden. Hij is echt way coolquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal mijn Willemfillem van gisteren hier ook ff neerplempen!
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Valkparkieten zijn nagenoeg altijd zo lief en zacht
Oscar zijn liedje is dat.quote:
Ik vind dit echt erg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Deze zag ik gister, ik zou bijna aan de vogels beginnen
[ afbeelding ]
Echt? Vind je tattoos in het algemeen dan niet al erg?quote:
Nee, dat zeker niet. Maar dit vind ik meer een print voor op een bloempot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Vind je tattoos in het algemeen dan niet al erg?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar dit vind ik meer een print voor op een bloempot.
En toch hè, elke keer als ik het lees denk ik, wtf, hij blijft maar zwemmen! Ik vind het zo knapquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
heb ook al 60 baantjes gezwommen vanmorgen.
Maandag ook al 70! Als ik ergens mijn tanden inzet dan ga ik ook vaak volle bak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch hè, elke keer als ik het lees denk ik, wtf, hij blijft maar zwemmen! Ik vind het zo knap
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maandag ook al 70! Als ik ergens mijn tanden inzet dan ga ik ook vaak volle bak.
Ik vind het heerlijk, ik word steeds fitter. De kilo's vliegen eraf.
Wat een plaatjes maak je man, is dat nog een speciale camera of lens?quote:
Zijn dat dingen die vanzelf zijn gegaan, met VaVoet, of zijn er ook dingen zoals teveel belasting?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt ook wel omdat ik weer heb getobd met m'n voet. Heb ik weinig aandacht aan gegeven. Inmiddels ben ik weer een heel eind, binnenkort ga ik de weg weer op in mijn hardloopkloffie.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een plaatjes maak je man, is dat nog een speciale camera of lens?
Werkschoenen, blaren, niet handig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat dingen die vanzelf zijn gegaan, met VaVoet, of zijn er ook dingen zoals teveel belasting?
Aiks. Snap het ja!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werkschoenen, blaren, niet handig.
Goed om te horen dat laatste.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele rambam er weer bij! Maar het is weer goed en aan het aansterken.
Als je blij bent kun je je ook meer wakker voelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:06 schreef Barbaaf het volgende:
Hou d'r over op, een half jaar geleden was ik om deze tijd bijkans nog wakker, nu ben ik al wakker zonder een direkte aanleiding. Moet gezonder en regelmatiger leven van de dokter
Dat wel en ik betrap mezelf er de laatste tijd op dat ik wakker word met het idee " Ik heb zin in deze dag! " , zelfs op dagen dat ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je blij bent kun je je ook meer wakker voelen
Goed zoquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat wel en ik betrap mezelf er de laatste tijd op dat ik wakker word met het idee " Ik heb zin in deze dag! " , zelfs op dagen dat ikniet zie
Hear! Hear!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Je wordt nergens zo fit van als van goed vaak lang batsen Baafje!
Goed bezig Bosquote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Mijn voormalige hardlooptrainer heet trouwens ook George/Sjors. Ik zag hem gisteren en hij vroeg Erik, dit jaar de halve marathon?. Dat ga ik iig wel proberen zei ik toen.
Hij antwoordde met: "Met jouw talent moet dat zeker lukken"
![]()
![]()
Ach Strega toch , ze moeten je wel hebben zeg alles tegelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:25 schreef Strega het volgende:
Wat een schattige pupje!![]()
![]()
![]()
Hier wat minder goed nieuws, ik heb nierbekkenontsteking. Voel me ziek en heb koorts. Heb een vervelend abces ook nog, dat doorgebroken is. Ben er volgens de dokter wel weer even zoet mee. 4e antibiotica kuur in 2 maanden. Echt, op dit moment heb ik zo iets van, kan het nou niet even stoppen?. Ik weet niet wat dit nu weer voor invloed heeft op de onderzoeken die ik nog moet om te zien waar het hartfalen vandaan komt. Plus dat de plastabletten die ik moet om geen vocht vast te houden nogal invloed hebben op mijn bloedsuikers. Kortpom, ik weet het even niet meer. Maar het is zwaar kut.
![]()
![]()
Dus Baaf, let een beetje goed op je zelf, probeer zo gezond en regelmatig te leven.
En doe vooral ook fijne dingen met je lief!
O wat liefquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Boooooooooh de fokster van Billy heeft poedelpupjes![]()
[ afbeelding ]
Goed op jezelf passen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Nah, dat valt wel tegen eigenlijk. Ik heb er ook niks over gezegd maar begin 2013 was ik weer begonnen met roken bijv.en bracht ik lange nachten zuipend, blowend en gamend door. Sinds 1 januari jl. ben ik weer gestopt en dit keer gaat het wel lukken, oa. wegens extra aansporing
En extra noodzaak: al een hele tijd (5 jaar+) heb ik rare rode plekjes op mijn enkels. Nooit veel aandacht aan besteed, ze kwamen en gingen, maar vlak voor ik naar Parijs ging wilde ik om begrijpelijke redenen wel eens weten wat het was en of het besmettelijk was. Het bleek niet besmettelijk te zijn maar wel een verschijnsel dat in verband wordt gebracht met slechte doorbloeding van de benen. Met mijn trombose-avontuur in het achterhoofd zijn er toen wat testen uitgevoerd, ik blijk licht verhoogd cholesterol en glucose te hebben, wat, als ik mijn levensstijl niet wat verbeter, kan leiden tot meer vaatklachten, hartaanvallen en diabetes. Deze resultaten hoorde ik pas deze week, ik was dus net weer gestopt toen er gemeten werd dus dat is nog niet meegenomen.
Nu was ik inderdaad al aardig bezig, anders waren die waarden wrsch. wel in de gevarenzone gekomen (die 10kg buikvet die ik kwijt ben maken een heleboel uit), nu is het nog gemakkelijk om te keren met wat lichte aanpassingen maar het moet wel. Ik hoef gelukkig niet alles te laten staan en word regelmatig gecontroleerd nu, dus er is vooralsnog geen reden dat ik niet de 80 ga halen
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is hier weer zo een mooi weer, dalijk ff lekker naar de markt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:25 schreef Strega het volgende:
Wat een schattige pupje!![]()
![]()
![]()
Hier wat minder goed nieuws, ik heb nierbekkenontsteking. Voel me ziek en heb koorts. Heb een vervelend abces ook nog, dat doorgebroken is. Ben er volgens de dokter wel weer even zoet mee. 4e antibiotica kuur in 2 maanden. Echt, op dit moment heb ik zo iets van, kan het nou niet even stoppen?. Ik weet niet wat dit nu weer voor invloed heeft op de onderzoeken die ik nog moet om te zien waar het hartfalen vandaan komt. Plus dat de plastabletten die ik moet om geen vocht vast te houden nogal invloed hebben op mijn bloedsuikers. Kortpom, ik weet het even niet meer. Maar het is zwaar kut.
![]()
![]()
Dus Baaf, let een beetje goed op je zelf, probeer zo gezond en regelmatig te leven.
En doe vooral ook fijne dingen met je lief!
Ik was woensdag ook al op de markt maar toen was ik vergeten nieuwe pepers te kopen. Ik had drie zakken in de vriezer en ineens is heul mijn stash opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Hier is het ook prachtig.
Cute.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Boooooooooh de fokster van Billy heeft poedelpupjes![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik dus za\elf ook, en eht ik probeer zo positief mogelijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Pfff Strega, elke keer als je post denk ik al oh jee...
Wat een ellende
Ach kan gebeuren. Ik snap ook wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Ik val er iig niet over.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:31 schreef Strega het volgende:
Ach Bos, wat stom van me.![]()
Wat fijn dat het hard lopen zo goed gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Twee keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Samen met jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
geen weekend![]()
volgende week wel, naar center parcs
Coolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
onder andereeendje gaat ook mee, en n goede vriendin en een bevriend stel van mn
en ik.
Had vorig jaar n gratis weekend gewonnen in n viphuis voor 6 personen, en uiteindelijk op fb gevraagd of mensen mee wilden (eendje en die vriendin gingen sowieso al mee maar nog 2 plekken over) en dat weekend beviel iedereen zo goed, zo;n leuke klik met zn allen dat we het dit jaar gewoon weer doen(nu wel betaald maar wel met een enorme kortingsactie)
wel ander park dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |